Jump to content
Sign in to follow this  
Guest jrimd de wolf

1601 Telecom

Recommended Posts

Guest lies

Ik gebruik 1601 al jaren en in het begin waren er kleine problemen. ik wilde er vanaf stappen maar las de site nog eens goed en heb hen toen gemaild wat voor problemen ik wanneer had gehad. Binnen een week kon ik probleemloos telefoneren en zo is het altijd gebleven. Stukken goedkoper dan bellen via KPN en toch de kwaliteit die ik wil. Ik kan het iedereen aanraden en, sterker nog, dat heb ik ook gedaan. Ik kijk nu een beetje rond om te kijken of ik elders betere deals kan vinden want volgens mij moet het nog goedkoper kunnen. Maar ik riskeer niet om de kwaliteit op te geven. Als ik bij andere providers de ervaringen lees, dan word je niet echt vrolijker. Over de helpdesk: niet bellen, maar mailen en je problemen zijn in no-time voorbij.

Guest Edu S

1601, 1609, 1649 en misschien zo nog wel een paar van Solaris Systems (Telediscount) zijn meesters in het bedenken van trucs om je na verloop van tijd meer te laten betalen. Ze veranderen zomaar tarieven, de starttarieven gaan omhoog en ja hoor: nu worden ook mislukte belpogingen in rekening gebracht. Weliswaar maar

Guest Stephan

Ik bel al jaren met 1601. Absoluut de goedkoopste. Wat ik alleen een beetje onbeschoft vind, zijn de onaangekondigde tariefverhogingen. En als je hun via mail de vraag stelt waarom, ontvang je geen antwoord. Jammer, want de kwaliteit van de verbinding is uitstekend en de prijs is prima. Alleen verjaag je met zo een gedrag toch de klanten.

Guest S.

Mislukte belpogingen worden in rekening gebracht, en dat is niet slechts één centje. Mislukt bellen naar Gambia kost mij starttarief + een minuut = 21 cent per poging, en als ik de lijn lang laat overgaan: starttarief + 2 minuten = 36 ct. En dan heb ik nog niemand gesproken...

Guest josuha

meneer s kijk eens bij voipbuster kost daar 12 c perminuut en zo heb je meerdere aanbieders vn voip meschien ook wel aanbieders die het gratis doen eenna veel lande ook voor niks belle meer info en interesse laat het me wete ma kijk er eeerste eens wat jijwilt s kee suxes

Guest Roland

De volgende providers waarover ik dit bericht schrijf zijn:

www.bel1601.nl
www.bel1609.nl
www.bel1643.nl
www.bel1649.nl

Via deze site kon je een SMS versturen voor slechts 1 eurocent. Dit is echter niet meer het geval. De tarieven worden nu niet meer vermeld op de site. Soms kost een SMS nu 5,5 cent en andere keren 6 eurocent. De smsjes die je verstuurd zijn van toepassing op een Nederlandse mobiele nummer.

Deze telecom providers vermelden altijd op de website als er sprake is van een tariefsverlaging, maar van een verhoging laten ze dat niet weten.

Guest Edu Schol

Via deze site kon je een SMS versturen voor slechts 1 eurocent. Dit is echter niet meer het geval. De tarieven worden nu niet meer vermeld op de site. Soms kost een SMS nu 5,5 cent en andere keren 6 eurocent. De smsjes die je verstuurt zijn van toepassing op een Nederlands mobiel nummer.

....en het is nog steeds zo. Door steeds tijdelijke acties te doen met lage prijzen en door niet prijsverhogingen aan te kondigen of verhogingen van startkosten, betalen bij in gesprek, kom je keer op keer in situaties waar je meer betaalt dan gedacht.. Hoewel het dan vaak nog wel goedkoper blijft dan elders, is het een nare verkooptechniek van Solaris Systems (1601, 1609, 1649, telediscount, ......)

Guest ch.macgillavry

L.S.
Ik bel via 1649 maar moet steeds K.P.N. abonnement betalen. Klopt dit?
Graag reactie en bijvoorbaat dank.
Een vriendelijke groet,
mevr. Mac Gillavry.

Guest josuha

L.S.
Ik bel via 1649 maar moet steeds K.P.N. abonnement betalen. Klopt dit?
Graag reactie en bijvoorbaat dank.
Een vriendelijke groet,
mevr. Mac Gillavry.

ja hoor als je hierme bel je via een preselect aan bieder zo hebje er meer oa tele 2 is er ookzoo een en 1601 en 1649 enzoo voor je blijft bij preselect aan bieders gewoon je abbonement koste aan kpn betale ma als je internet heb kunje nog veel voordeliger belle ik bel onbeperkt voor 50 cent permaand niette gelofen he ma is waar groetjes

Guest Pieer Mousa

Geachte meneer , mevrow , Wageningen 2-7-2010

ik wil graag van u de tarieven in Nederlnd , mobil , de hele Europa en
buitenland , eerste ik bekijk de tarieven en daarna als het goed prijz-
en zijn ,dan word ik gaag klant bij jullie zijn , kunt u mij e-mailen a.u.b
zo sel mogelijk ,
alvast bedankt voor u medewerking
Met vriendelijke groet
Pieer Mousa

Guest M.Baselier

al verschillende keren geprobeert omvan 1601af tekomen .Kom gewoon niet door met al die menu,s .Eindelijk had ik een side of wat ook en kon me afmelden wat ik gauw gedaan heb .Wat geburd e nu is alles afgesloten en kan mne niet meer uitbellen .Heb de telefoon hard nodig vanwege handicaps o.a blindheid .Hoe moet dat nu .Een ander nummer om van alle ellende verlost te worden .????

Guest dana

1649 is vroeger Solaris?Ze zijn onberijkbaar,geen e-mail adres,tel. steeds beset- hoe moet ik me afmelden?(van 1649).

[e-mail adres verwijderd]

Guest boy

1649 is vroeger Solaris?Ze zijn onberijkbaar,geen e-mail adres,tel. steeds beset- hoe moet ik me afmelden?(van 1649).

[email-adres verwijderd]