Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

TeleDiscount Bel1649

Recommended Posts

Guest Rick

Per 17 november heeft 1643 zijn tarieven verlaagd!!

Nu 24 UUR GRATIS BELLEN naar elk vast nummer in Nederland. Je betaald allen de starttik van 5 cent. Dus élk gesprek kost maar 5 cent.

En naar elk mobiel nummer voor maar 14 cent per minuut.

1643 is momenteel het goedkoopst !!

Guest Kees

1609 en 1649 zijn inderdaad hetzelfde bedrijf. Ze hebben het zelfde banknummer.

Nu is daar weer 1643 met goedbellen naar mobiel. Alleen dure starttik.

Guest Kees

Ik heb niet kunnen zien dat de starttik naar vast maar 5 cent is.

Overigens is de starttik überhaupt moeilijk te zien bij dit soort sites.

Ik heb altijd via 1601 gebelt. totdat ze het tarief om naar china te bellen ineens van 3 naar 30ct hebben verhoogd. Ik wilde mij toen aanmelden bij 1649 maar krijg de melding dat ze geen capaciteit hebben op dit moment. Alleen heb ik het idee dat ze weten dat ik via 1601 bel en dat ik me dan niet bij 1649 kan aanmelden.

Guest emigrant

Belachelijk: hebben ze bij 1649 ineens de tarieven van betalen per seconde naar betalen per minuut gedaan. Dit volgens mij zonder voorafgaande waarschuwing.

Eerst kon je bij slechte verbinding nog even snel terugbellen. Nu is het dus 2X 1e minuut betalen. En 62 seconden is dus ook gewoon 2 minuten betalen. Dit maakt het wel veel oninteressanter om te bellen.

Guest Edu S.

Telediscount met 1601, 1649, 1609, is een onbetrouwbaar bedrijf voor zakelijke klanten. Hun tarieven is drijfzand, hun tariefstructuur al net zo. De ene keer bel je voor 1 ct, de andere keer kan dat ineens 15 ct of meer zijn. Dan is ineens de starttik 6 cent, dan bedenken ze ineens dat de tarieven per minuut afgerekend moeten worden. Elke 300 euro (een week) een factuur, wat een gedoe. Dan kan je ineens een paar dagen niet faxen. Dan valt het dataverkeer ineens uit. We gaan weer lekker terug naar TTG.

Guest Ronald

Ik heb ook lang met 1601 gebeld. Totdat ze ineens de tarieven naar china verhoogden. Mijn vriendin spreekt nog niet zo goed nederlands, dus kwam ik hier pas achter bij de factuur. Ik bel nu via VOIPStunt voor 11.60 Eur bellen per 4 maanden bellen we nu onbeperkt naar China.

Guest 123456

het is nu helemaal over met 1649...

Het starttarief is verhoogd naar maar liefst 8 cent!!! Voor alle bestemmingen. Dan heb je ook nog eens een minuuttarief in de piekuren, dus ik zeg: massaal 1649 opzeggen en 1643 aanvragen. Starttarief 5 cent en geen minuuttarief naar vaste nummers. 8 cent per minuut naar mobiel, starttarief 9 cent.

Guest Rosita

wie is 1649? zodat ik mij daar ook kan aanmelden?

Guest quetsiens

ho0i ik ben iemand en ik weet hoe je 1643 moet gebruiken maar het word steeds duurder hoe komt dat kan iemand andwoord geven?????????????

Guest JG

Bel1649 heeft vandaag daltarieven naar vast verhoogd naar 0,5 cpm! Gezien het hoge starttarief van 8ct kun je dan beter voortaan met 1601 bellen (6ct starttarief en CPS)!

Guest Desiree

1643 nu ook 1ct per minuut. Hun recente verhoging naar 0,5ct per minuut niet lang volgehouden. Jammer!

Guest Roland

L.s.,Ik had een te hoge rekening gekregen van Bel1649.nl en had hun hierover een mail gestuurd. Daarop krijg je vervolgens geen reactie. Dus in theorie kunnen ze verschillende klanten een te hoog bedrag incasseren. Extra verdiensten zeg maar?

