Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

TeleDiscount Bel1649

Recommended Posts

Guest den Hertog

Eerst was het 1 euro cent per min. maar naar Finland is het sinds 1 sep. opeens 6 euro cent p/min. Terwijl op de site van Bel1649 nog steeds 1 euro cent p/min staat. Niet klantvriendelijk dus en een andere aanbieder is goedkoper. Bellen.com geeft ook nog het eerste bedrag aan wat het dus niet meer is naar Finland.

Guest den Hertog

Ter correctie van mijn vorige bericht kan ik melden dat Bel1649 hun fout hebben ingezien en mij daarvan per e-mail op de hoogte gestelt hebben. Dus toch klantvriendelijk want de rekening word ook verandert en het tarief naar Finland is weer 1 euro cent p/min.

Guest Ron

In vervolg op mijn reactie van gisteren: Vandaag een keurige email met excuses ontvangen dat er een foutje ingeslopen was. Canada dus toch weer gewoon 1 cent p/m en mijn laatste gesprekken zijn nu al aangepast op de rekening!!

Guest Gert

N.a.v. van mijn reactie op 20 juli j.l. Toen vol lof; nu 1½ maand later de ene ellende na de andere. Opgegeven dat mijn rekening via automatische incasso verrekend moet worden.Toch word ik voor amper € 7,00 afgesloten. Al verschillende malen een email gestuurd; 1x werd er beloofd dat wij teruggebeld zouden worden, je kunt vervolgens een net bericht insturen, maar behalve een standaard autoreply-bericht wordt er NOOIT gereageerd. Er is ook geen telefoonnummer beschikbaar van dit bedrijf waar je een medewerker kunt spreken. Een adres van dit bedrijf is er ook niet!!! De rekening op internet; leuk, maar functioneert gewoon niet. Een factuur die ik handmatig betaalde (risico van dubbele betaling i.v.m. autom. incasso) wordt daarop niet afgeschreven. Omgekeerd een bedrag van een vermelde factuur die nog niet is afgeschreven, staat te boek als "voldaan". Het is dus een en al wanorde, waar kop noch staart van dit bedrijf te vinden is.

Zolang het functioneert zijn de tarieven OK, maar daarna.... Ik weet het echt niet meer waar je dit bedrijf nog werkelijk kunt bereiken. Ik hoop dat dit bedrijf (Tele Discount)zich nog eens werkelijk laat horen, want er is nu echt niet meer door heen te komen. TWEE DUIMEN NAAR BENEDEN!!

Guest ab

Een maand geleden via de website me geregistreerd.

keurig via email een bevestiging ontvangenmet klantnummer. Ruim een week probleemloos gebeld en kreeg daarna een melding dat ik 1659 lan genoeg had geprobeerd en ik me moets registreren, terwijl ik dat al via internet had gedaan.

Via 0800-1649 met opgave van klant opnieuw telefoonummer geregistreerd en bevestigd, weer proberen noppes dus, inmiddels 3 klachten via de website verstuurd ruim 2 weken later nog steeds geen antwoord, klote dus, prijzen zijn aantrekkelijk maar er gerbuik van maken is eem crime gelukkig heb ik triples nog achter de hand

Guest sander

van mijn kant,lof lof lof.

Ik snap niet waar iedereen zich druk om maakt ten aanzien van bel1649. Ze zijn (bijna) altijd de goedkoopste.

En je hoeft niet met ze te bellen!!!

Ze hebben maanden lang alles voor 1 cent aangeboden. Maar voor mensen die zelfs dan nog kritiek hebben op de service zou ik zeggen betaal 10 keer zoveel en ga terug naar kpn daar krijg je wel klantenservice (maar moet je daar zo blij van worden dan?)

Ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad sinds hun oprichting. Het klwantennummer staat elke keer wee rop mijn giro afschrift inclusief de pincode dus ook dat kan niet mis gaan.

Dus nogmaals mijn advies absoluut doen en anders is het het wel waard om even hun moeder onderneming te bekijken (www.telediscount.nl).

Die zijn regelmatig weer goedkoper, geen gezeur met facturen (zoals mensen hier blijkbaar ervaren) en voor bijvoorbeeld Duitsland nu weer goedkoper.

Veel bel plezier

wink.gif

Ciao

Guest M.A. Van Husen

Dit is een prima club snel, goedkoop, duidelijk hier moeten er meer van komen dat is goed voor ons.

Guest elaine koolman

Zou graag specificatie kosten van afgelopen maanden (vanaf juli) willen bekijken. Kunt u mij wegwijs maken ? Vooralsnog krijg ik ook geen info via email.Ben overigens blij met de tarieven.

Guest elaine koolman

Zou graag specificatie kosten van afgelopen maanden (vanaf juli) willen bekijken. Kunt u mij wegwijs maken ? Vooralsnog krijg ik ook geen info via email.Ben overigens blij met de tarieven.

Guest Arjen

Ga naar www.bel1649.nl klik Tarieven, vervolgens KLANTEN LOGIN (bovenaan) Vervolgens telefoonummer/1649-klantnummer ingeven en Inloggen, vervolgens bovenaan Facturen.

Weet je je 1649-klantnummer niet meer ? bel 0800-1649 van het bewuste telefoonnummer, en je krijgt het 1649-klantnummer te horen.

Guest renzo

Raar bedrijf dit... ik heb me aangemeld, maar heb nog niks ontvangen... ik kan wel via de code bellen maar dat kost mega veel... ik neem aan dat is om dat ik óf niet aangemeld ben óf een fout is...?! Ik snap weinig van dit zaakje... Ook geen optie om moet een telefooniste te spreken...

