Guest Roland Posted June 4, 2004 Report Share Posted June 4, 2004 Hallo,Het klinkt aantrekkelijk op http://www.premiumbell.nl/Maar zijn daar ook adders onder het gras?! Snap niet dat ze 2 jaar gratisabonnement weggeven met gratis sms nieuwsberichten!! En een gratistoestel... Je betaalt alleen de gesprekskosten.... En verder is het 2 jaardaarna wordt het niet verlengd....Kijkt u maar eens op http://www.premiumbell.nl/ wat vind u daarvan?Groetnis,Roland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lyd Posted June 5, 2004 Report Share Posted June 5, 2004 Ja, ook gezien! Was net van plan in te sturen maar twijfel toch...........Wie heeft het pakket in huis? Ben heb jij tips om veilig zaken te doen met bijvoorbeeld cashback acties? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jan Posted July 25, 2004 Report Share Posted July 25, 2004 Ook ik overweeg een dergelijk abonnement aan te schaffen echter, artikel 23 lid A van Premiumbell`s voorwaarden doen mij nog twijfelen. Hier staat namelijk het volgende geschreven:Artikel 23 - Betaling a. PB is gerechtigd vooruitbetaling van eenmalige en periodiek verschuldigde bedragen te verlangen. Gebruiksafhankelijke bedragen zijn verschuldigd vanaf de datum dat zij in rekening worden gebracht. Niettemin is PB gerechtigd om, indien hiertoe naar haar mening aanleiding bestaat, een voorschot te verlangen voor gebruiksafhankelijke bedragen ter hoogte van het gemiddelde over een periode van zes maanden verschuldigde bedrag. Een dergelijk voorschot, indien en voor zover in rekening gebracht, wordt in mindering gebracht op de uiteindelijke afrekening over de betreffende periode. +++++++++++++++Geen idee, wat zij als een redelijk bedrag zien, om voor een periode van 6 maanden vooraf in rekening te brengen. Ik ga ze hier maar eens over bellen.Verder iemand GOEDE ERVARINGEN met Premiumbell ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted August 10, 2004 Report Share Posted August 10, 2004 LET OP WANNEER U NIET MET DE SIMKAART BELT WORDEN ER 100 euro kosten in rekening gebracht voor het toestel en wordt uw abonnement beïndigt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rense Posted August 11, 2004 Report Share Posted August 11, 2004 Ja, een dergelijk dreigement heb ik ook per email ontvangen. Maar in welke voorwaarde staat dat dan?? In de algemene voorwaarden staat er niks over, en het aanmeldingsformulier zegt er ook niks over. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.