Jump to content

deblokkeren simlock

Guest liekeblom

Recommended Posts

Guest liekeblom

Mijn 2 jarig t-mobile 150 abo is 22/1/06 afgelopen. Op mijn gsm zit een simlock. Kan ik die nu verwijderen en als dat gebeurd is kan ik dan nog wel bellen tot 22/1/06? Ik betaal nu pm 22.50 euri en baal flink als ik de aanbiedingen van t-mobile zie.

Wie geeft me info hierover?

liekeblom.

• 3 weeks later...

van de t-mobile website:

De product- en/of SIM-unlockcode kun je één jaar na aankoop van je toestel gratis bij ons opvragen.

Heb je een T-Mobile Abonnee-toestel? Bel dan met onze afdeling Klantenservice. Wij sturen de code(s) dan binnen twee werkweken naar je toe.

Je kan je telefoon gewoon blijven gebruiken na het verwijderen van de SIM-lock. Het enige dat je doet is ervoor zorgen dat je ook kan overstappen naar andere aanbieders (zodra je T-Mobile contract is afgelopen).

Zorg in ieder geval dat je bij T-Mobile je contract verlengt, dan kan je profiteren van de goedkopere abbonements prijzen. Of je kan een duurder abonnement nemen met een gratis telefoon. Maar je kan als je contract afloopt natuurlijk ook overstappen naar een andere aanbieder.

Voor meer informatie kan je het beste naar een winkel gaan (t-for-telecom of belcompany of andere), of de info op deze website goed doorlezen.

Succes !

• 2 years later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...