Jump to content

Recommended Posts

Guest Ad Melkert

ACN is echt goed. Mijn eerste rekening was nog te doen echter toch in Euro`s 780,= De tweede was 67000,=. Ik dacht dat ik mijn computer had uitgezet en mijn 06 verbinding ook. Nu kun je dus zien dat ik niet veel internet. Na 3 weken merkte ik dat niemand mij kon bereiken. En heb ik de verbinding gecontroleerd. ACN SUCKS

GROEDEREN MALLE AAD

Guest F.vanHout

Beste AD,

Je bent een echte MELKERT.

Waar slaan dit soort berichten op ???

Heb je problemen neem dan simpelweg contact

op met de ACN gratis helpdesk 0800-0231556.

Of met je persoonlijke ACN vertegenwoordiger.

Dit soort SPAM wenst geen enkel bedrijf.

Guest h.boeters

Het vervelende van dit soort forums is dat ook concurerende zg collega`s op dit soort pagina`s inloggen. Ik heb nagecheckt of er dit jaar iemand een rekening van een soortgelijk bedrag heeft gehad, maar nee hoor, gewoon anti-reclame maken voor een goed lopend bedrijf met inmiddels bijna 6 miljoen klanten wereldwijd. 1 miljoen klanten in Europa, in Zweden behorende bij de top 3 (in 2,5 jaar tijd, in de scandinavische landen inmidddels mobiel geintroduceerd i.s.m. Telia, in de U.K. gas en elektriciteit geintroduceerd vanaf april dit jaar. Wij weten dus beter.

referenties nodig, ik kan ze geven, tevreden klanten genoeg.

Mijn advies: gebruik deze site zakelijk, hebben klanten problemen, dan werken wij met persoonlijke vertegenwoordiging en iedere klant weet dit.

u kunt mij eventueel mailen h.boeters@acnseg.nl

Guest Ans

Ik sluit me bij H. Boeters aan en kan niet anders zeggen, dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat er zo een hoge telefoonrekening bestaat. En kan niet anders zeggen dat ACN een goed bedrijf is met een hoge kwaliteit en een uitstekende dienstverlening. Dus zeker de moeite waard om te proberen

Guest M. Dubbeld

ha Adje, Het fijne is dat je van ACN een gratis specificatie hebt gekregen. Moeten wel een heleboel pagina`s zijn geweest?! Ik twijffel een beetje aan de waarheid van jou verhaal, maar je zal zelf wel weten of je de waarheid schrijft. Eerlijkheid duurt het langst Ad.

Guest zuurmond

de ervaringen zijn heel erg goed met acn.

bovendien scheelt het genoeg om dit te blijven doen en zeker zo prettig is die maandelijkse rekening.blijf zeker zo doorgaan. groeten w.zuurmond

Guest Dijkgat/Huizinga

Wij willen ons graag aanmelden bij ACN CPS Plan, maar hoe doen wij dat?

Guest g. huberts

ik wil graag weten hoe ik me kan aanmelden bij acn/cps. kunnen jullie zorgen voor vermelding van adres of e-mail-adres? dank u.

Guest `

Beste mensen,

Ik zit er aan te denken om vertegenwoordiger/consultant te worden van euphony, alleen is het probleem dat ik erg veel verschillende/tegestrijdige reacties hoor/lees. Ik heb onlangs een afspraak gehad met een vertegenwoordiger van euphony. Het klonk allemaaql erg rooskleurig en mooi, alleen is het probleem dat de gene waarmee ik heb gesproken er ook een aardig centje aan over houdt als ik besluit voor euphony te gaan werken. Dus ik weet niet of ik zijn praatje voor 100% kan/moet geloven. Het was trouwens zo een heel typisch figuur;versace bloes en een veel te dure balpen.Het verhaal staat mij zeker wel aan, maar ik vindt het een vreemde zaak blijven dat je eerst 350eu moet betalen om voor een bedrijf te gaan werken/geld verdien.

Ik begrijp uiteraard wel dat je dan als het ware je eigen bedrijf hebt en onafhankelijk kan operen maar vindt het toch vreemd. Echter de reden van plaatsing van dit bericht is dat ik in contact wil komen met mensen die voor euphony of eventueel voor ACN werken. Mensen die mij geoon een goed advies kunnen geven en vertellen over hun ervaringen zonder dat ze er wat aan verdienen om mij aan te melden als consultant. Ik wil hiermee geen persoon of carier aanvallen, maar ik wordt gewoon niet graag verneukt door een "slickrick" met een versace hempje die mij meesleept in een pyramide achtige onderneming waar we op duistere bijeenkomsten met zn allen roepen; tjakkaaaa we worden rijk!! of zoiets..

alvast harstikke bedankt voor julie/U reactie.

groet doron email: doron@india.com

Guest F.vanHout

Iedereen die zich wil aanmelden voor bellen

met ACN CPS / HighUser / 7Days Free kan een

e-mail zenden naar: ttcinternational@zonnet.nl

Wij zullen verder per mail met u communiceren,

of persoonlijk contact met u opnemen voor de

aanmelding en ingebruikname.

