Jump to content

ervaringen met Intercity Mobile Communications??

Guest Willy Wortel

Recommended Posts

Guest Willy Wortel

Hallo,

heb bezoek gehad van het bedrijf Intercity Mobile Communications ivm zakelijke mobiele telefonie. Ze presenteren zich als een aanbieder a la Debitel en bieden abo`s voor KPN en Vodafone aan. Heeft iemand ervaring met deze aanbieder?

• 4 weeks later...
Guest Maurice

Hallo

Ook wij hebben bezoek gehad van de provider Intercity. Ondanks de vrij geloofwaardige verhalen en technische kennis van de vertegenwoordiger, voelde het niet helemaal vertrouwd aan. Op de forum bij http://www.telecomvergelijker.nl/forum.php?action=submit_search&keywords=intercity staan ook wat reacties. Maar niemand is echt negatief.

Echter op internet oid is over het bedrijf niets te vinden. Wie heeft er positieve dan wel negatieve ervaringen mee??

• 4 months later...
Guest Telecom spotter

Wil je meer informatie hebben over Intercity Mobile Communications B.V. kijk dan even op www.intercity-comms.nl (Nederlandse site) of www.intercity-comms.com (Engelse site) of bel met hun kantoor in Hoofddorp 020-6553000 of kom van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 uur en 17.00 uur eens langs aan de Kruisweg 643, 2132 NC in Hoofddorp en vraag bij de receptie om een rondleiding en meer informatie.

• 2 weeks later...
Guest elsje

Wat zijn de buitenland tarieven? Wat is de opzegtermijn en valt die binnen de contractstermijn of komt het er extra bij? Heb ik op de specificatie ook de duur van een gesprek of kan ik dit niet controleren? Als ik een toestel bestel verleng ik dan mijn contract? Heb ik echt geen starttarief? Waar kan ik mijn tarieven terugvinden(website)? Vragen die duidelijk moeten zijn

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...