Jump to content

Bellen vanuit het buitenland..

Guest Erwin ten Hove

Recommended Posts

Guest Erwin ten Hove

Heren,

ben chauffeur en de kosten van het bellen vanuit duitsland en italie lopen de spuigaten uit!!Wie weet een goedkoop alternatief om te bellen vanuit die landen.. Wel met gebruik van een mobiel. Ben namelijk toe aan een nieuwe mobiel en wil zo veel mogelijk goede raad met de keuze..

bvd

Erwin ten Hove

Guest rob groeneweg

waarschijnlijk is het goedkoopste om een lokale duitse / italiaanse sim kaart te kopen (prepaid, contract meestal niet mogelijk indien geen adres/bankrekening in een van die landen).

dan even snel degene bellen in nl die je wilt spreken en laten terugbellen. dat is het goedkoopste. in alle andere gevallen is bellen vanuit het buitenland duur. waarschijnlijk is T-Mobile in alle gevallen het goedkoopst.

• 1 month later...
Guest Saskia van Oorschot

Ook mijn man is chauffeur, zat met zelfde euvel. Hebben nu een Budget Phone Card aangeschaft, (foldertjes verkrijgbaar bij grenswisselkantoren) te gebruiken bij elk abonnement met uitzondering van T-mobiel. Dus hebben we voor hem een goedkoop orange free20 afgesloten ( omdat je uit deze bundel ook vanuit buitland kunt bellen en sms-en) en daarnaast gebruikt hij de budget kaart. Het was even wennen, maar erg kostenverlagend.

Groetjes

Guest redbad

Ook met uitzondering van Telfort ben ik helaas achtergekomen. Stond bij Telfort nergens vermeld maar nu blijk ik dus dubbel te moeten betalen. En Telfort zijn werkelijk afzetters vwb betreft hun buitenland tarieven. Ik heb via Orange een gratis nummer gebeld maar daar hebben ze dus geen boodschap aan. Zal wel via geschillencommissie moeten worden gespeeld vrees ik. Nogmaals uitkijken met Telfort dus ze tillen met plezier hun klanten en vervolgens blijkt dat ze werkelijk sh*jt aan je hebben. Zolang ze maar aan je verdienen.

• 3 weeks later...

Inderdaad, Telfort in het buitenland is enorm duur. Heb zelf een aantal keer gebeld naar een nummer *zonder* voicemail en die stond uit. Toch werden er kosten in rekening gebracht. Telfort: niet voor mekaar.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...