Jump to content

T-mobile abonnees onbereikbaar voor Orange

Guest Dave

Recommended Posts

Ik heb al een tijd een probleem. Ik heb sinds een jaar een abonnement bij T-mobile, maar ik kan niet gebeld worden (of gesmst) door mensen met Orange. Zij krijgen te horen dat het nummer niet bestaat. Ik heb begrepen dat dit voor een deel van alle T-mobile abonnees geldt, niet voor iederen dus! De fout schijnt bij T-mobile te liggen, niet bij Orange. Kan iemand me vertellen hoe het komt, wat ik eraan kan doen? Alvast erg bedankt.

Ik ken het probleem, een kennis van mij had T-mobiel en ik Orange en ik kon die kennis dus ook niet bereiken. Nou bleek na heel veel heen en weer gebel dat de kennis een geporteerd nummer had. Dus die had het nummer meegenomen van een andere provider naar T-mobile. En Orange en T-mobile hadden e.e.a. niet juist verwerkt waardoor Orange bellers niet naar het T-mobile nummer van die kennis konden bellen. Ik zou zeker contact opnemen met T-mobile en Orange. Noteer namen van mensen die je spreekt. Als het goed is laten ze de technische diens alles uitzoeken en is het met 24 uur opgelost. Succes!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...