Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

TeleDiscount Bel1649

Recommended Posts

Guest Martin

Goed en goedkoop naar Polen goede verbinding en makkelijk om te horen hoeveel het p/m gaat kosten

Guest Rob Vogel

Wij hadden zeer goede ervaringen tot vorige maand. Wij bellen veel naar China, was ¢ã 0,08, toen zelfs ¢ã 0,05. Maar, zonder enig bericht hebben ze 1 november het tarief plotseling naar ¢ã 0,30 verhoogd met als gevolg een zeer hoge rekening, 6 x zo hoog als normaal!! En de vooraankondiging werkt niet bij iemand die geen Nederlands spreekt. Dus, PAS OP, check ELKE maand de tarieven, ander kon u wel een zeer hoge rekening krijgen!!!!

Guest Beller

en dat is dus de truuk. Eerst lokken met hele lage tarieven en dan zonder het te melden de tarieven flink verhogen

Guest Toby

Er is geen truc.. praktisch alle providers hebben de tarieven naar China helaas moeten verhogen. Dit had te maken met de verhoging van de prijs van het chinese gedeelte. Wees blij dat er met de tariefmelding duidelijkheid over is. NB. de meeste providers hebben géén tariefsmelding.

Guest Roland

Zonder erbij aangemeld te zijn en er toch mee bellen!!

Bellen via 1649 nationaal naar vaste nummers is via hun duurder kpn goedkoper.

Guest Selim

HI

Ik durf het nog niet aan te bellen met 1649, omdat ik bang ben voor verborgen kosten...

Ik ben van plan te bellen met Litouwen.

Is 1649 de beste keus???

MVG

Selim

Guest Roland

Nee 1649 is 400% duurder via 09001520 bel je voor slechts 5cpm zie op www.telediscount.nl groetnis Roland

Guest Erik

Roland vergeet er even bij te vertellen dat je ook betaalt als er niet wordt opgenomen!!!!!!!!!

Guest geertje

Jammer dat ik met een dochter in Spanje en zoon in Italie 1649 niet eerder heb ondekt.

Mijn vriendinnen, met allemaal familie in het buitenland hebben zich inmiddels ook angemeld.

Guest Roland

Ter reactie op Erik:

Erik je hebt gelijk dat is waar hier volgt een tip: Spreek op bepaalde tijden af wanneer dat niet lukt: bel met 1649 erheen zijn ze thuis dan zeg je ik bel u even opnieuw en je legt het verhaal van Telediscount 0900 nummer uit. Het is wel ingewikkeld maar voor 5 eurocent per minuut tegen 20 eurocent per minuut scheelt wel veel toch?

Groetnis,

Roland wens ik jullie allen een gezegende zondag toe... (-:

Guest Mickel Reemer

Hoewel 1649 hun tarieven continue aanpassen is deze carrier SUPER GOED. Even snel de voor- en nadelen.

Voordelen:

- On-line rekening, direct zien wat de stand is!

- Soms SUPERLAGE tarieven

- Goede alternatieve tarieven

- Gratis tariefmelder voorafgaand aan het gesprek

Nadelen:

- Tarieven wijzigen met de regelmaat van de klok

--> In de gaten houden dus!!

--> Wordt opgeheven door GRATIS tariefmelder!

- Nog geen Carrier PreSelect

Dan nog even dit:

Na twee uur wordt de verbinding verbroken. Dit is bij de meeste carriers zo en is een veiligheidsmaatregel. Zelfs One Tel hanteert deze norm. Gewoon terugbellen en gesprek voortzetten. Ik heb het in tegenstelling tot ervaringen van anderen niet meegemaakt dat het tarief dan zomaar verandert.

Nog vragen? Even mailen met swingfox@msn.com (graag "Vraag Bellen.Com" in het onderwerp vermelden).

En NEE ... ik werk niet voor deze maatschappij. One Tel en Tele2 zijn goede alternatieve providers en zijn het langste in de markt. Mijn PreSelect staat op One Tel (ik ga als zij zo doorgaan trouwens naar Tele2. One Tel Klantenservice is K.M.P.)

Ik gebruik 1649 alleen voor de superlage actie tarieven.

Succes!

~ Mickel ~

Guest B.Wijnberg

1649 adverteert: 5ct per minuut naar de Fillippijnen. Als tariefmelding krijg ik 25 ct per minuut en niet 5 cent per minuut. Ik vroeg om de melding aan te passen.

Het antwoord: De tariefinformatie die je vindt in onze folders en op onze website is puur indicatief!

100% zekerheid geeft de tariefmelding je, die altijd correct is.

Luister dus voor de zekerheid altijd goed naar de melding!

Wij doen ons uiterste best de site en ons folder materiaal zo up-to-date als mogelijk

te houden.

Het kan echter voorkomen -zoals nu- dat een bepaald tarief niet overeenkomt met

de tariefmelding, let hier dus goed op!

Einde antwoord. Dat noem ik consumentenmisleiding. BenCom, let ook op Uw saeck.

Guest Kees

Niets anders dan lof voor 1649.

Ik bel al elke dag sinds vier maanden naar Australie, dit doe ik omdat het spotgoedkoop is.

Klagen doe ik ook niet als er na twee uur de verbinding wordt verbroeken, tegenwoordig hou ik daar rekening mee. Ik stop of ga terug bellen.

