Jump to content

Echo op mijn Sony Ericsson T200, help!

Guest Verdi

Recommended Posts

Guest Verdi

Als ik iemand opbel met mijn Sony Ericsson T200 dan wordt er vaak geklaagd dat zij een echo horen. Ik heb zelf geen probleem dat ik een echo hoor. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? ligt `t aan mijn toestel?

Guest Ilan

`t zou OF aan je toestel OF aan het netwerk kunnen liggen. probeer anders het simkaartje eens in een ander toestel en kijk of de problemen zich daarin ook voordoen. is dit het geval, dan ligt het aan het netwerk en biedt een sim-wissel vaak de uitkomst. anders is waarschijnlijk de microfoon van je t200 stuk.

suc6!

Guest Verdi

Ilan, bedankt. Ik ga `t proberen, en laat `t nog wel weten. Ik bel via Debitel 90 abo (Vodafone netwerk), en heb speciaal Vodafone gekozen omdat mij werd gezegd dat `t bereik zo goed is, en daar heb ik dan ook geen klachten over, lol.

Guest Verdi

Helaas... het ligt aan `t toestel... repareren zal wel wat kosten. Misschien toch maar weer een Nokia. Dank voor de hulp !

graag gedaan hoor! gif/smile.gif nee, aan vodafone zal het niet zo gauw liggen, bel zelf ook al zo`n 6 jaar via hun.. gif/wink.gif reparatie zal rond de 80 euro kosten, je kan dus beter een nieuw tst aanschaffen..

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...