Jump to content

Recommended Posts

Guest Roland

Hallo,

Op 10 april in het programma opgelicht van de Tros werd een meneer genomineerd met zijn site www.zwartboek.net hier staat de volgende melding:

pas op voor ACN waar je net als ILM en euphony benelux n.v. snel rijk wordt? Ik weet niet dat dit te maken heeft met Euphony te maken heeft.... Anders is dat schending van naam lijkt mij!

Bron en informatie: www.zwartboek.net

Guest Jeroen Heynemans

Ik ben nu ook bijna 2 maanden bezig en ik heb het ook naar mijn zin en ben ook tevreden. Je zult merken dat de sterkste over blijven. WIJ DUS

Guest Jeroen Heynemans

ACN is er en gaat nooit meer weg, over een paar jaar weten we niet beter meer. Iedereen in Nederland kent dan ACN en is het net zo bekend als alle andere Telecom diensten. Alleen ACN Pakt het anders aan. OP HUN MANIER. En als wij als Particulieren kunnen mee profiteren van de deregulering, waarom zou je het dan niet doen.

Guest ETT Wijn

Goededag lezers van het Forum.

Ik sta helemaal achter de uitspraak van TC Maurice, ik kreeg te horen van een netwerker dat er veel wordt gechat op www.bellen.com over netwerkmarketing bedrijven en dan in negatieve zin.

Ga gewoon aan je werk zoals Maurice zegt, je bent allemaal begonnen aan je eigen toekomst te werken en als je dat goed doet help je daar een heleboel mensen mee, net als ik het gaat geweldig als je maar doorzettingsvermogen hebt. Doe net als wat je normaal voor een baas doet je moet er elke dag naartoe, doe dat ook met ACN of een ander netwerkbedrijf werk er elke dag aan om nog beter te worden en volg de trainingen degene die dat doet heeft succes.

Ik vind ACN echt een geweldig bedrijf, en weer andere vinden Eufonie een geweldig bedrijf laten we met z`n alle Netwerkmarketing als een geweldige kruiwagen naar onafhankelijkheid zien en niet negatief hier in een forum elkaar zwart gaan zitten maken.

Heel veel plezier in jullie verdere loopbaan, Keep on Going !!!!!!!!!

Guest Tevreden klant

ACN werkt, en ik ben er zeer over te spreken.

Ik ben een keer met een vertegenwoordiger mee naar het hoofdkantoor geweest in Amsterdam, en heb daar gezien wat een geweldig dynamisch bedrijf dit is en dat het toekomst heeft is 1 ding wat zeker is, de service is geweldig en mijn rekening helemaal te gek dat is toch waar het om gaat, en ik help die jongen zijn bedrijf op te bouwen. Als er een keer een vertegenwoordiger naar je toe komt en vraagd of u het een maandje wil uitproberen, doe het gewoon en u zult het zelf zien. Ik wil hierbij Theo bedanken dat ze mij heeft aangesproken om klant te worden en ik blijf het altijd gebruiken, kom maar snel met de andere diensten mijn steun heb je.

Een tevreden klant

Guest RVP Henk

To be or not to that`s the question - Shakespeare

To DO or not to DO that`s the question - Henk D.

Guest tc

ach, wat zullen we hier op zeggen..trieste mensen die niets anders te doen hebben,zouden eigelijk moeten gaan werken. Domheid kan je niet bestrijden, dus einde verhaal

Guest ondernemer !

Beste allemaal,

Afgelopen zaterdag is telecombedrijf Euphonie op TV geweest in het programma KASSA van de Vara.

Wat bleek, een van hun vertegenwoordigers (zij noemen het een consulent) had op onrechtmatige wijze

klanten aangeworven. Zo`n 260 stuks. Deze man had aanvraagformulieren zelf ingevuld en de handtekeningen

van de klanten vervalst. Nu is dit aan het licht gekomen en levert het Euphonie heel veel negatieve publiciteit op.

De vertegenwoordiger is op staande voet `ontslagen`. En terecht!!!

Guest ondernemer !

Beste allemaal,

Afgelopen zaterdag is telecombedrijf Euphonie op TV geweest in het programma KASSA van de Vara.

Wat bleek, een van hun vertegenwoordigers (zij noemen het een consulent) had op onrechtmatige wijze

klanten aangeworven. Zo`n 260 stuks. Deze man had aanvraagformulieren zelf ingevuld en de handtekeningen

van de klanten vervalst. Nu is dit aan het licht gekomen en levert het Euphonie heel veel negatieve publiciteit op.

De vertegenwoordiger is op staande voet `ontslagen`. En terecht!!!

Guest Onderzoeker

Geachte ACN`ers,

Ik ben sinds kort ook benaderd door een ACN vertegenwoordiger. En het klinkt zeker interessant. Er zijn voor mij een aantal vragen die nog onbeantwoord zijn.

Bij het contract wat ik teken( voor de vertegenwoordiger). Hoef ik geen sofi-nummer in tevullen.

Hoe zit dit met de belasting? Natuurlijk moet je dat niet aangeven in je belastingopgave als daar naar gevraagd wordt, das logisch, want dat zou in mijn nadeel zijn.

