Guest Cor Posted October 10, 2004 Report Share Posted October 10, 2004 Mijn oma, belt via het vaste netwerk, maar wil nu alleen nog een prepaid gsm om kosten te besparen. Welke gsm is gemakkelijk te bedienen zonder allerlei extra`s en zijn de letters en de toetsen niet te klein? Wie weet een geschkte gsm voor mijn oma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest wvp Posted October 11, 2004 Report Share Posted October 11, 2004 Kijk op www.gratiz.nl voor een mooie aanbieding:Je krijgt gratis een toestel naar keuze en tevens een 100% Gratis Debitel Vodafone abonnement met in totaal 1560 gratis belminuten voor een periode van 2 jaar!!!De totale kosten worden door ons vergoed.De verzendkosten zijn ook gratis! Mobiele nummers bel je met je gsm en lokale nummers met 1609 of 1649. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest jerry Posted December 3, 2004 Report Share Posted December 3, 2004 Probeer eens een kindertelefoon eens, heb laatst voor mijn oma naar een ouderen telefoon gekenen die dingen zijn geloof ik iets van € 400,- en je moet een speciaal abbonement afsluiten.Zag op Hart van Nederland onderwerp over kindertelefoon, zou maar € 70,- gaan kosten met beltegoed erbij.www.foony.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.