Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

TeleDiscount Bel1649

Recommended Posts

Guest Ricardo

Heren,

Misschien weten jullie het nog niet maar met 1649 is het niet meer mogelijk om naar Aruba te bellen voor 18Ct p/min. Het kengetal van Aruba is gewijzigd in 2958 i.p.v. 2978

Guest Marc

Na veel zoeken en vergelijken (m.b.v. bellen.com) eindelijk de goedkoopste aanbieder gevonden: 1649!! De kwaliteit is over het algemeen goed, af en toe wat storing, maar dat is niet storend genoeg om niet met deze aanbieder te bellen. Trouwens, voor goedkoop bellen moet je wat over hebben, je bespaart immers vele euro`s per gesprek.

Guest Mirabella

Perfect.....zo kan ik regelmatig zeer voordelig met mijn ouders in Zuid - Amerika bellen !

Guest Andrea

Graag zou ik van iemand horen over zijn/haar ervaring in bellen met deze discounter naar St.Petersburg / Rusland. Hoeveel kost het en is altijd een duidelijke verbinding ??

Guest Calabria

Perfecte carrier. Om 20.45 aangemeld, om 20.55 uur

naar Polen gebeld en 0m 21.55 uur de rekening al on-line bekeken. Een aanrader.

Guest Roland

Bij een juiste giro of bank nummer wordt alsnog gezegt dat deze ongeldig is. Bellen met 1649 is voor ons dus onmogelijk gemaakt!

Guest Caren

ik heb me aangemeld om te bellen met india. Volgens tariefinfo is bellen van vast net naar mobiel 0,31 cent. Bij gebruik van 1649 + tel. in india 00919898enz krijg ik een opgave van 0,71 per minuut. Wat is juist? groet Caren

Guest Jong

L.S.,

Wil iemand mij svp het email-adres van 1649 mailen, daar ik niet op hun site kan komen.

Dan loopt alles vast(de muis, het beeld)

en ik zou toch graag mijn rekening-overzicht kunnen bekijken.

Hartelijk dank diegene, die even de moeite wilt doen voor mij !!!

Groetjes, Janus

Guest acn

Dan ga je toch bellen via acn. Is namelijk erg gemakkelijk. Je wordt s`nachts omgezet, geen codes ervoor, etc. Misschien een tip. Groetjes

Guest krystle

Bellen via acn mensen. Goede service en goedkoop!!

Guest thomas

Ik heb me al diverse keren zonder succes via internet aangemeld. Een mail werd twee (2) maanden later beantwoord met het verzoek om me telefonisch aan te melden.

Het komt allemaal erg chaotisch over.

Guest A. Rademacher

Ik heb mij aangemeld bij Bel1649. Ik kan - in tegenstelling tot vroeger - niet naar Mexico bellen via het vaste net. Drie e-mails naar Bel1649 gestuurd. Het enige dat je ontvangt is een ontvangstbevestiging. De service is dus waardeloos. Je kunt hen totaal niet persoonlijk benaderen. Alles loopt via (telefoon-)computers.

Jammer, want de tarieven verschillen tussen Bel1649 en Telediscount. Voor ons als grootverbruikers zou Bel1649 een perfecte oplossing zijn, maar ja, misschien dat iemand van 1649 ook dit leest en toch de moeite neemt mij een antwoord te geven op de mailtjes die ik hen stuurde.

Guest Peter

Net aangemeld, van de 20 internationale nummers in asie kan ik er maar 4 berijken. De rest geeft de mededeling onberijkbaar en niet aanwezig. De nummers zijn echter wel berijkbaar. Dit is heeeeeeeel matig

Guest Rick

Waar is de site: http://www.bellen.com? Zijn ze failliet? Ik hoop het niet want het ging tot nu toe perfect. Dat bellen naar de States met 1649 is een echte aanrader!

Guest Albert

Porbeer vandaag gebruik te maken van 1649, lijn blijft dood. Ook de website www.bel1649.nl is niet meer te bereiken, zijn deze jonges faliet

Guest M. Mooren

Site is al een paar dagen onbereikbaar, maar ik kan wel nog gewoon met 1649 bellen!

Guest Natasha

Ik kan sinds vandaag (27 april) niet meer met 1649 bellen. Wat nu? Wie heeft meer informatie?!

Guest lotte

ik kan sinds NU (zondagavond) inderdaad ook niet bellen. die site is al langer plat.. kon net nog naar amerika bellen, werd echter afgebroken en toen was het uit met de pret.

Guest Redactie

Website is al enkele dagen inderdaad niet te bereiken. Bellen gaat wel goed, alleen was er vanavond een storing zo leek het. Na enkele uren werkt het hier inmiddels weer. Overigens kun je nog wel gewoon bij je rekeninginformatie komen via https://www.wxx.nl/1649/rekening.asp.

Guest Bob

Naast 1649 en Telediscount lijken ook Teledump.nl en Telestunt.nl de geest te hebben gegeven... alle 0900 nummers geven geen gehoor en een aantal websites liggen plat. En dat terwijl ik gisteren nog post ontving van Telediscount met een nieuw nummer... jammer, jammer, het ging zo goed!

Als veelbeller hoop ik dat ze snel weer in de lucht zijn! Wie weet goede alternatieven?

Guest Bob

Net op het verkeerde moment geprobeerd blijkbaar: De inbelnummers van Telestunt en Telediscount werken weer! 1649 geeft nog geen gehoor.

Guest Nele

De website werkt weer sinds vanmiddag en sinds vanochtend kan ik weer bellen met 1649. Wel vreemd dat er niets op de website staat over het voorval.

Guest goedkoop

Weet iemand wat er met Teledump gebeurd is. Ze site werkt niet meer en je wordt doorgeschakeld met Telestunt. Deze is naar Frankrijk bellend wel veel duurder.

Dus: waar is Teledump gebleven?