Jump to content

SMS versturen met Samsung D500 via T-Mobile

Guest Rob Groeneweg

Recommended Posts

Guest Rob Groeneweg

Ik heb een Samsung D500 (los toestel simlockvrij gekocht) om te gebruiken met T-Mobile SIM kaart (abonnement).Het gebeurd de laatste tijd regelmatig dat als ik een SMS verstuur met dit toestel ik al dan niet na enige tijd de melding krijg verzending mislukt i.p.v. een afleverbevestiging. De S<MS komt dus niet aan.Als ik één van mijn andere telefoons (met Vodafone sim) gebruik heb ik nooit afleverproblemen. Heb dit uiterard voorgelegd aan T-Mobile, maar deze komen tot de conclusie dat het niet aan hun netwerk ligt, maar waarschijnlijk een softwarefout in het toestel. Zo`n verhaal heb ik nog nooit gehoord.

Kan dit?? Ik voel er ook weinig voor het toestel (onder garantie) via de telecomzaak ter reparatie aan te bieden omdat je dan maar moet afwachten of er niet meer verziekt wordt dan gerepareerd.

Zijn er mensen met technische kennis die licht op de zaak kunnen werpen?

Hoor graag

en wat gebeurt er als je de t-mobile sim in een ander toestel stopt? als in dat toestel de klacht nl. ook naar vorenkomt, ligt het WEL aan t-mob.

suc6!

Guest rob groeneweg

bedankt ilan,

ik ga dat uitproberen. zal ook mijn vodafone sim kaart eens in de samsung d500 stoppen en kijken wat er dan gebeurd. het vreemde is dat ik nu weer een aantal sms berichten gestuurd heb (o.a. de nummers die eerst mislukten) en deze worden nu allemaal keurig afgeleverd. het vervelende is dus dat het probleem zich niet altijd voordat en op die manier is natuurlijk moeilijk vast te stellen waar het probleem precies zit. kan dan nog steeds of netwerk of telefoon zijn. ik denk eerder toch dat het aan t-mobile ligt, want ik krijg ook wel eens geen verbinding als ik een nummer bel (met ander toestel dan de samsung) terwijl ik dat bij vodafone zelden of nooit heb. ik laat het resultaat wel weten op het forum.

Guest ilan

ben benieuwd, hou me op de hoogte gif/smile.gif aan jouw verhaal te horen lijkt het me idd aan het netwerk te liggen..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...