Hopelijk blijft het zo goedkoop.

Ook de rekeningoverzicht via internet vind ik zeer behoorlijk, niets anders dan lof voor 1649.nl

Niemand begrijpt of gelooft het niet dat bel1649.nl zo goedkoop is...

In Australie zijn ze jaloers, dat zij niet zo goedkoop kunnen bellen naar Nederland.

Misschien een nieuwe markt voor 1649 in die landen???

Guest h.heetveld

uw 1-cent actie loopt t/m 31/12/02. Wat zijn de tarieven naar Australie en VK nu, d.w.z. vanaf 01/01/03?

Vr.groet,

H. Heetveld

Guest Patrick

Ik was verbaasd over de lage tarieven naar de Filipijnen. Echter na een middag voel ik me al misleid. Het eerste telefoontje naar een vast net in Manila kostte 0,05 Euro cent maar 5 minuten later naar een ander vast nummer 0,25 Eurocent! Ben benieuwd wat de Opta hier van vindt

Guest The Miekster

Bel1649 heeft mijn buitenlandse rekening met 5% verlaagd. Naar Amerika bellen is met voordeelnummers buitenland EN in het daltarief 5 ct. Bij 1649 betaal ik 1 cent. Daarnaast is de verbinding beter dan hij ooit geweest is bij de KPN en hoef ik geen rekening te houden meer met op welke tijd ik wel of niet kan bellen. Rekeningen altijd op tijd, geen problemen met de aanmelding.

Bij e- mail helaas alleen nooit antwoord, maar gelukkig heb ik nooit dringende vragen gehad.

Nu nog een goedkoper abonnement vinden.

Guest notenboom

heb,nooit problemen gehad met bel1649,ga zo door,rekeningen,liepen goed,en je kan ze mooi online bekijken,houden zo....

vriendelijke Groeten....shi

Guest M. Mooren

Perfecte Carrier! Het enige nadeel is dat je je niet kun aanmelden voor Carrier Preselectie. Maar dat zal in de toekomst nog wel mogelijk worden denk ik. Mvg,

M. Mooren

www.winspel.tk

Guest herman

Vreemd...

Een aantal keren met USA gebeld. Vandaag kreeg ik voordat ik verbonden werd met USA, een telefonische enquete van 1649, omdat ik nu een aantal keren gebeld zou hebben.

Bij het vragen van mijn klantnummer en intikken en gesproken herhaling, meldt de computer dat dit het FOUTE klantnummer is. Ik weet zeker dat dit het GOEDE nummer is. Na dit een aantal keren ingetikt te hebben en steeds het bericht ontvangen te hebben dat dit het foute klantnummer is, breek ik maar af... Daarna kan ik helemaal niet meer naar de USA bellen... " Het spijt ons... er is een storing opgetreden... probeer het later nog eens..." hoor ik een telefoniste op een antwoordapparaat zeggen.

Jammer... Ik begrijp hier niets van... slechte reclame vind ik.

Guest M. Mooren

Eergisteren meldde ik nog dat alles ok was. Nou, da`s dus nu veranderd! Ik heb hetzelfde probleem als die meneer in de reactie hierboven. En kan dus niet meer via 1649 bellen. Lijkt me ook niet gunstig voor hun, want ze verdienen niets meer...

M. Mooren

www.**********

Guest herman

"Een teken aan de wand"?

De geldigheidsduur van het beveiligingscertificaat om de facturen via internet in te zien, is verstreken.

Verder kan ik nu gelukkig gewoon weer van de service van 1649 gebruik maken.

Guest Marc

Een reactie op de onderstaande opmerking is dat het klantnummer op de dagafschriften van de afschrijvingen wordt vermeld en dat je die dus altijd terug kunt vinden, Niet altijd het goedkoopste meer oa in daluren maar nog steeds prima

Guest Anita

Slechte service. Ik belde regelmatig naar Indonesie,de verbinding is slecht. Het rekeningoverzicht op de internet is nu niet meer bereikbaar. Contact met telediscount opnemen voor storingsmelding heeft geen zin.

Guest Janus

Ik heb me aangemeld en keurig een bericht gekregen met abonnee-nummer.

Wil ik echter naar de site van hun, dan loopt alles vast (de muis, geluid enz. )

Geen idee wat er aan de hand is, diverse malen geprobeerd, elke keer hetzelfde resultaat ??

Vreemd hoor! Janus

Guest Redbad

Onlangs meldde ik mijn moeder aan. Kreeg melding dat ik EUR 2,50 zou krijgen ivm aanmelding nieuw lid. Vervolgens werkte de site niet. Stuurde e-mail kreeg eerst geen reactie uiteindelijk;

Zoals reeds eerder aan jou kenbaar gemaakt -maar hoogstwaarschijnlijk niet door jou ontvangen-

is de EUR 2,50 aktie reeds geruime tijd geleden gestopt.

Wij betalen daarom aan niemand nog de EUR 2,50 uit.

Indien je alsnog besluit `op eigen houtje` te gaan verrekenen zal je niet meer voordelig

via ons kunnen bellen, en dat kost je uiteindelijk nog veel meer!

De aktie verliep helaas niet naar onze wens.

Helaas!

Met vriendelijke groet,

Klantenservice

Totale minachting voor de klant dus. Ze passen hun website niet aan en hebben vervolgens ook nog een grote bek.