Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

DailyCom

Recommended Posts

Guest digimax

nog even afwachten voor het eindoordeel; maar een dat elk gesprek voor minimaal 1 minuut telt plus ook nog eens een starttarrief reken maakt het wel op eerste gezicht goedkope aanbieder wel erg duur voor snelle korte belletjes.

aan der punt is dat ik me heb aangemeld via deze site, wat me 200 belminuten zou opleveren. hier heb ik na het aanmelden verder nix meer van gehoord. wel keurig op tijd mn codes ontvangen en binnen 7 dagen kon ik ook bellen. afwachten dus bij de eerste rekening. op hun site staat nu vermeld dat je slechts 100 belminuten(of gevoerde gesprekken) kado krijgt.

bellen naar het buitenland:

gelijk maar eens naar familie in spanje gebeld, 3,10 eur. voor 8 min en 44 seconden. ????? que ? dat kan toch niet waar zijn. maandag maar ff bellen met de kantenservice. jullie horen hier nog meer over

kort samengevat;

ze zijn redelijk snel met aanmelding maar deze aanbieder is niet zo goedkoop als het lijkt te zijn.

Guest Erik

Waarschuwing: ga nooit in op aanbiedingen op deze site er zit altijd wel een addertje onder het gras. Of je moet bij CPS volledig (dus binnen en buiten de rgio, buitenland en mobiel) of het duurt maar een maand of... of... er is altijd wel iets. Bovendien zijn op deze site nooit de voorwaarden te vinden waaronder een aanbieding geldt!!!

Guest primax

Waarschuwing: ga nooit in op aanbiedingen op deze site ...

nou dat valt ook wel weer mee, je kan echt goedkoper bellen dan KPN. ik ben het met je eens dat het wel een rommeltje is met al die verschillende voorwaarden, daar zou de opta eens iets aan moeten doen. natuurlijk kan bellen.com ook nog beter en duidelijker dingen vermelden al is deze site wel een handige hulp, maar je moet zelf ook de website bezoeken van je keuze en daar goed de voorwaarden lezen, alvorens je via bellen.com aanmeldt.

Guest digimax

ik zou nog terug komen op de klacht die ik met dailycom had. deze is opgelost, we krijgen het gebelde bedrag terug hoeven verder geen kosten betalen.

als iemand dit van bellen.com zelf ook leest let dan ook goed op gif/wink.gif

BELLEN naar spaanse eilanden zoals Gran Canaria geld NIET het spanje tarrief. voor bellen naar G.Canaria bij dailycom betaal je 0.20 eurocent startkosten + minimaal 1 minuut 0.40 eurocent. daarna het is het 0.40 eurocent/perminuut welke perseconde wordt afgerekend.

wat de tarriefen zijn voor andere spaanse eilanden weet ik niet. maar je moet wel goed weten waar natoe je belt in spanje van het nummer begint gewoon met 0034 9.

nieuw is dit niet, ook KPN heeft verborgen kosten. zo gelden er als KPN beller afwijkende tarieven voor bellen naar UPC, Priority, Casema, Versatel of Novaxess. ook hier het grote nadeel dat de beller niet kan weten met welke eindaanbieder hij belt. het is mij trouwens een raadsel dat de opta dit kan toestaan.

Guest L.H.Swaagman

Gebruik sinds twee maanden DailyCom.

Probleem op dit moment is echter dat de door mij gebelde persoon nu wel mijn telefoonnummer kan aflezen en dat ik nu niet meer kan zien wie mij belt.

Wie heeft hier ervaring mee?

Volgens KPN zijn mijn gegevens goed geadministrateerd en DailyCom zegt dat zij niets veranderen daaraan.

Ook ik heb me via www.bellen.com aangemeld en tot voor kort niets meer gehoord over die "200 minuten gratis " bellen.

Even een mailtje en de volgende keer wordt de nota gecrediteerd.