Met vriendelijke groet,

Frank van Hout

Guest Erik

350 euro? Begin dit jaar was het nog 250 euro! Ik vertrouwde het toen ook niet en ben er meteen mee gestopt, omdat ik ook niet verneukt wilde worden. Waarom eerst betalen, voordat je kunt beginnen? Waarom niet een systeem, waarbij je bijvoorbeeld maandelijks een bedrag moet betalen, totdat je die 250 of 350 euro hebt "afbetaald"? Het werd mij allemaal veel te mooi voorgesteld...

Guest !!! Pyramide Spel III

Over de diensten van ACN kan ik weinig zeggen, dat weet ik domweg niet. De bedrijfsvorering echter wel! Je kunt je NIET online aanmelden en enkel werken via `onafhankelijke` vertegenwoordigers die hun 649 euro eigen inbreng binnen 60 dagen moeten terugverdienen door meer `onafhankelijke` vertegenwoordigers te strikken. Dit betekent 649 euro inbrengen vervolgens dit bedrag 3* opnieuw inbrengen en het dan 1 keer terug krijgen!!! Kortom, dit is een dekmantel voor een PYRAMIDE spel! Het organiseren van pyramidespelen is verboden, sinds er in mei 1998 een wettelijk verbod in de Wet op de Kansspelen werd opgenomen. Kortom, bellen via dit bedrijf zal wel okay zijn.....`onafhankelijk` vertegenwoordiger lijkt me niet zo gezond voor de inhoud van je beurs....Wel erg handig trouwens als je van je vrienden afwilt komen!

Succes...ik hoop trouwens dat er veel reakties van deze onafhankelijke verkopers komen!

Guest Marco

Tuurlijk is ACN een pyramidespel!!! Daarom werken ze in Zweden samen met Telia (het zweedse KPN) om mobiele telefonie op de markt te brengen! Ook is ACN daar het derde grootste telecombedrijf voor vaste telefonie na Tele2 en Telia.

PS wie betaalt het salaris van jouw directeur?

Guest g.kamerman

Verdiep je eerst eens in het bedrijf voor je wat roept. Een pyramidespel heeft als kenmerk dat je door NIETS te verkopen rijk kan worden. ACN biedt een concurrerend product dat heeft gekozen voor een alternatieve wijze van marktbenadering. Het concept bestaat al veel langer dan de pyramidespelen, en wordt ook bij andere producten toegepast. Dat het concept misbruikt wordt door ongure types met verkeerde bedoelingen zoals een pyramidespel, dat kun je toch moeilijk ACN kwalijk nemen. Ga eens kijken op het hoofdkantoor te Amsterdam waar dagelijks meer dan 350 mensen werkzaam zijn voor ACN. Als het echt een pyramidespel zou zijn, dan zou Panorama of De Telegraaf daar allang een mooi artikeltje aan besteed hebben lijkt mij...

Trouwens, je constatering dat je 3 nieuwe vertegenwoordigers moet strikken om je inleg terug te krijgen klopt niet. Bij ACN kun je op meerdere manieren geld verdienen, waarbij o.a. het werven van nieuwe vertegenwoordigers 1 van de manieren is.

Guest ebcom

Het bedrag is een licencie waarmee je je eigen bedrijf kunt starten, ondernemers weten waar ze over praten, diegene die hierop gereageert heeft duidelijk niet. Wij zoeken zakelijk ingestelde mensen die hard willen werken, geen snel rijk zoekers, dat is het probleem met mensen die naar info-avonden gaan, die zien alleen de getallen, vergeten alleen dat je dus klanten moet maken. Mensen met visie, met vertrouwen, die zoeken wij, zijn wij zomaar op de 3de plaats gekomen in Amerika, staan we binnen 3 jaar zomaar op een 2de plaats in Zweden als bedrijf in de telecommunicatie, ik zie cijfers op de juiste manier, mensen die die mogelijkheid ook hebben, daar willen we graag mee werken, de rest liever niet.