Guest Roland

Je kan op www.bel1649.nl inloggen en dan je afmelden. Je hebt daarbij je klantnummer + je 10 cijferige telefoonnummer bij benodigd. Weet je het klantnummer niet? Bel dan gratis 0800-1649 vanaf het nummer waarbij je het wil afmelden. Dan hoor je wat je klantummer is.

Guest Roland

LET OP BELANGRIJK BERICHT:

Wanneer u belt naar een aansluiting die privé nummers heeft geblokkeerd:

Abonnees welke bellen via Tele2 en UPC kunnen er voor kiezen dat privé nummers niet doorgelaten worden. Het bellen zonder nummerweergave bedoel ik hiermee. Wanneer je belt met 1649 zorgen zij er voor dat wanneer jij ANONIEM belt alsnog het nummer doorgelaten wordt zodat jij alsnog contact kunt krijgen met diegene die je graag wilt bellen. Echter dat kan natuurlijk NOOIT de bedoeling geweest zijn van jouw. Bel 1649 laat dan wel een andere telefoonnummer zien te weten: 003431512890000*

Diegene kan jouw niet direct zien maar als je goed na gaat: 0031 is het netnummer van Nederland en 31512890000 is een nummer van Nederland. Niet echt moeilijk om te achterhalen dus.

*= fictief nummer

Misschien dat bellen.com e.e.a. ook kan onderzoeken? Van Telediscount krijg je namelijk GEEN reactie bij moeilijke vragen of te hoge rekeningen.

Guest Roland

N.a.v. dit bericht heeft Telediscount 1649: Het nummer is gewijzigd in een andere nummer als je ANONIEM belt. Het volgende nummer wordt vermeld is: 0037812345.

Guest hein kramer

hoe betaal ik als ik gebruik maak van 1649 mjin ex heeft ons vastnummer aangmeld ,en ik heb dus geen idee?! en hoe log ik in kosten site ,heb dus ook geen idee over welkwachtwoord hier voor gegeven is ,wel een vermoeden vriendelijken groet

In mijn Nokia had ik nummers vastgelegd op de volgende manier:0107441441p 0034.........

Nu heb ik een Blackberry en die begrijpt 0107441441p 0034.... niet.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Guest l*****enboom

Ik probeer een verkeerd nummer af te melden, helaas krijg ik steeds het bericht
dat dat momenteel niet mogelijk is.
Geprobeerd opte zeggen ook dat lukt niet.!

Guest Twaartje

Wie weet hoe je een telefoonnummer kunt wijzigen zonder je klantnummer kwijt te raken bij 1649? Ik heb gezien dat ik een telefoonnummer kan afmelden, maar ik wil alleen maar wijzigen. Aangezien er niet een fatsoenlijke helpdesk schijnt te zijn die telefonisch bereikbaar is, en ook niet de vraag te vinden is in de algemene informatie, doe ik het hier maar.

Guest stef37

Ik heb ook lang met 1601 gebeld. Totdat ze ineens de tarieven naar china verhoogden. Mijn vriendin spreekt nog niet zo goed nederlands, dus kwam ik hier pas achter bij de factuur. Ik bel nu via VOIPStunt voor 11.60 Eur bellen per 4 maanden bellen we nu onbeperkt naar China.

Wel,ik bel al jaren met Voipstunt,waar ik zeer tevreden van ben. In feite kunt ge naar ongeveer vijf een dertig landen gratis bellen naar vaste telefoon,die 11,60Euro die je betaald,moogt ge opbezigen voor het belen naar betalende landen of naar GSM`s.Dus het KOST U NIETS!!! Het grote voordeel er nog bij is,als gij naar Gsm belt in t`buitenland,dat deze niets moet betalen!!!hetgeen met Proximus of mobistar,enz wel de ontvanger betaald die zich in het buitenland bevind!!Voipsstunt is volgens mij het allergoedkoopste middel om naar het buitenland te bellen,maar helaas,zeer weinig mensen kennen dit!!!

Guest Marianne

Sinds begin juli 2011 wordt ineens niet het tarief dat na het kiezen van het inbelnummer genoemd word - in mijn geval 09000900 voor Duitsland - berekend maar maar 4 keer zoveel. Dus zaterdag en zondag betaal ik niet 1 cent p.m. maar ca. 4 a 5 cent p.m. Telediscount reageerd niet op mijn verhaal. Zijn er mensen, die dit ook meemaken?

Marianne