Jump to content

Debitel

Guest Jan-Joost

Recommended Posts

Guest Jan-Joost

Zijn de tarieven bij Debitel omhoog gegaan?

Zo ja, dan kan ik teminste direct mijn contract opzeggen en naar een goede provider gaan: Vodafone!

Guest rob groeneweg

het ligt eraan wat voor contract je eerst had.

debitel (talkline is ook door debitel overgenomen) biedt alleen nog maar eigen abonnementen aan (dus geen kpn/vodafone abonnementen meer). debitel biedt nieuwe eigen abonnementen aan die (voor wat betreft de tarieven in nederland) enigszins vergelijkbaar zijn met de oude kpn/vodafone tarieven.

het grote verschil zit hem in de roamingtarieven die debitel nergens publiceert. als je tarieven per land gaat navragen zal je zien dat deze bij debitel aanzienlijk duurder zijn. bijv. roaming in usa ca. euro 0,70 per minuut meer.

je kunt dus zonder meer per direct je abo opzeggen. misschien proberen ze wat tegengas te geven en te traineren door te zeggen dat dit niet kan, maar gewoon zeggen dat je eenkpn of vodafone abonnment had en dat dit een nieuw abonnement is dat je niet wilt en er dus geen sprake meer is van voortzetting van het huidige abonnement waarvoor een opzegtermijn geldt.

helaas zal je als je met nummerbehoud overgaat naar bijv. vodafone wel weer de aansluitkosten moeten betalen, want voor hen ben je een nieuwe klant.

overigens i.v.m. overname van talkline door debitel worden door hen tot 23 september geen porteringsverzoeken in behandeling genomen.

• 2 weeks later...
Guest Jan-Joost

Heel erg bedankt voor je informatie!

Ik ga direct mijn abonnement opzeggen!

Ze zijn mij te duur en de service die zij leveren vind ik erg belabberd!

Mvg,

Jan -joost

• 1 month later...
Guest Jopie Rusman

Helemaal mee eens!

Ook zo belachelijk: Mijn kameraad sluit bij debitel een 180 min. abon. af en krijgt de 6510 voor niks en ik wil een 3oo+ abon. afsluiten en moet 60 euro bijbetalen. Hoe krom! Je belt meer, maar moet wel 60 euro meer neertellen.

Dan de playstation 2 actie. Ik wil zo`n playstation dus ik wil mijn contract wel verlengen. Gaan nieuwe abonnees voor!!!!

Debitel zijn echte oplichters en weten niet hoe ze klanten moeten houden!

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...