Guest martijn Posted April 22, 2004 Report Share Posted April 22, 2004 bellen vanaf 8 cent per minuut naar internationale landen.. nieuwe preselct aanbieder van mobiel wie heeft een mening over deze provider, het ziet er goed uit. kijk maarhttp://www.1cellnet.com/?username=free_m Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 Martijn: het kan aan mij liggen, maar op het eerste gezicht kan ik weinig voordeel ontdekken. Het komt mij voor dat men dan aanzienlijk duurder uit is dan met b.v. mobiel 1649.Laat je ons zien wat via de door jou aanbevolen weg een gesprek vanaf een willekeurige Nederlandse mobiele provider naar b.v. een mobiel nummer in Belgie, Duitsland of Engeland TOTAAL per seconde zou gaan kosten? En wat je daar allemaal voor zou moeten doen?Alvast bedankt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest martijn Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 beste jan,de kosten per minuut staan inderdaad alleen op de site maar voor mobiel bellen naar het buiten land vind ik het nog steeds erg goedkoop plus dat je binnen nederland ook voor 5 dollar cent per minuut kan bellen is toch erg goedkoop.eker met deze dollar gif/wink.gif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Posted April 23, 2004 Report Share Posted April 23, 2004 Martijn: je vermijdt kennelijk zeer zorgvuldig, antwoord te geven op mijn vragen. Mag ik dat, mede op grond van de volgende kritiek, verdacht vinden?a. De door jouw voorgespiegelde tarieven zijn apert onjuist. Bellen naar vaste lijnen in Nederland blijkt tenminste 10 dollarcent per minuut te kosten (dat is dan alleen het deel wat je aan 1CellNet moet betalen, maar wat komt daar nog bij voor je eigen provider?), en bellen naar NL mobiel tenminste 56 dollarcent per minuut (zelfde opmerking).b. Op die site is niet helder te krijgen wat het een potentiele KLANT (dus NIET zgn. Consultants of Affiliates) EERTST (US$99) en vervolgens ook ELKE MAAND (US$20 per 4 weken, of meer?) zal gaan kosten om tegen die "fantastische tarieven" (naar mobiel: werkelijk fantastisch, want zo duur heb ik het nog bij geen enkele Nederlandse provider gevonden) te mogen gaan bellen.c. Last but not least: door Amerikaanse contacten werden bedenkingen m.b.t. 1CellNet geuit. Kennelijk geniet dat bedrijf daar zeer bijzondere belangstelling van zowel overheid als consumentenorganisaties, en meestal betekent dat niet veel goeds.Derhalve vooralsnog dringend advies aan iedereen: BLIJF DAAR IN `S-HEMELSNAAM MET JE VINGERS VAN AF !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.