Het aantal vertegenwoordigers zal op een gegeven moment toch verzadigd raken ?

Wat gebeurt er met ons wanneer ACN er plotseling mee stopt, bijvoorbeeld door schulden, je weet maar nooit.

Wie draait daar dan voor op? Wij als vertegenwoordigers?

Guest Onderzoeker

Geachte ACN`ers,

Ik ben sinds kort ook benaderd door een ACN vertegenwoordiger. En het klinkt zeker interessant. Er zijn voor mij een aantal vragen die nog onbeantwoord zijn.

Bij het contract wat ik teken( voor de vertegenwoordiger). Hoef ik geen sofi-nummer in tevullen.

Hoe zit dit met de belasting? Natuurlijk moet je dat niet aangeven in je belastingopgave als daar naar gevraagd wordt, das logisch, want dat zou in mijn nadeel zijn.

Het aantal vertegenwoordigers zal op een gegeven moment toch verzadigd raken ?

Wat gebeurt er met ons wanneer ACN er plotseling mee stopt, bijvoorbeeld door schulden, je weet maar nooit.

Wie draait daar dan voor op? Wij als vertegenwoordigers?

Guest Klaas

Ga gewoon in Amsterdam op het hoofdkantoor kijken, elke vrijdag rondleiding, krijg je antwoord op al je vragen.

suc6

Guest tanja

even als mededeling over het programma kassa het gaat hier om 1 foutieve consultant en rotte vis heb je bij ieder bedrijf

want verder is euphony er echt niet slechter van geworden en dan ken ik ook een negeatief beeld iemand van acn heeft mij geld geboden om te beginnen dus als iedereen zich nu met zijn eigen zaken bemoeit dan hebben jullie het vast wel druk genoeg..

en hou de vuile was binnen

fijn weekend

Guest Ondernemer

Beste onderzoeker !

Tuurlijk betaal je belasting over je verdiende ACN geld. Je bent immers ondernemer en een ondernemer heeft voordelen wat kosten aangaat. Kosten die je nu al maakt worden wanneer je met ACN start ineens fiscaal aftrekbaar. Denk niet dat je dit zwart erbij kan doen want dan heb je van het verhaal weinig begrepen. Je wordt ondernemer gedraag je dan ook zo en zorg dat je boekhouding op orde is! Anders wordt het huilen met de pet op als de jongens van de belastingdienst over 3 jaar bij je op de stoep staan. Veel succes met je beslissing. Een ACN ondernemer.

Guest Erik

Ook ik wil even reageren op het ACN gebeuren.

Ben een aantal maanden geleden naar een ACN bijeenkomst geweest. Het deed me inderdaad sterk denken aan het piramide spel principe. Hoewel de "vertegenwoordigers" zeer de moeite deden om mij ook hierin te mengen en hierbij vele fantastisch klinkende verhalen vertelden, reageerden ze net zoals een aantal op deze site gelijk geirriteerd en vijandig toen ik met een aantal vragen kwam en ook mijn twijfel over het gebeuren uitsprak.

Sorry dat ik graag eerst wat zekerheid wil voordat ik het kleine bedragje van bijna 700 euro uitgeef. Schijnbaar was de nood zo hoog om mij er bij te krijgen dat een stukje fatsoen en respect er niet meer toe deed. En dat noemen ze dan vertegenwoordigers.

Guest Ad

dat is niet erg netjes. Ik zou zeggen doe je eigen onderzoek in plaats van af te gaan op verhalen van anderen.

Bijv. KvK, belastingdienst of ga eens kijken in Amsterdam op het Europese hoofdkantoor.

suc6

Guest Vraag

Als met ACN wilt gaan bellen moet je dan een contract tekenen?

Als je adviseur wilt worden moet je dan een contract tekenen?

Guest mark

Nee, als je met ACN gaat bellen hoef je alleen een AANVRAAGFORMULIER met je gegevens in te vullen en je goedkeuring te geven om je over te schakelen van je huidige provider naar ACN. Je zit dus nergens aan vast en tekent dus geen CONTRACT!!

Groetjes Mark

Guest Ad

als je zelf adviseur wilt worden, ga je een overeenkomst aan met ACN. Deze overeekomst is btw binnen 14 dagen weer op te zeggen.

Guest Orchid

Hihhihihihi het lijkt wel een Kinderklasje hierzo de één maakt zich nog belachelijker dan de ander!

Zielig zooitje..

Jongens doe nu eens een keertje normaal of is dat zo moeilijk?

Er is al genoeg ellende in de Wereld.

Guest Erus

Via deze weg wil ik mijn complimenten uiten richting de medewerker(st)ers van het Call Center en dan met name die van de Nederlandse vertegenwoordigers. Dus: Wil, Ramon, Gerrie en Marcel, ga zo door en ik weet zeker dat "collega bedrijven" watertanden bij zoveel klantgerichtheid en service.

Guest michel

Misbruik dit forum niet. Pyramidespelen zijn verboden.....!

Guest michel

Benieuwd hoe snel er een van de pyramidespeler reageert op dit bericht....!