Jump to content

Recommended Posts

Guest Simon

Voor 399 euro (exclusief btw) mag je vertegenwoordiger worden voor het bedrijfje. Gek genoeg draait het vervolgens niet zo zeer om het werven van klanten voor de producten en diensten van ACN, maar ben je vooral bezig met het vinden van nieuwe vertegenwoordigers die ook weer 399 euro investeren. Dat bedrag wordt namelijk verdeeld via een piramidesysteem en jij krijgt daar ook een deel van. Sterker nog, volgens veel kritische berichten op internet is het hele bedrijf één groot piramidespel. Maar die zijn toch bij wet verboden? Zeker, maar volgens de regering is er niks mis met het verdienmodel van ACN.

Guest ACN vertegenwoordiger

Als nieuwe vertegenwoordiger bij ACN kan en wil ik even zeggen dat er heel wat water door de maas is gegaan voor dat ik het besluit nam om vertegenwoordiger te worden. Op aanraden van anderen heb ik eerst heel wat trainingen gevolgd en gesproken met enkelen mensen in de top hier in Nederland en regionaal. Elke vraag die ik stelde werdt heel netjes beantwoord en uitgelegd, niks opdringerig, geen dwang enz.. Het heeft een half jaar geduurd voor dat ik de stap nam om vertegenwoordiger te worden. Wat heel duidelijk is bij ACN is dat als je op de bank blijft zitten en niks doet, verdien je ook niks. Er valt geen geld te verdienen als je niks doet, zo wel bij ACN als bij een gewone baan, lijkt mij toch duidelijk. Ik doe dit naast mij "normale" baan omdat ik het rustig wil opbouwen, mij de tijd wil nemen, zo wel voor mij zelf als bij de mensen die graag meer willen weten of klant willen worden. Daar naast heb ik bij enkelen klanten zelf het internet/tv modem aangelegd omdat ik heel graag zelf wilde ervaren hoe makkelijk het is om aan te sluiten, en vind dat ook nog eens leuk om te doen. ( LOL) 

Iedereen kijkt er anders tegen aan, de ene wil super snel gaan en de ander neemt de tijd. Het werkt wel gewoon, tot nu toe heb ik nog geen klachten gehad, probleempjes waren snel en direct opgelost. Als gewone man zonder hoge opleiding kan ik zeggen dat ACN een goed lopend bedrijf is waar je toch zelf voor in actie moet komen om te gaan verdienen, hoe snel dat gaat bepaal je zelf.

Ik ervaar geen opdringerige vertegenwoordigers, iemand iets opdringen vind ik ook niet passen in een bedrijf als ACN.

In deze wereld zullen er altijd voor en tegenstanders zijn, zo lang je met respect er over kunt praten met elkaar...kom je een heel eind

Guest t schut hoekstra

Ben ook bedrogen Door acn heb mijn telefoon betaalt en ben nog steeds afgesloten

Guest De klokkenluider

Ik kan mij herinneren dat  [Naam Verwijderd] en [Naam Verwijderd] een zaaltje stonden met een groepje van 20 mensen die dicht bij hun stonden om ook te starten met ACN. Zo'n 5 jaar later was er in hun downline slechts 1 iemand die echt succesvol bleek. De hudige SVP [Naam Verwijderd].

John en Roald "verneukten" vrienden en kennissen voor hun doel en uiteidelijk kregen ze zelf ruzie. Roald stopte na een ruzie met John en gaf John al zijn aandelen. Hij ging samen met zijn neef aan de slag bij de FM-group (parfum) om daar een netwerk op te bouwen.

Roald en Asos bleven vrienden en Asos heeft Roald overgehaald om weer te beginnen met ACN. Roald heeft daarom al zijn "vrienden" bij FM-group in de steek gelaten en wie mee wilde naar ACN die kon mee. Samen met zijn neef [Naam Verwijderd] en zijn nieuwe vrouw [Naam Verwijderd] zijn ze gaan uitvogelen hoe je zo snel mogelijk een SVP (de hoogste positie binnen ACN) kon worden.

