Jump to content

beste mobiele provider - buitenland bellen

Guest Geoff

Recommended Posts

Guest Geoff

Beste 06-bellende kostenbespaarders,

Ik houd het to the point: weet iemand wat de is als je er veel met het (50% korting abo) naar het buitenland wil bellen met 0900-? Via www.televergelijk.nl begrijp ik dat Orange er nogal goed vanaf kom. Op dit forum lees ik dat er echter ook dat zij extra kosten rekenen voor het bellen naar 0900-discount nr`s & dat het met sommige 0900-nummers (naar Turkije) ook nogal eens wel hele hoge kosten opleverd (80cpm). Kortom: Wat is nu eigenlijk de beste internationale mob. provider (icm met 0900-nummers, of ten minste> misschien dat iemand een idee heeft (ten bate van de toekomstige generaties gif/wink.gif Wees hartelijk bedankt! grtz Geo

Guest geoff

(ahum, nog een keertje proberen om het helder op te schrijven)

Beste 06-bellende kostenbespaarders,

Ik houd het to the point: weet iemand wat de BESTE MOBIELE PROVIDER (vergeef mijn hoofdletters) is als je er veel met het naar het buitenland wil bellen met 0900-nummers? Via www.televergelijk.nl begrijp ik dat Orange er nogal goed vanaf kom. Op dit forum lees ik echter dat ook zij extra kosten rekenen voor het bellen naar 0900-discount nr`s buiten de belbundel?) & dat het met sommige 0900-nummers (naar Turkije) ook nogal eens wel hele hoge kosten opleverd (80cpm). Kortom: Wat is nu eigenlijk de beste internationale mob. provider (icm met 0900-nummers, of ten minste> misschien dat iemand een idee heeft (ten bate van de toekomstige generatiesgif/wink.gif Wees hartelijk bedankt! grtz Geo

• 5 months later...
Guest rob groeneweg

je zou je kunnen aanmelden bij 1601 of 1649

************** en ww.bel1649.nl dacht ik uit m`n hoofd. je belt dan een lokaal nederlands nummer (rotterdam nummer) en zodra je verbinding hebt het buitenlandse nummer met 00landennummer etc. je kunt het inbelnummer ook voor de veelgedraaide buitenlandse nummers zetten. je betaalt dan de goedkope 1601 of 1649 tarieven. bijv. bellen naar de usa voor 2 cent per minuut, naar china 3,5 cent per minuut. je betaalt geen starttarief en alleen de kosten naar buitenland als opgenomen wordt. je betaalt wel vanaf de 1e sekonde het bellen naar het inbelnummer, maar als je genoeg belminuten hebt maakt dat niets uit. ik gebruik dit al jaren en het werkt prima en is spotgoedkoop. voor mobiel bellen in het buitenland moet je eens kijken op www.riiing.com en www.buitenlandbellen.nl (verkopen riiing simkaarten) in 60 landen kun je gratis gebeld worden op je mobiele nummer. het is een liechtensteins nummer en bellen naar dit nummer via kpn voordeelnummers kost je 9,5 cent per minuut dat is minimaal de helft goedkoper als naar een nederlands mobiel nummer. ook bellen vanuit het buitenland is bijv. heel goedkoop. wat dacht je bijv. van bellen vanuit china naar nederland voor 39 eurocent.

Guest rob groeneweg

volgens mij geeft bencom de website van 1601 niet door

het is www 1601 bellen (en dan uiteraard met punten tussen www en 1601 en bellen en nl

gif/smile.gif

• 1 month later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...