Jammer...

Guest renzo

OOps... ik kan nu wel "goedkoop" bellen... nu meld het mens dat het 30 ct kost ipv 60... Maar goed nog steeds geen e-mail gekregen...

Klantnummer weet ik nu wel *phew*

Guest Albert

met bellen naar brazilie al diverse malen gehad dat de verbinding niet goed tot stand kwam (Simplex verkeer of dode lijn) en er opnieuw gebeld moest worden echter kosten worden wel in rekening gebracht al een aantal malen dit las storing gemeld, nog geen reactie gehad en uiteraard ook geen correctie vd gesprekskosten.

Echter de prijzen zijn erg aantrekkelijk.

Overigens had ik bovenstaande problemen niet met me vorige providere Triples

Guest Rover

Bel nu sinds juni met 1649, en nog geen problemen gehad, overal het laagste tarrief. kortom... kan niet niet beter!!! nota netjes op i-net te lezen en tegenwoordig ook via mail

Guest M.P. Verheijen

Op een per e-mail gestelde vraag, kreeg ik onmiddellijk een automatisch gegenereerd mailtje met "Hallo 1649-fan!" als aanhef. Na ruim een week was mijn vraag nog steeds niet beantwoord. Ik heb toen de volgende mail gestuurd:

"Wat raar dat ik na een week nog steeds geen antwoord heb op mijn eenvoudige vraag. En mij dan toch aanspreken met 1649-fan. Een fan ben ik nog niet en zal ik ook niet worden als jullie niet eens op e-mail reageren (behalve met een automatisch gegenereerd mailtje), terwijl jullie niet telefonisch bereikt kunnen worden. Hebben jullie geen procedures, waarin staat binnen hoeveel tijd op een mail gereageerd dient te worden? Kunnen jullie een e-mail response-tijd garanderen als ik gebruik ga maken van 1649?? (Zo ja, hoe lang is die dan?) Een klant moet toch ergens terecht kunnen met zijn vragen en/of klachten en dan binnen een redelijke tijd op een goede manier geholpen kunnen worden?!"

Het antwoord van 1649 kwam dezelfde dag:

"Nee, we hebben geen procedures waarin staat wanneer we gereageerd moeten hebben op een E-mail.

We kunnen er al helemaal geen tijd in garanderen. We doen alleen ons best zo snel mogelijk te reageren.

Met vriendelijke groet,

Pascal

Bel1649"

Dat geeft ongeveer aan wat voor service je kunt verwachten van 1649. Mijn oorspronkelijke vraag is overigens nog steeds niet beantwoord...

Guest Van der Ven

Het is jammer u te moeten laten weten dat het niet mogelijk is om met de Oekraine verbinding te krijgen.De lijn is voortdurend bezet.

Misschien valt hier iets aan te doen?

mvrgr.

Fam. van der Ven

Guest Erik

Dat moet je hier niet neerzetten, want dan wordt er zeker niets aangedaan. Beter is om de klacht als storing te melden op de website van Bel1649 (http://www.bel1649.nl/).

Guest Ka Lun

Ik heb nog nooit problemen gehad met bel1649. Ik heb vanaf ze gingen stunten met prijzen zeker al meer dan 1000 euro bespaard. Ik hoop dat ze nog even doorgaan met de 1 eurocent actie naar USA, anders is bel1649 niet veel aantrekkelijker dan andere telco`s.

Guest herman

de internetpagina om rekeningen te bekijken is al enige dagen niet te openen.

Guest Lenneke

via de telediscount-website heb ik het inbelnummer voor engeland (0900-0900)gebruikt. na een paar dagen wordt ik gewaarschuwd door de KPN dat alleen door het gebruik van dit nummer mijn telefoonrekening met honderden euro`s gestegen is!! diverse mails gestuurd naar telediscount: geen reaktie. Is dit oplichterij, een fout of vergissing, heeft iemand anders dezelfde ervaring? Ik moet volgens KPN 40 cpm betalen ipv de beloofde 1.8 cpm.

Guest jim

Het toegangsnummer is verkeerd. Je moet 0900-1521 draaien voor engeland en je hoort een tariefmelding te krijgen.

Guest rob groeneweg

tot op heden geen problemen.

aanmelding werd correct en snel afgewikkeld, bel hoofdzakelijk met usa en de verbindingen zijn prima en de kosten bijzonder laag.

gesprekken staan direct op de website en heb tot op heden ook geen problemen om toegang tot de website te krijgen.

Guest G. Teuwsen

Hopelijk leest men dit mailtje ook bij 1649...!!

Ik bel sinds enkele maanden met 1649. Tot volle tevredenheid. De kwaliteit van de lijn is goed en de tariefvermelding voor aanvang van een gesprek is prima.

De eerste 3 facturen kwamen netjes via Internet binnen en werden automatisch afgeschreven van mijn rekening.Tot dantoe alles ok.

De 4e factuur echter niet. Het verschuldigde bedrag aan telediscount werd echter "netjes" van mijn rekening geschreven. Na herhaaldelijke vragen om een factuur nog steeds niets ontvangen.

Na een mail richting 1649 niets vernomen. daarna heb ik de betaling terug laten boeken (ik wil zien waarvoor ik betaal....!!). Sinds kort heeft men mijn nu dus afgesloten...!!

Ik probeer nog eenmaal met dit bedrijf in contact te komen...lukt dit niet dan kunnen ze fluiten naar hun centen....jammer

Guest Albert

Die factuur kun je gewoon inzien op de website dus als jij dat bedrag terug hebt gehaald lijkt het me terecht dat ze je afgesloten hebben.