Guest rijswijk

Volgens mij was er 3 maanden geleden een provider met gratis eerste minuut dailycom of universal telecom (1641) ik heb me bij alle twee aangemeld maar de voorwaarden wijzigen ieder keer met Dailycom werkt het prima en nummer herkenning / weergave werkt uitgaand af en toe niet denk door de drukte

Guest Jos Knapen

1. Is het mogelijk alleen van DailyCom de surfbundel van 15 uur per maand af te nemen en geen telefoonkosten via een vaste aansluiting?

2. Kan ik dan mijn huidige e-mailadres houden?

3. Wat als in een bepaalde maand de 15 uur op zijn voordat de maand om is?

Guest Wahid

Nummerweergave en gebruik maken van een andere aanbieder zijn twee zaken die totaal niets met elkaar te maken hebben. KPN handelt nog steeds de inkomende gesprekken voor u af en Daily de uitgaande. Dit betekent dus dat kpn dit even voor u moet oplossen. Bel daarvoor 0800-0407(storingsdienst) en met een paar klikken heeft u weer nummerweergave. Bel in dit soort geval niet naar de gewone klantenservice van kpn want die is echt waardeloos......

Zoals u zelf ook weet betaalt u de nummerweergave kosten aan de kpn dus had u zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken dat dit een kpn dienst betreft!

Klantenservicemedewerker van de grootste aanbieder na KPN.

Guest R. DeLeo

Ik zag laatst bij een kennis die Dailycom gebruikt op de factuur een bericht staan waarin Dailycom haar klanten waarschuwt voor toekomstige prijsstijgingen bij KPN, die KPN angstvallig geheim zou houden voor klanten. Dailycom ontraadt haar klanten ook om in te gaan op nieuwe, voordeligere aanbiedingen van KPN. Ze stellen dat het `wel zo EERLIJK` (sic) is dat ze klanten hiervan op de hoogte stellen, en dat het `sneu` is voor KPN maar niet voor de klant.

`k vroeg me af waar Dailycom deze onzin vandaan haalt. Lijkt me een kwestie voor de OPTA. Heb net vanmiddag gebeld met de klantenservice van KPN en de medewerker daar reageerde zeer verbaasd en geïnteresseerd, omdat er van deze berichtgeving en waarschuwing helemaal niets waar is. Vraag me af of Dailycom zich dat kan veroorloven, zal wel een fikse boete op komen te staan.

Guest P. de Clown

Ik werd gebeld door deze provider met de beschreven aanbieding van 200 gratis belminuten. Ik heb aangegeven dat ik wel een folder met de voorwaarden zou willen ontvangen. Dat kan echter uitsluitend als je je gegevens opgeeft en daarna dus meteen lid bent. Er is nog wel een escape clausule als je binnen 5 dagen na ontvangst weer opzegt. Dit is opt-out en zo doen we dus geen zaken !

Guest L.H.Swaagman

Pet.

Belgedrag is veranderd/vermeerderd en zonder te laten weten (geprobeerd te bellen maar niet sop het antwoordapparaat ingesproken) ben ik ineens niet meer geregistreerd.

Altijd op tijd betaald.

Maar kan nu al ruim een dag niet meer bellen.

Ga dus wel naar een andere provider.

Heb het gehad met DailyCom.

Guest L.H.Swaagman

17-10-2003 11:16

--------------------------------------------------------------------------------

Nummerweergave en gebruik maken van een andere aanbieder zijn twee zaken die totaal niets met elkaar te maken hebben. KPN handelt nog steeds de inkomende gesprekken voor u af en Daily de uitgaande. Dit betekent dus dat kpn dit even voor u moet oplossen. Bel daarvoor 0800-0407(storingsdienst) en met een paar klikken heeft u weer nummerweergave. Bel in dit soort geval niet naar de gewone klantenservice van kpn want die is echt waardeloos......

