Jump to content

Mobiel bellen naar een Mobiel in Rusland?

Guest Stijn

Recommended Posts

Guest Stijn

Hallo iedereen, Ik en een Russische kameraad proberen elkaar te bellen via mobiel. Ik woon in Nederland en hij in Rusland (Nizhny Novgorod)maar tot nu toe zijn al mijn pogingen om hem te bereiken mislukt. Ook hij krijgt geen contact met mijn mobiel. Daarom hoop ik dat er hier misschien mensen zijn die kunnen vertellen hoe hun dat doen of zouden doen.

Ik weet dat de land code 007 is en de regio code van Nizhny Novgorod 8312 gevolgd door het mobiel nummer 7905xxxxxxx (7 nummers maar maar dat blijft natuurlijk geheim.

Ik heb verschillende combi`s geprobeerd. Gehele met 00783127905xxxxxxxx, zonder landcode, zonder regio code, alleen land en mobiel code.. maar steeds kreeg ik geen gehoor of kreeg ik te horen dat het nummer niet bestaat.

Ik bel met KPN Hi 15 abbonement. Abbonement van me kameraad weet ik niet, maar kan `m wel vragen via mail (alleen probleem is dat hij veel reist, vandaar de mobiel zo handig is).

Wie weet wat ik nog kan doen of heeft tips e.d.? Plz help want ik raak beetje heel erg gefrustreerd hiervan!

• 1 month later...

Heb je al geprobeerd om zijn nummer vanaf een vaste telefoon te bellen? Ik weet wel dat het voor de ontvanger geld kost als je van uit het buitenland naar een Russische mobiel belt. Als hij dan te weinig beltegoed heeft kan het zijn dat je geen verbinding maakt.

Ook weet ik dat je vanuit Rusland geen sms kan verzenden naar een NL nr dat met 065X begint. Mischien dat dit ook voor mobiel bellen geldt.

Dit probleem geldt voor alle russische telecom aanbieders.

Succes!

• 10 years later...
Guest coerta

hallo gast met deze dingen heb ik ook probleem waarom is het moeilijk om te bereiken in RuslandĀ 

niet alleen met bellen ook inter verbindingen en praten ze ook gebroken nederlands

want ik ben verlieft en wacht al tijdje op rusland verbinding van inter en mobiel rara :wacko:

• 3 months later...

er is een site genaamd hallobuitenland.nl daar kun je via een centrale naar rusland bellen altijd het proberen waard zo ik zeggen

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...