Guest ton Posted October 23, 2005 Report Share Posted October 23, 2005 halloben van plan als mijn contract is afgelopen, om een mobiel te nemen met gps navigatie, met spraak.heeft hier iemand ervarig mee, zo ja hoe bevalt dat.en welke mobiel zou daar het beste voor geschikt zijn.alvast bedankt en groetjes ton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest OvI Posted November 15, 2005 Report Share Posted November 15, 2005 Tja, dan is heel veel mogelijk.Als je het echt mooi wilt doen moet je een HP Ipaq 6515 met TomTom nemen. Maar met een Nokia 6600 en Route66 en een bluetooth GPS ontvanger is het ook al mogelijk.Als je er alles over wilt weten kan je eens op www.pocketinfo.nl kijken. Daar weten ze er wel het 1 en ander vanaf.Succes,OvI Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TomJ Posted August 22, 2006 Report Share Posted August 22, 2006 Ik ben hevig op zoek naar een nieuwe foon. Zit te dubben of ik een "matig" toestel wil plus een cadeautje, of een "nieuwewets" toestel. Nu ben ik op mijn zoektocht ergens een toestel tegengekomen met ingebouwde gps-ontvanger. En dus ook navigatie-software op het toestel.Alleen: ik ben vergeten een notities te maken wat voor toestel het is. Dom,dom,dom.Weet iemand een telefoontoestel met ingebouwde gps-ontvanger? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.