Jump to content

Hoe krijg ik een nieuw toestel?

Guest Judith

Recommended Posts

Guest Judith

Hoi,

ik heb nu al een aantal jaren een abonnement bij Debitel (Debitel Start), maar onderhand is mijn oude toestel wel aan vervanging toe.

Hoe moet ik dat nu aanpakken om eens een nieuw toestel te krijgen, liefst gratis of zo goedkoop mogelijk?

Opzeggen en elders een abonnement aanvragen? Dan betaal ik immers de dure aansluitkosten.

Debitel opzeggen en erbij schrijven dat ik wel wil verlengen mits ik een nieuw toestel krijg?

Wat dacht je van andersom? Dus ze bellen of schrijven dat je wil verlengen en als ze niet met een leuke aanbieding komen zeg je op. Overigens betaal je bij Orange maar € 10 aansluitkosten (in Orange Shops zelfs € 0) en bij T-Mobile € 26,25.

• 1 month later...

Judith, gewoon naar een dealer van Debitel gaan, of naar de Debitel winkel zelf, vragen om een verlenging met eventueel een leuk toestel voor nix of voor weinig... Als je een 1 jaar contract afsluit, kun je na 9 maanden verlengen dus ook een nieuw toestel erbij, met 2 jaar verlengen kun je na 21 maanden verlengen!!!

Dus gewoon ff heengaan, want debitel heeft vast wel iets leuks liggen!!!

Wat dacht je van andersom? Dus ze bellen of schrijven dat je wil verlengen en als ze niet met een leuke aanbieding komen zeg je op. Overigens betaal je bij Orange maar € 10 aansluitkosten (in Orange Shops zelfs € 0) en bij T-Mobile € 26,25.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...