Om dat te doen moest Roald 2 RVP's hebben. De 1e moest Martin zijn. Dus samen met Asos ging hij op zoek naar een 2e persoon. Deze was snel gevonden. [Toenaam Verwijderd] [Toenaam Verwijderd] was hun man, het broertje van [Naam Verwijderd]oude partner [Naam Verwijderd].(Een slimme keuze vanwege zijn

charisma en uitstraling). In het begin zag [Naam Verwijderd] dit als verraad. Waarom was zijn broertje begonnen bij een ander en niet bij hem. Maar ja hij kon weinig zeggen want zijn broertje was degene die hem kort daarvoor had gered van zijn financiele ondergang door hem samen met zijn andere broer geld te lenen. Alle nieuwe personen die zich aanmelden voor ACN werden door [Naam Verwijderd] en [Naam Verwijderd] strategisch geplaatst onder [Naam Verwijderd] en [Toenaam Verwijderd].

Ondertussen hielpen ze John ook met strategieen hoe je moest "bouwen".

Nu is Asos (een stabiele) SVP geworden.

[Naam Verwijderd] een RVP

[Naam Verwijderd](een stabiele) RVP

[Naam Verwijderd] (een stabiele) RD

[Naam Verwijderd] een RVP

De grote oplichter hierin is Roald die als zijn oude vrienden en kennisen gebruikt om zijn doel te halen.

Alleen zijn "stromannen" [Naam Verwijderd] zijn degenen die er iets mee opschieten.

De rest is zijn € 479,00 inleg kwijt.

LET OP ACN is (een) legale piramidespel.

De nederlandse top verdiend geen miljoenen.

Mijn schatting is dat alleen [Naam Verwijderd](+/- € 12.000,00  tot € 15.000,00 `p/m) en [Naam Verwijderd] (+/- € 8.000,00 - € 10.000,00 p/m) verdienen. 

Maar geloof mij binnen de hele Nederandse ACN familie zijn er weinig die meer dan € 1000,00 p/m verdienen.

De doen zich "rijk" voor door in pakken te lopen en in "dure" (geleasde auto's) te rijden. Maar ze zitten vol met schulden.

Mensen geloof niet in ACN. Wil je een abonnement ga dan gewoon naar een normale winkel. Google de naam ACN in combinatie met pyramidespel en lees alle nare berichten over deze organisatie.

Als voorbeeld:

[Naam Verwijderd] verbind zich aan ACN omdat hij aan de top van die piramide staat. Zonder dat verdienmodel zou hij niet eens daar zijn. Miljoenen voor de Amerikaanse top en aandeelhouders van de founders. 

Niet doen dus!

Oproep aan de politiek! Maak wetgeving tegen deze praktijken a.u.b.

Edited by Bencom
Namen verwijderd wegens privacy voor de beschreven personen

Guest Abdul

lol ik heb ben pas 1 week begonnen, en me vriend die dit 3 maanden doet is ETL en heb echt afschriften gezien dat hij vorige week maandag 790 euro kreeg en deze maandag 1900 euro van ACN EU staat er !

dus wat je allemaal zegt klopt niet

en dat heeft me ook overtuigd dat ik ACN GA BLIJVEN DOEN!

want ik was tegen ACN en geloofde er niks van , tot ik me real vriend die dit doet.. resultaat heb gezien

je verdient wel maar je verdient aan de leden Onder je dan van ACN zelf.. dus je verdient gewoon eigenlijk wat je doet

dus als je niks doet verdien je niks! heel logisch !

werken = resultaat

dus ACN is echt TOP 

maar je moet er wat voor doen!

KPN bijvoorbeeld betaalt ongeveer 90mil op jaar basis aan reclame maken - tv - kranten - radio noem maar op

ACN bespaart dat en betaalt zijn tegenwoordige daarmee uit ! als mensen dat een beetje vergelijken en gewoon eens zelf gaan proberen en dan pas praten.. zou er geen 56 pagina's op dit forum staan!

Guest Abdul

en nog iets!

Voor dat KPN gaat samen werken met ACN gaan ze natuurlijk wel alles uitzoeken of het een betrouwbaar bedrijf zijn, dus het is allemaal al gecheckt en door energydirect 

ik praat nu over grote bedrijven dus warom ga je weer proberen te doen wat hun al gedaan hebben

ik weet wel dat je erin twijfelt  maar ga het uitzoeken , ga naar het hoofdgebouw waar je al jou vragen kwijt kan!

want als het echt zo is dat het een groot succses kan zijn in je leven! heb je het er dan niet voorover om er heen te gaan?

want als dat niet het geval is dan heb geen doel in je leven om het te veranderen !

want de meeste mensen krijgen een kans in hun leven maar struikelen erover, en staan weer op net of er niks is gebeurd !

wees niet net als hen en ga het uitzoeken, ga er heen ! 

een piramide spel is een SCAM dat je gescamt word en je weet niet waar je tergt kan !

bijv, ik geef je 1000 euro regel 2 man voor me die 300 euro inversteren en dan regelt hij 2 man

dan zeg je als je nog eens 2 man regelt krijg je 4000 euro aan het eiden van de maand betaal ik je

en waneer hij dat gedaan heefd is die man weg ! en waar werkt hij ? wie is hij ? waar woont hij ?