Guest hector

Reaktie op Marco:

Als je mijn reaktie goed gelezen had, heb ik helemaal geen commentaar op het product of diensten die ACN aanbiedt. En met wie ze samenwerken interesseert me werkelijk helemaal niets. Daarnaast heb je waarschijnlijk ook producten in huis van bedrijven die in de jaren 30 en 40 met een bepaald regime samenwerkten (meer bedrijven dan dat je denkt). Jouw conclusie volgend kan dat regime niets fouts gedaan hebben omdat het met grote betrouwbare bedrijven in zee is gegaan. Indien je een kritische blik op ACN gooit (je kunt je bijvoorbeeld NERGENS, behalve ‘bij ‘onafhankelijke’ vertegenwoordigers aanmelden) mag zich toch enig scepticisme van je meester maken. Zo niet, jij je zin….je mag het van mij helemaal zelf weten!

Guest hector

Reactie op G. kamerman

Okay…ik wil de discussie met je aangaan:

Wat verkoopt ACN? Waarom moet jij 649 euro inleggen? Waarom kan ik me niet rechtstreeks bij ACN aanmelden. Op welke manier kan ik mijn geld terug verdienen?

Bij het terugverdienen graag rekenvoorbeelden. Mooi zou zijn om dit rechtstreeks op dit forum te doen. Ik hoop dat je me kunt overtuigen dat ik ongelijk heb.

Guest hector

Reactie op G. kamerman

Wat verkoopt ACN? Waarom moet jij 649 euro inleggen? Waarom kan ik me niet rechtstreeks bij ACN aanmelden. Op welke manier kan ik mijn geld terug verdienen?

Bij het terugverdienen graag rekenvoorbeelden. Mooi zou zijn om dit rechtstreeks op dit forum te doen. Ik hoop dat je me kunt overtuigen dat ik ongelijk heb.

Guest hector

Reactie op G. kamerman

Guest hector666

Reactie op P vd adel:

U bent zo te zien een van de onafhankelijke vertegenwoordigers van ACN. U kunt mij wellicht ook uitleggen waarom u, waarschijnlijk zonder een opleiding en ruime ervaring in telecom en digitale technieken, een beter aanspreekpunt bent met vragen wat betreft de diensten van ACN dan de 350 medewerkers in Amsterdam die deze ervaring wel allemaal hebben. (tenminste dat neem ik aan, want het is immers een groot bedrijf dat internationaal het grootste aan het worden is op telecomgebied)

Dit spottend toontje spijt me, maar ik kan het niet onderdrukken

*** excuses voor mijn meervoudige verzending van vorige reaktie ***

Guest Yarro

Ik bel (belde )ook via ACN , vaak naar Suriname. Tot een vriend mij op attendeerde dat er een nog goedkopere is. 1/3 goedkoper nl beldiscount. Dus ACN bye!!!!!

Guest Hector

Reaktie op ebcom:

Het bedrag is een licencie waarmee je je eigen bedrijf kunt starten, ondernemers weten waar ze over praten, diegene die hierop gereageert heeft duidelijk niet.

Ik ben zelf ondernemer, daarnaast is een bedrag geen licentie, daar kun je welliswaar een licentie voor kopen maar vanaf wanneer heb je een licentie nodig om een bedrijf te beginnen?

Okay ACN is niet bedoeld voor mensen die snel rijk willen worden. Waarom wordt dan alleen verteld en gerekend over de bedragen die je kunt verdienen. De informatie die bijvoorbeeld tele2 en onetell aan hun klanten verstrekken is uitgebreider dan de info die ACN aan hun vertgenwoordigers geeft. Wel tijdschriften waarin staat hoe succesvol ACN wel niet is. Het gaat toch om de dienst????

Komt u dan even met een mooie uitleg hoe ik via het werven van alleen klanten (dus alleen de diensten van ACN aanbieden) mijn geld terug verdien en in mijn levensonderhoud kan voorzien (laten we zeggen 800 euro per maand)

Indien u mij dit plausibel (met de juiste cijfers die u ziet en ik blijkbaar niet) kunt uitleggen ga ik direct met u in zee.

Hoe mooi zou het zien als u dit in dit forum uit de doeken doet...dan kan iedereen zien dat IK ongelijk heb en U wel gelijk

wacht vol spanning,

Hector

Guest Joop

Licentie:

Als je de produkten van bijv. McDonalds wil verkopen, moet je ook een licentie kopen, nl. een franchise van McDonalds.

Wil je een C-1000 of een Blokker beginnen, prima, dan moet je een licentie kopen. Wil je een eigen bedrijf beginnen, maar je wil geen `Licentie`kopen, ook prima. Echter je kunt dan niet van de produkten/diensten gebruik maken.