Jump to content

Samsung D500 valt erg tegen

Guest Luc Sala

Recommended Posts

Guest Luc Sala

Dit toetsel werd in Cnnes tot beste toetsel uitgeroepen, maar is een echte bummer, met name de Bluetooth implementatie is knudde, je vindt zelfs geen andere D500 en contact met een PC is een ramp. Maar er zijn veel meer kritiekpunten, het is verbazend dat ook bellen.com en andere sites dit toestel blijven pushen, verdacht bijna, want er zijn her en der vernietigende reviews te vinden.

• 2 weeks later...
Guest Duf Konijn

Toch ben ik het er niet mee eens! Ik verkoop het toestel erg veel en ken ook veel mensen die hem gebruiken die er vrijwel geen problemen mee hebben! Het zijn de eerste leveringen die problemen gaven maar het meeste lijkt te zijn opgelost nu. Er zijn altijd mensen die negatief blijven..

Guest luc sala

Op de cebit heb ik veel dealers gesproken en veel geprobeerd, maar Bluetooth blijft gebrekkig, de USB connectie bestaat (nog) niet, misschien komt er geen kabel, veel software foutjes, hangen bij bestandsoverdracht als Bluetooth wel werkt, het geluid is schel en rauw (onacceptabel voor zakelijke contacten), overzetten hele telefoonlijst naar PC onmogelijk, IR naar vaio werkt niet, en dat alles bevestigd door om mensen van de providers, die zich ook afvragen waarom iedereen dat ding wil. zie www.mobiel-info.nl

dus dat de dealers geen klachten hebben, zegt iets over d egebruiker, die blijkbaar zelden meer doet dan bellen!

• 2 weeks later...
Guest Duf Konijn

Nee wij krijgen idd nauwelijk klachten en dat kan wat over de gebruiker zeggen maar ook ik ken zat mensen die het toestel bezitten en meer dan gemiddeld gebruik maken van het toestel... Geen problemen mee, ga langs bij een reparateur laat een software update doen en kijk of het helpt.

Guest stefan

ja dat jij er last van hebt wil toch niet zeggen dat het toesel slecht is,maar inderdaat geeft er 1 levering veel fouten.zet er nieuwe software in, en je vind het de beste toetel die er ooit is uit gevonden.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...