Jump to content

Recommended Posts

Guest rob

Totaal onzin! sterker nog ze zijn een van snelstgroeiende klanten wervers in de telecom.

Ik vraag me af hoe betrouwbaar uw reactie is op deze forum ? om ACN en de mensen die er veel plezier met dit bedrijf hebben onzeker gevoel te geven? Welke voordeel geeft dat aan u? In ieder geval ik weet wel dat juist andere bedrijven einde van dit jaar niet zullen halen doordat ze te dure marketing hebben.

Met vriendelijk groet,

Rob.

Guest .

Rob,

Bovenstaande is een VRAAG geen feit.En van dat marktaandeel is wel corect want dat zit op dit moment zelf onder het procent..

Guest nvt

domheid kan je niet bestrijden, dat zie je maar weer aan zo een vraag, reageer hier maar niet verder op, we groeien met 2000 klanten per dag,in Nederland staat notabene het europees hoofdkantoor, nogmaals, niet reageren graag, ik vind het het meest onzinnige wat ik in die 3,5 jaar dat ik nu met veel plezier werk als zelfstandig vertegenwoordiger werk, zelf 2 maandelijks in contact sta met een van de eigenaren, ooit heb gelezen. Wat triest moet iemand zijn om zoiets totaal niet onderbouwd op deze site te schrijven. BEN aan jou de taak om dit soort onzin tegen te gaan, het is een smet op je site.

Guest mrtelecom

2000 klanten per dag??? Dat zal wel wereldwijd zijn want binnen Nederland is dat klinklare onzin.

Enne..ja, ik ben een concurrent, ik ben Euphony consultant.

Guest Jaap

2000 klanten per dag..inderdaad de meest groote onzin die ik in tijden heb gehoord.Bij Tele2 krijgen ze per MAAND 6000 nieuwe klanten erbij.Hier hebben ze een outbound callcenter waar 50 mensen de hele dag klanten werven en dagelijks commercials op TV. Moet je niet gaan beweren dat jullie als consultants 2000 nieuwe klanten per dag aanmelden, want dan maak je jezelf en de "hoge baas" ronduit belachelijk. Jullie markaandeel had dan ook wel een stuk hoger gelegen..

Guest ACN fan

sorry,foutje ik heb twee nullen te veel ingevoerd...hahahah

Guest donny

0800-0231556 fit hele nummer bestaat niet eens.paupers!

Guest mrtelecom

Hm, er zijn dagen bij dat ik dat persoonlijk inlever bij ons kantoor. Enne...ikke ben niet een van de grootste klantenwervers van Euphony. Maar goed, klantenaantal interesseert me eigenlijk helemaal niet; belvolume, da`s heel wat anders!

Guest rob

Ik heb liever meer belvolume dan meer klanten?

ik lach me dood hier. Het is maar goed ook dat ze denken dat ze het allemaal wel weten.

Dan hebben ze ook niet door hoe ons marketing werkt. AH heeft liever hun gemiddelde klant lager omdat ze dan weten dat ze meer klanten hebben. (hoe meer klanten niet bij de conurrent het gaat uitgeven).

10% over 100 klanten of 1% over 1000 klanten?

succes met jullie A-marketing methode.

Rob

Guest mrtelecom

ik heb liever 4% van 100.000 bij 10 klanten dan 8% van 25.000 bij 500 klanten. Is dat moeilijk te snappen?!

Guest betrouwbare bron

en uit welke betrouwbare bron heb je deze informatie?

Guest 0800-0231556

nou ik heb net nog gebeld, de klantenservice is alleen nu gesloten (19:52 uur).

Guest erw

ik heb gisteren (20-3-2003 15:24) om half vier in de middAg gebeld en net weer. geen hehoor...

Guest 0880 0231556

ik bel nu net (15:27 uur) en er wordt gewoon opgenomen hoor. No problemo.

Guest mark

Dan moet je toch echt iets aan je telefoon laten doen, want als je zo dom bent dat je de cijfers niet in de juiste volgorde kunt intoetsen om zodoende binnen 5 sec. geholpen te worden!! Acn heeft een van de snelste callcenters die ik aan de telefoon heb gehad, daar zijn een heleboel telecombedrijven die hier veel van kunnen leren.

Groeten een tevreden klant

Guest acnbellen

Ben nu een tijdje bezig voor acn als onafhankelijk vertegenwoordiger. In tegenstelling tot eerder berichten van dit forum ben ik erg tevreden. Het is wel even hard werken maar daar tegenover staan zeer aantrekkelijke verdiensten. Voor mij werkt het dus wel. Als je er meer over wilt weten, mail dan gewoon even! acnbellen@hotmail.com

Guest Wat een gezeur

Als we nou eens allemaal hadden gedaan wat je had moeten doen in de tijd dat we dit forum lezen en schrijven, hadden we allemaal weer wat meer succes gehad binnen ACN en Euphony. WAT EEN GEZEUR. En wie twijffelt aan die 2000 klanten per dag (9 Europese landen tezamen, waarvan ongeveer 15% Nederland = 300 klanten per dag) komt gewoon even op de vrijdagmiddag een kijkje nemen op het ACN hoofdkantoor om 14.30 uur. Delflandlaan 4 te Amsterdam. Krijg je een keurige rondleiding door het Management van ACN Europe BV.

Guest roderick meers

Het klopt, ACN Nederland gaat stoppen met het aanbieden van telefonie in Nederland. Reden hiervan is inderdaad een te klein marktaandeel. Degen die hier uiteindelijk voor opdraaien zijn....inderdaad...Wij de consultants.

Guest mrtelecom

En ik (een Euphony Consultant) heb zojuist uit zeer betrouwbare bron vernomen dat dit allemaal klinklare onzin is. Nou kan ik natuurlijk niet in de boeken van ACN kijken, maar het lijkt mij toch meer een geval van de gezamelijke concurrenten van zowel ACN als Euphony die proberen ons zwart te maken. Tja, relationshipmarketing is nu eenmaal een ijzersterk concept en de reguliere telecomaanbieders hebben daar geen weerwoord op.

Dus laten we dit soort onzin verhalen maar gewoon nemen zoals ze genomen worden moeten: met een korreltje zout.

En het zou bellen.com goed doen eens wat vaker het forum te controleren!!

Guest TC Maurice

Beste collega netwerkers,

Ik ben eigenlijk zeer teleurgesteld over de onnodige discussies die jullie voeren op dit forum. Zowel ACN alsmede Euphonie proberen er toch het beste van te maken, of niet soms? Het is ronduit triest dat jullie in plaats van het realiseren van jullie doelstellingen veel tijd besteden aan negatieve uitlatingen tegen elkaar. Als jullie niets beters te doen hebben en niet succesvol kunnen worden binnen Netwerk Marketing, stop er dan gewoon mee en ga een normale baan zoeken! Ik denk dat het belangrijk is om een gezamelijke visie uit te dragen of je nu voor ACN of voor Euphonie kiest. Wederzijds respect is veel belangrijker dan het verspreiden van dit soort negativiteit.

Succes met jullie verdere toekomst!

Guest wallys

ik sta voor 100% achter het verhaal van Maurice en ben het er dus ook helemaal over eens dat deze negatieve reclame op het forum helemaal geen zin heeft

aan deze onzin heeft onze potentiƫle klant helemaal geen boodschap