ACN heefd een hoofdgebouw als ik letterlijk bedrogen word door acn gooi ik alles plat daar als je begrijpt wat ik bedoel!

maar laat ik het netjes houden bij ACN is dat dus niet zo, als je ze wilt aanklagen dan kan het Hier hun gegevens

ACN Europe BV Kamer van Koophandel: Amsterdam 34110202, OB-nummer: NL 8079 69 102 B 01 Postadres: Postbus 90364, 1006 BJ Amsterdam, Nederland

zoals je hier rechts ziet ! kvk nummer alles erop en der aan

en als het onbetrouwbaar is of denkt kijk dit videootje

heb je vragen? kom zaterdag 9 uur s morgens aanwezig op het hoofdgebouw Amsterdam

of dinsdag om 7 uur middag dus uurtje eerder komen

Adres : Thomas r.maltusstraat 1

acn amsterdam 14 oktober 2013 kan ik acn vertrouwen: https://youtu.be/KjY9VNK5jyQ

Guest onbekend

what i find strange is 95% of the negative people on this site is broke. wow

Guest Hallo12345

Hallo 

mijn moeder is net begonnen met ACN en vind het helemaal geweldig. maar ik zit nog met wat vragen, misschien weten jullie het want ik kan het nergens vinden.

1. Krijg je een website nadat je een pakket van 200 euro heb gekocht?

2. moet je voor die website betalen elke maand? of moet je het zelf aanvragen als je het wil hebben?

Mijn moeder wilt dat ik mee doe en een pakket koop, daar wilt zij weer van mij een internetpakket kopen en aansluiten, is dat een goed idee denken jullie?

3. Word er geld van mijn rekening automatisch afgeschreven of? Het is best eng om gegevens te geven aan een bedrijf waar ik weinig van snap ookal lees ik bepaalde dingen. Iedereen heeft een andere mening of ervaring.

Dankjewel alvast!

Guest rick

Geachte heer, mevrouw

Hierbij willen Dhr. ######### en Ik, per direct stoppen als vertegenwoordiger van ACN en eisen wij dat we onze startinvestering terugkrijgen voor de volgende redenen:

1. Ons was beloofd om snel rijk te worden, wat in dit geval niet zo is en zelf willen ze ons nu ook betrekken bij een andere zwendel waarbij wij Lebara simkaarten moeten inkopen om weer door te verkopen op straat.

2. Alles is ons verkeerd uitgelegd, want ons werd toendertijd verteld dat we vanaf onze eerste punten al geld zouden ontvangen, later na een aantal maanden hoorden we pas dat het niet zo is en daarbij moesten wij zelf ook allebei verschillende soorten abonnementen afsluiten voor onszelf om dan sneller punten te krijgen, terwijl wij al zelf een abonnement hadden lopen, zo gezegd werden wij hier naartoe gedwongen, voor dhr. ####### heeft ook een Digitale telefonie moeten aannemen omdat het hem meer punten zou opleveren.

Hierbij hebben ze hem ook niet verteld dat hij extra kosten zou krijgen wanneer hij het binnen een jaar zou opzeggen.

Daarnaast probeerden ze een goede vriend van ons te zwendelen met daarin dat hij een abonnement moest afsluiten via hun om dan de telefoon weer te verkopen en met dat geld zijn licentie moest betalen, toen hij er niet mee akkoord ging, hebben ze hem ook goed uitgescholden en dit is ons nooit verteld, pas kort geleden zijn wij hier ook achter gekomen.

3. Op mijn eigen verjaardag feest, wat toevallig viel in de periode van de International te Rotterdam, ben ik gedwongen om te komen door mijn uplines, want als ik niet zou kunnen dan zouden ze mij in de steek laten en alleen maar willen profiteren op mij.

