Jump to content

Internationaal Mobiel Bellen

Guest lex

Recommended Posts

Sinds een tijdje ben ik overgestapt naar TrendCall. Dit bedrijf biedt een heel simpel gratis abonnement aan zonder toeters en bellen.

Als je niet belt, betaal je niks. TrendCall doet niet aan bundels, dus ik heb nu ook geen verlopende belminuten meer of dure minuten buiten de bundel.

In Nederland bellen is stukken goedkoper dan prepaid bellen, maar het mooiste zijn de internationale tarieven. Het maakt niet uit waarheen je belt, alles kost 39 cent!

LeBara beter?

Dat ligt eraan hoe je het bekijkt:

SMS is bij LeBara ruim 2x zo duur als bij TrendCall. Vanuit het buitenland bellen is helemaal een feest: in Europa bereikbaar zijn is soms wel 5x zo duur.

Maar...als je alleen maar naar vaste lijnen in het buitenland of zo belt is Lebara inderdaad een stuk goedkoper.

Guest Duf Konijn

Voor een aantal landen is lebara echt spotgoedkoop en de ondersteuning is goed.

Werkt voor de rest hetzelfde als iedere andere prepaid.

Gewoon een simkaart kopen, opwaarderen en bellen maar!!

www.lebara-mobile.nl

Wordt Duf konijn soms gesponsord door Lebarra?

Heb voor dat ik op wintersport ga zowel Lebara als trendcall bekeken. Het ligt inderdaad aan de bestemming waar je bent of heen wilt bellen. Voor mij is het uiteindelijk trendcall geworden omdat gebeld worden in Frankrijk op de piste me maar 20 cent kost, dat scheelt mooi gif/smile.gif. En ik sms nogal veel en dat is ook lekker low budget met trendcall, wel raar dat hun site in het engels is....

• 2 weeks later...

Ik ben net terug uit van een skivakantie in Oostenrijk.

Die week in Tirol was bijna nog goedkoper als m`n normale rekening - en iedereen die belde maar vragen of ze niet op moesten hangen opmdat ze dachten dat het zo duur was gif/wink.gif

Was ik nog vergeten te vermelden: het ontvangen van een gesprek in het buitenland met trendcall kost maar 20 cent per minuut - daar hoef je je telefoon niet voor uit te zetten gif/wink.gif

• 2 weeks later...

he, leuk, dat lebare etc. maar ik zie wel dat de tariefen via 1649 goedkoper zijn (voor Indonesie iig). Heb 1649 echter nog nooit geprobeerd, maar lijkt voor mij iig aantrekkelijk. Heb me dan ook net aangemeld. grz Sim

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...