Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

TeleDiscount Bel1649

Recommended Posts

Guest wedemeijer

Om de rekening op Internet in te zien moet je een klantnummer hebben. Ondanks diverse emails en inspreken op 0800-1649 heb ik nog steeds geen klantnummer. Nu kan ik de rekening dus niet eens inzien!

Slechte service!

Guest Frans

Zeer goede ervaring mee - probleemloos bellen, goede kwaliteit, en bovenal: goedkoop!

Guest Gert

Er is er één die zegt dat hij de goedkoopste èn

één die het ook werkelijk is! Ik spreek voorlopig alleen over verbindingen op het vaste net. Dit tarief bij 1649 is werkelijk uniek! Uniek is ook de tariefvermelding bij aanvang van het gesprek; zó hoor je ook direct als de tarieven omhoog gaan. Geen verlakkerij dus. En de tarieven voorlopig (tijdelijke actie)zelfs voor € 0,01 p.min in de Eurolanden incl. NL!!!! Direct na aanmelding ontvang je de bevestiging per email; INCL. het klantnr. dus toch direct je belkosten op internet bekijken!!!

Nee, niet één duim, maar voor mij 2 duimen omhoog! Kijk nog maar es op www.bel1649.nl Mensen doe er echt je voordeel mee en succes!

Guest Janneke

Ik bel veel met Zuid-Afrika. Op het vaste net gaat dat over het algemeen goed. Maar ik moet ook veel bellen met een mobiel nummer daar. Dat geeft soms problemen. Dan hoort de andere kant mij niet en ik hun ook niet (ik heb een dode lijn), maar de tijd verschijnt wel op mijn rekening. Ik heb daarover een email gestuurd, maar alleen een beleefd "we-hebben-het-ontvangen-en-u-hoort-nog-van-ons" antwoord ontvangen. Daarna nooit meer iets. Momenteel kan ik hun site helemaal niet bereiken, gisteren of eergisteren kon ik mijn rekening niet bekijken. Wat nou?

Verder blij met 1 Ect/m binnen Europese landen met familie en vrienden in Engeland, Duitsland en Frankrijk!

Guest willem

Ik heb me intussen driemaal aangemeld bij 1649. Wat ik ook probeer ik krijg steeds - na 1 dag - de melding dat de aansluiting niet gelukt is omdat mijn bankrek.nr. niet klopte. Nou dat klopt wel !!.

Nu het gekke: als ik verbinding zoek via 1649, dan lukt dit gewoon. Alleen als ik mijn zus in Nieuw Zeeland bel, krijg ik niet de melding dat het 1 cent kost, doch dat het 16 CENT kost.

Wie durft nog te beweren dat het prbleemloos is ???

NIET DUS !!!!

Guest Wim Visscher

Maak nu bijna twee weken gebruik van 1649,met 2 telefoonnummers,maar kan slechts van één nummer het verbruik bekijken.Heb 8 mails gezonden krijg alleen maar een automatisch aangemaakte reactie,verder niet en probleem nog steeds niet opgelost. Zeer slechte service

Guest rien

Het klagen over de service lijkt mij tegen deze bodemtarieven not-done. Van mij krijgt 1649 een dikke pluim. Ik hoop dat deze actie doorgaat en dat velen er gebruik van zullen gaan maken.

Prima, ga zo door dan verbetert de service vanzelf!

Guest Theo Linders

Mijn ervaring met 1649 is SUPER GOED! Ik gebruik dagelijks 1649 privé en zakelijk. Op alle telefoonlijnen altijd goede kwaliteit voor maar € 0,001 p.m. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Succes!

Guest elbert

Vraagt dan niemand zich af hoe het kan dat ze zo goedkoop zijn. Bij wie kopen zij hun belminuten in. En wat gebeurt er met mijn persoon en gesprekgegevens.

Guest Ron

Bel 0800-1649 en je krijgt je klantnummer te horen. Verder erg simpel en erg goedkoop!!

Guest rob groeneweg

me enkele dagen geleden aangemeld.binnen 4 uur aangesloten. tarieven naar diverse bestemmingen van 1 cent/min. is geweldig.tot nu toe direct verbinding. goede kwaliteit van de verbinding en het gevoerde gesprek stond direct geregistreed op het internet.overigens aanmelding gedaan via deze site.