Ik heb hierover bij vele geklaagd maar niemand die me serieus hierover nam, zelf hebben ze er ook voor gezorgd dat ik een grote ruzie heb gekregen met een oude vriend van mij die geen interesse had in ACN, door te zeggen dat hij minderwaardig is.

4. Onze uplines waren heel genieperig om misbruik te maken van onze contactlijsten, ze hebben meerdere malen mijn contactpersonen benaderd en die van dhr. #######, zonder onze toestemming.

5. Vaak werden wij ook geëist om te spijbelen van onze school, om zo een meeting bij te wonen, waarin ze uiteindelijk geen zakelijke besprekingen hadden maar meer aan spelen waren met hun telefoons, hierdoor heb ik ook vele lessen gemist op school zowel dhr. #####

Wij werden namelijk bedreigd dat als wij niet zouden komen, dat ze ons zouden laten stikken.

6. Ook werden wij vaker geëist om te stoppen met school om dan zo met ACN fulltime te werk te gaan omdat we met school: “Geen geld kunnen verdienen”.

En sinds we besloten hadden om dit niet te doen, zijn wij ook goed verwaarloosd en afgestoten van het team, wat er sowieso nooit voor ons was.

7. Ons werd verboden om te praten met andere teams, als wij zelf iets niet wisten en hun wel.

Wij werden namelijk bedreigd dat we uit het team gegooid zouden worden en zoals hun het dan zeiden: “Hebben wij lekker je licentie en geven dit door aan een andere”.

8. Wij mochten nooit de Algemene Voorwaardes lezen en zijn op vertrouwen gegaan van de personen die ons de “mogelijkheid liet zien”.

Er werd namelijk gezegd dat er fouten tussen staan en dat alle genoemde informatie niet compleet accuraat waren.

Daarnaast hebben ze een oude teamgenoot van mij met streken in ACN gekregen, dat was dhr. #########

Maar uiteindelijk na een jaar vol bedreigingen en ruzies door onze uplines en de lage respect die wij kregen als zogenaamde Zakenpartners, EISEN wij nu ons geld terug, want dhr. ###### en ikzelf verdienen dit niet als mensen en als zogenaamde teamgenoten.

Wij hebben ons laten misleiden en nu willen wij graag onze geld terug.

Want naast dit zijn wij ook heel erg beledigd door onze uplines met zinnen als: “Wij zijn losers”, “Wij gaan niets bereiken” etc.

En zelf zijn het nu allemaal straatverkopers geworden.

Wij zijn genoeg bedreigd, uitgescholden en in de maling genomen en nu is het klaar.

dhr. ######en ik willen ZSM onze geld weer teruggestort krijgen op het rekeningnummer vanaf waar het geld afgeschreven is.

Guest Noor

ACN STELLETJE OPLICHTERS! Internetpakket aangeschaft, optijd opgezegd en alsnog 3 maanden langer geld intrekken. Bellen 10x met moeite iemand aan de lijn krijgen vervolgens spreek je iemand die de nederlandse taal voor geen meter kan. WAT IS DIT VOOR ONZIN? En dit noemt zich een bedrijf? bahbahbah

Guest Lindy

Hallo 

mijn moeder is net begonnen met ACN en vind het helemaal geweldig. maar ik zit nog met wat vragen, misschien weten jullie het want ik kan het nergens vinden.

1. Krijg je een website nadat je een pakket van 200 euro heb gekocht?

2. moet je voor die website betalen elke maand? of moet je het zelf aanvragen als je het wil hebben?

Mijn moeder wilt dat ik mee doe en een pakket koop, daar wilt zij weer van mij een internetpakket kopen en aansluiten, is dat een goed idee denken jullie?

3. Word er geld van mijn rekening automatisch afgeschreven of? Het is best eng om gegevens te geven aan een bedrijf waar ik weinig van snap ookal lees ik bepaalde dingen. Iedereen heeft een andere mening of ervaring.

Dankjewel alvast!

Hoi,

Het is niet waar dat je (pas) een webshop krijgt na het kopen van een pakket van 200 euro. Het pakket is optioneel, dus niet verplicht. Het is wel handig om aan te schaffen omdat je dan zelf kennis kan maken met de producten, dus weet wat je verkoopt en je kan de producten sampelen, zodat mensen die geïnteresseerd zijn zelf kunnen proberen of ze je product wat vinden. De kosten voor een pakket worden niet automatisch afgeschreven maar betaal je zelf, bijvoorbeeld via ideal of creditcard.

