Jump to content

Goedkope abonnemanten ZONDER payback?

Guest Hendrik Wouters

Recommended Posts

Guest Hendrik Wouters

Beste mensen,

weet u ook goedkope abonnementen zonder payback? Of belnu.nl is er nu bijv, voor 1,50 een telfort 90.

Probleem vind ik alleen de payback. 400 euro is zo weg, maar 2 jaar 20 euro p/m betalen is lastiger...

Weet iemand dan ook een aanbieder die zonder payback werkt? Ik heb zelf al orange 30 voor 5 euro p/m, maar die is er niet meer te krijgen. Suggesties?

• 5 months later...

Op de site van TrendCall (www.trendcall.com) kunnen mensen een gratis GSM Abonnement met gratis 5€ belminuten bestellen.

Er zijn geen maandelijkse kosten verbonden te zijn aan de abonnementen, dus geen gezeik met ingewikkelde cashback contstructies enzo. Er is wel een borg voor de SIM kaart.

Bij het aanmelden moeten mensen een speciale TrendCode opgeven om voor het gratis abonnement in aanmerking te komen. Deze TrendCode is CM687K10BC.

• 1 year later...

Lex, dat is niet DE TrendCode, maar EEN TrendCode. Een andere TrendCode welke net zo goed werkt is bijvoorbeeld AM385L9707 (mijn Trendcode / kortingscode), en zo zijn er nog veel meer.

Nog wat meer info over wat je nou precies met deze TrendCode kunt: normaal kost het aanmelden voor een abonnement bij TrendCall 14,95 Euro waarvoor je g

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...