Guest Jan Kon

Ik heb een bel budgetabonnenment en bel via de 0900-1521 Maar er zjn veel nummers die niet gebeld kunnen worden via het 0900 nr. Er wordt gezegd dat dit nr. niet te bellen is via telediscount. Ik heb meerdere malen e-mails verstuurd en berichten ingesproken maar telediscount heeft nog nooit gereageerd. slechte service dus. Nu moet ik regelmatig via kpn. bellen met tarieven 5 x zoveel als bel basisabonnnenment.

Guest Jessica

Jammer nou, heb ik me net aangemeld omdat de tarieven zo laag waren (1 eurocentje p/m), gaan ze het weer verhogen naar 2,5 eurocent!! Op deze manier is er praktisch geen verschil met KPN belbasis. KPN is zelfs bij kortdurende telefoontjes (<1 minuut) ietsje goedkoper!!

Volgens mij is 3U telecom nog het goedkoopst voor korte gesprekken. Verhuizen dan maar.

Guest Frank

`t Was te verwachten: zo`n aktie is niet lang vol te houden. Nu zijn ze bij lange na niet meer de goedkoopste, zeker niet in de dal- en weekendperiodes. Alleen voor het bellen naar het buitenland zijn ze flink goedkoper. Balen! Het was zo leuk.

Guest Rosa

In het begin was ik erg goed te spreken, maar ik bel eigenlijk alleen lokaal en das dan 2,5 ct per minuut en dus helemaal niet goed koop en de 4,5 ct starterstarief ook niet dus ik ga opzoek naar een ander voor lokaal bellen.

Guest Chiel

Na 2 uur bellen met de US werd de verbinding verbroken. Na opnieuw bellen werd er gemeld dat het volgende gesprek 35 cent per minuut zou kosten. Het blijkt dus helemaal niet zo goedkoop als ze het doen voorkomen.

Guest Gert

Bel 1649 geeft aan dat het tarief 2,5 eurocent kost. Echter als ik 0800-1649 bel, verteld een stem mij, na mijn klantnummer + de rest dat het tarief voor binnenland 3 eurocent kost. RARA, hoe kan dit en wat is juist???

Heeft bel 1649 trouwens ook nummerweergave?

Guest Aat

probleemloos en goedkoop bellen naar OekraÏne,

maar als ik het nummer naar Oezbekistan draai krijg ik een stem te horen die mij vertelt dat ik 0900-1538 moet draaien en het gespek dan 0,50 c.

kost i.p.v. de beloofde 0,25 c. Hoe maakt 1649 zijn geadverteerde tarieven waar?

Guest franklin

01-08-2002 naar Thailand bellen 10 cent. Prima!

20-08-2002 bellen naar Thailand 15 cent. Nou ok dan?

26-08-2002 bellen naar Thailand 25 cent. Alles zonder melding van verandering. (Ja wel bij Bellen.com dan)

Het lijkt wel een weerhaan.

Blijf nu maar bij Universal (1670) Weet je waar je aan toe bent (25,8 cent), maar zeer constant.

Guest wizzy

Bel 1649 heeft de periode van de 1-cent-tarieven voor sommige buitenlandse bestemmingen verlengd tot 30-09-2002!!!

Guest Andy F

Met mijn vriendin in Duitsland kan ik de hele avond telefoneren voor een prikkie, goedkoper nog dan naar mijn moeder die 1 stad verderop woont..

Zo houd ik tenminste contact, èn geld over om er regelmatig heen te gaan!

applaus.

Service? Na een paar minuten kun je al zien wat het gesprek gekost heeft, ideaal.

Guest albert

Op 22 ugustsu via internet aangemeld, neige minuten later al een bevestiging van mijn aanmelding inclusief klantnummer.

Enige dagen gebruik van gemaakt, gebeld met oa portugal usa en brazilie.

Na een dag of 5 ineens de melding dat ik al lang genoeg 1649 had geprobeerd en dat ik me moest aanmelden, wat al was gebeurd.

Klacht via email aan 1649 verzonden, nog steeds geen reactie ontvangen en het werkt ook nog steeds niet.

Klote service dus

Guest Ron

Vanaf 1 september is Canada 5 cent en geen 1 cent meer. Inmiddels een mail naar 1649 verstuurd. Verder geen problemen, werkt perfect.