Zoals u zelf ook weet betaalt u de nummerweergave kosten aan de kpn dus had u zelf natuurlijk ook wel kunnen bedenken dat dit een kpn dienst betreft!

Klantenservicemedewerker van de grootste aanbieder na KPN.

Wil ik nog wel even op reageren.

Als ik, na me te hebben aangemeld bij DailyCom, plotseling geen gebruik meer kan maken van nummerweergave is het niet zo vreemd dat ik denk aan de mogelijkheid dat ik bij DailyCom moet zijn.

Daarvoor was er immers geen probleem!!!!!

Maar goed alle DailyCom problemen worden zoals al eerder gemeld weer opgelost.

Andere provider nemen.

Guest pieter

Daily com heeft nu ineens onbeperkt bellen buiten de piek uren. Dit kreeg ik ongevraagd en kost mij ineens meer dan ik voorheen betaalde omdat de minuten om in te bellen hier niet binnen vallen. Lijkt mij pure oplichting!

Guest Lisa

Onbeperkt bellen bij dailycom is op 1 maart 2004 ingevoerd. Indien je veel `s avonds en in het weekend belt kan dit voordeliger zijn. Hierbij spreek ik van het absolute minimum van 4,5 uur maar het liefst 7 uur of meer bellen... Voor mijzelf is dit nog een kwestie van wennen, maar m`n telefoonrekening is absoluut lager dan bij Tele2.

Guest Lyd

Ja, veel duurder met onbeperkt gratis bellen. Gewoon gekregen het abonement en gewoon betalen. Heb het opgezegd maar de eerste maand moest ik gewoon betalen hoewel ik het niet heb gevraagd! Kunnen we er iets tegen doen?

Guest Jan

Lyd: hangt er van af.

Betaalde je per automatische incasso? Dan had je binnen 30 dagen na incasso van dat eerste maandbedrag van 7.95 kunnen storneren en meteen het volgens jou WEL juiste bedrag weer zelf kunnen betalen, onder gelijktijdige formele kennisgeving aan DailyCom van betwisting van het meerdere.

Of je nu alsnog iets kunt doen, hangt af van meerdere factoren. Zoals: wat staat er daarover in de Algemene Voorwaarden, wanneer en hoe heeft DailyCom je op de hoogte gesteld van dat nieuwe regime, wanneer en hoe heb je daartegen (tijdig) protest aangetekend, wanneer kreeg je van DailyCom een afwijzende beschikking, etc.

Of het zin heeft die fuzz te beginnen is vraag twee, want het lijkt me dat het financiele belang zeker minder dan het vaste maandbedrag van 7.95 zal zijn. Strikt formeel zou je het, als dat binnen de regels is, kunnen aankaarten bij de Geschillencommissie, maar heb je de tijd en de extra kosten die dat met zich meebrengt daarvoor over?

Guest wvp

Dat hebben ze bij mij ook opeens gedaan, ben gelijk 500% duurder uit! Heb ook gelijk een mailtje gestuurd!

Guest wvp

Zonder iets te laten weten brengen ze 7,95 in rekening! Stelletje oplichters!

Guest Diablo

Lisa hoe kom je aan 7 uur. Kan je dit uitleggen??? Of iemand anders??

Guest Belknap

GOEDKOOPSTE BELLEN VANUIT NEDERLAND!!!!!!!!!!!!!!

www.belknap.nl

Guest Mary

UUUWWWW! SUPER BELLEN VANUIT NEDERLAND!

Guest Billy

Ze hebben mij prima geholpen, reactie en overzetten naar ander telefoonnummer binnen een dag. Gewoon via een mailtje.

toppie service en ook nog goedkoop

Guest Klaas de Jong

Goedkoop? DailyCom is gewoon duur!

Wil je de beste combinatie?

Lokaal/Nationaal 1601 (0.5cpm)

Mobiel ****************** (14cpm) !

Klaas