Jump to content

gratis java games downloaden voor mobiel

Guest Tjibbe

Recommended Posts

• 4 years later...
Guest annemarie

Op de nieuwsgroepen worden complete pakketten aangeboden met daarin ringtones, screensavers, tientallen (misschien wel 100) spelletjes enz. enz.

Maar wat ik dan zou willen weten is hoe krijg je die spelend op je telefoon?

• 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
  • 1 month later...
Guest jeanine

op de site`s mobile9.com en mobiles24.com krijg ik het niet voor elkaar ...
mobiles24.com kan ik het wel downloaden, maar kan het niet op mijn mobiel openen/installeren.

• 1 year later...
  • 2 weeks later...
Guest anoniem

heey mensen weet iemand een site waarop je games kan downloaden zonder dat je nummer moet doorgeven enz???

• 1 month later...
  • 3 weeks later...

Weeet iemand hoe je spellen kunt downloaden, zonder dat je er hoeft vootr te betalen..!??
btw ik heb een sgh-E900
weet iemand dat!!
Ene wil je snel reageren alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeft

Want bij mij lukt het ecccht serieus nieyt dusssss HELP!

• 1 month later...
ik krijg voor mijn verjaardag een mobiel en ik ben alvast aan het kijken of er leuke spellen en ringtoons zijn die ik op mijn mobiel kan zetten en ik heb een leuke website (gratis!) gevonden.

• 1 month later...
  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...
Guest freddy

Waar kan ik spellen gratis downloaden op mijn mobiel Samsung s3650w Corby

www.mobile9.com en www.zedge.net alleen weet ik niet of de spellen het daar van doen

Guest chilgast

Ik heb al op www.mobile9.com en www.zedge.net gekeken maar nergens staat mijn mobiel bij.Ik heb een samsung sgh-F480iweet iemand een site waar je gratis games kan downloaden waar wel mijn mobiel bij staat??

• 4 weeks later...

Hallo, Probeer het volgende eens , download een spel , van gelijk welke site maar kijk wel naar de juiste scherm-resolutie . Laat dit bestandje staan in een map bv: spelletjes . Ga dan naar de site WapHQ.net en zet deze bij u favorieten . Laad deze site ook op u mobieltje via de browser van u mobieltje . Wanneer je nu op u pc naar de site WapHQ gaat , kan je daar een spelletje ingeven ( bestand kiezen ) en zenden, ga tegelijkertijd ook met je mobieltje naar de site . als je het spelletje op je pc plaatst druk je op versturen en krijg je een cijfercode , zet die code in je mobieltje en druk download . Het spelletje zal nu op je gsm of geheugenkaart gezet worden . Werkte bij mij niet altijd maar toch dikwijls , had een samsung l-700

• 2 months later...

hoe en waar moet ik spellletjes dowloaden ik heb een kaartje waar me geheugenkaatr in past kan dat ook via die usb ik heb een samsung c3050

• 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...