De webshop krijg je sowieso als je met acn in zee gaat.

Het enige wat je vast betaald is 60 euro licentiekosten in een jaar, Daar krijg je een onderneming met webshop en al voor terug. 

Guest RetroFlex

Haha, dat ACN is natuurlijk een grote farce. Een verkapt piramidespel dat opereert onder een dekmantel van het verkopen van troep waar niemand op zit te wachten. Ach ach misschien kun je best wat verdienen maar uiteindelijk ben je toch een soort slaaf van de kopstukken die ongetwijfeld de ballen uit hun broek lachen. Lekker dubbele werkweken draaien en dan hopen er een hongerloon er aan over te houden. En uiteindelijk komt er een verzadigingspunt en dan stort het zaakje lekker in elkaar.

Sowieso. Een bedrijf dat je laat verdienen op inleg van anderen die jij aanbrengt moet direct alle alarmbellen laten rinkelen.

Wat me wel opvalt is het aantal pro-ACN-trollen hier. Wat verdient dat nou om hier leugens te vertellen?

Guest Anoniem

ACN draait niet om het verkopen van producten en diensten. Het gaat erom om zoveel mogelijk vertegenwoordigers te werven. Deze praten ze om met het fabeltje dat ze rijk kunnen worden op een vrij simpele manier. De top wordt rijk heel rijk en jij niet. 

Beste mensen, als het te mooi is om waar te zijn is het niet waar. Laat je niet gek maken door mooie praatjes. 

Guest rabiaa touhafi

1 jaartje ACN/TFN rep geweest en gestopt wegens tijdsdruk en te veel verantwoordelijkheden op mijn huidige baan.

Nu ik laatst heb gelezen hoe Donald Trump denkt over de moslims, wel dan hoeft het niet meer voor mij.

Donald staat aan de top van ACN, hij zou wat meer respect moeten hebben voor de moslims, tenslotte zijn er over de hele wereld die mee in die organisatie zitten.

Guest D. Trump

En ineens wilt Donald Trump, de man die de ACN'ers pratisch als heillig beschouwen niks meer met jullie te maken hebben...

Hij heeft zelf gezegd dat hij geen idee heeft wat ACN doet en dat die er af en toe een motivational speech hield voor de Poen ! 

Opdoeken dit neppe, achterlijke bedijf en voor de mensen die hier aan meedoen en willens en wetens vrienden en familie oplichten, ga jullie schamen ! 

Guest Pim

Je slaat de spijker op zijn kop ! Klopt helemaal, het is niet meer en niet minder. 

Ik weet wel dat bij mlm het niet gaat om het verkopen van producten, dat lijkt mij bijzaak. want als je even gaat rekenen kom ik op het volgende uit: Je 1 oprichter en die werft bv 10 man, deze 10 maken ook weer 10 vertegenwoordigers, je hebt dan al 1000 vertegenwoordigers, als deze 1000 ook allemaal weer 10 vertegenwoordigers vinden zit je al op 100.000 vertegenwoordigers en volgens acn kan iedereen succesvol zijn dus deze 100.000 vinden ook allemaal 10 vertegenwoordigers dan heb je al meer dan10.000.000 vertegenwoordigers. 10 miljoen zaakjes die je allemaal hetzelfde willen aanbieden, ik zal gillend gek worden, op iedere straathoek een acn winkeltje. maar die 10.000.000 betalen wel allemaal 500 euro en dat is dan 5000000000. kassa voor de top. De top organiseert wat leuke bijeenkomsten en wint 1000 extra zieltjes dat is 500.000 plus alle extra wat ze moeten kopen, reken maar uit. Dit gebeurd wereldwijd dus het is ook niet gek dat zulke bedrijven een megaomzet behalen. Je zal de top vaak zien maar nooit behalen, ja teamcoordinator dat kan je nog wel behalen maar droom lekker verder. Dan even over al die producten die ze aanbieden, We werken met grote namen zoals kpn, voor kpn maakt het niet uit hoe zijn product wordt verkocht als het maar wordt verkocht, daarbij heeft nog nooit 1 mlm bedrijf mij iets beters kunnen aanbieden, na wat speurwerk op internet vind ik het goedkoper zonder heel veel kleine rare regels. De naam donald trump komt ook vaak langs, die man is niet rijk geworden door eerlijk spel maar was en is een keiharde zakenman en gaat over lijken en dat zijn jullie.