Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

DailyCom

Recommended Posts

Guest arjan

Klaas, 1601 is de goedkoopste en ik denk dat je met de sterretjes dis-tel. bedoeld ( mobiel), dan heb je net als ik de goedkoopste providers. Dit zijn dus mijn instellingen en werkt perfect.

Guest Roland

Mijn broer werd anoniem gebeld door deze organisatie hebben we meer bel klanten nodig?

Guest Roland

Dit heeft niets met Daily telecom te maken.

Guest bassi

Ja klopt, misleidend niet alleen bij mobiele telefonie, maar derde telefoonproviders die zeggen dat zij de goedkoopste zijn.

Bijvoorbeeld Scarlet, op zicht wel goed er kwam iemand langs de deur en heb ik een contract getekend, bij nader inzien waren zij dus toch duurder dan KPN bel plus, de aansluiting die ik toen had, dezelfde dag of de dag erop gebeld dat ik dus geen gebruik wilde maken van hun diensten, 3 dagen later een automatische telefoonstem aan de de telefoon gekregen dat mijn carrier select geactiveerd was.

Daarna nog een keer scarlet opgebeld, of zij dit ongedaan konden maken en ook nog eens een brief geschreven waarbij ik aangegeven had dat het bellen met hun te duur was.

Echter ondanks alles niet veranderd door hun.

Voor mij was het verschil tussen KPN en Scarlet zo klein, centenkwestie 1 of 2 euro verschil mogelijk per maand dat ik het er maar bij heb laten zitten.

Een aangetekend schrijven kostte teveel meer dan het instandhouden van deze aansluiting met scarlet.

Drie tot vijf maanden later kwam er een gozer langs van V-tellicom, die zij dat ie goedkoper was 330 belminuten voor 6,95 per maand.

Hij rekende voor mij uit dat ik omgerekend dat maar voor een cent per minuut belde of zoiets.

Bij zijn berekening zei hij dat de 330 minuten gratis waren + 330 minuten a ongeveer 2 eurocent maakt gemiddeld dus 1 eurocent ongeveer.

Leuke berekening natuurlijk maar niet waar dus want het abonnement was ook al 6,95

Later bleek exclusief BTW.

En nog meer addertjes onder het gras de belminuten waren alleen in de avond en de weekends geldig.

Overdag was het bellen gelijk of duurder dan de KPN.

Kort daarna had tele twee een aktie gratis bellen alleen de startklik betalen.

Dit is echt het goedkoopste, een keer aanmelden en 1649 voor het tel.nummer draaien en net zolang bellen als je wil.

Ik was wel van scarlet afgemeld door V-tellicom.

Na ongeveer een week een echte provider gezocht die goedkoper was dan V-tellicom.

Yiggers.

Dit was rond 6 september.

Afmelding bij een provider vind plaats wanneer de toeleverancier bijvoorbeeld yiggers V-tellicom afmeld bij KPN en hun als provider aanmelden.

Zo heeft V-tellicom mij ook afgemeld bij Scarlet

De rekening via automatische incasso van eind september van V-tellicom gewoon afgeschreven.

Maaarrrr,

gisteren toch nog eens afgeschreven door v-tellicom.

Bank gebeld dat dit onrechtmatig is, zei storten het geld terug nu alleen nog v-tellicom definitief blokkeren van mijn bankrekeningnr.

Ongelofelijk gewoon, echt, bijna schofterig gewoon.

V-tellicom.

Waarom, omdat hun allemaal kleine regeltjes in hun contract maken die doen voorkomen dat hun altijd gemachtigd zijn om geld af te schrijven zonder schriftelijke opzegging en dat is dus niet zo.

Zij maken gebruik van KPN en leveren feitelijk geen dienst.

Enook ze moeten de richtlijnen aanhouden en respecteren die alle providers van toepassing zijn.

Dus zodra de carrier select ongedaan wordt gemaakt is automatisch het contract met betr. provider ongedaan gemaakt indien ik van een ander provider gebruikmaak.

Zoals V-tellicom,,, doe het niet, gebruik gewoon 1649 voor normaal bellen, bijna gratis, en gebruik zo`n provider als Yiggers, is zowie zo goedkoper dan KPN zelf.10-30% en iets goedkoper naar mobiel bellen, ook goedkoper danV-tellicom.

Ook als je kijkt op internet v-tellicom, is onbereikbaar niet toegankelijk op internet.

Geeft al weer aan wat voor soort bedrijf dit is.

Als je in de avond belt naar dit bedrijf krijg je een wazig ingesproken antwoorapparaat aan de lijn.

Ongelofelijk en na die akties van verschillende providers met gratis bellen heeft dit bedrijf geen toekomst.

enne

Yiggers?

Zeer tevreden tot nu toe in anderhalve maand dat ik dit heb, heb ik ongeveer voor 6,5 euro gebeld. Een keer bedrag storten, zij kijken na 6 weken wat je gebeld heb, is dit minder dan 15 euro dan schrijven ze niets af, pas als het beltegoed op is schrijven ze weer een bedrag af.

En je kan elk moment opzeggen ook telefonisch.

Nou dit was het.

Misschien hebben mensen wat aan dit verhaal.

Guest Leen

ja inderdaad.. m`n vader heeft zich ook weer laten inpalmen door tellicom.. stelletje oplichters!

Guest Rohadev

Tot nu toe zonder problemen gebeld via Daily Com. Echter per 1-5-2005 een forse stijging van hun tarieven, geheel onaangekondigd. Bovendien vaste-klantenkorting vervallen! (foutje?)

Guest H.  van Dijk

Wie weet hoe je van deze oplichters af kunt komen ze blijven autm afschrijven reageren nergens op ook niet op opzegging de bank inlichten zou dat het beste zijn??????????????

Guest A. Middel

Na het eenzijdig veranderen van de voorwaarden van Dailycom ben ik terug gegaan naar de KPN. Heb bij dailycom nog een belsaldo staan van ca.

Guest Ger

DailyCom rekent kosten voor niet tot stand gekomen gesprekken met het buitenland! DailyCom heeft verder op een gegeven moment Bonusbellen ingevoerd. Daarbij berekenen zij op basis van afgelopen maand het in te kopen beltegoed, dat ze dan afschrijven. