Guest Roland Posted November 9, 2005 Report Share Posted November 9, 2005 Hallo,Op bellen.com mist het kopje `gsm lowcall`. Vandaar dat ik het in algemeen heb geplaatst.Voor mensen die met Lowcall willen bellen kunnen kiezen voor het dure 0900 nummer.Hier is het schaduw nummer: 0235545545 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest casy Posted November 25, 2005 Report Share Posted November 25, 2005 heel goed dat je het gewone nummer hebt gegeven. ik heb een hekel aan die dure 0900-nummers. Ik ga het morgen meteen proberen, want ze hebben wel mijn 10 euro ontvangen, maar ze sluiten me niet aan. vorige week een brief gestuurd en nog geen reactie gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Berrie Voets Posted December 11, 2005 Report Share Posted December 11, 2005 Wie kan mij vertellen welk netwerk LowCall gebruikt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rolandboonstra Posted December 12, 2005 Report Share Posted December 12, 2005 Lowcall werkt via het Telfort netwerk. Wanneer u al een sim heeft en graag wil weten welke netwerk u zit: Afhankelijk van toestel (zie gebruiksaanwijzing) ga handmatig zoeken op netwerk. Je ziet dan 5 netwerken (als je in Nederland bent) kies daar uit eentje. Wanneer het netwerk niet geaccepteerd wordt probeer dan de volgende net zolang dat het wordt geaccepteerd. Wanneer het laatste b.v. Orange is dan weet u dat u op Orange zit (dat is UPC)Je hebt de volgende naman die geen eigen netwerk heeft:Tele2 TelfortAH Telfort of KPN(paarse kaart)Easymobile TelfortHema KPNLowcall TelfortZoals u hierboven ziet zitten de meeste fantasie merken op het telfort netwerk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.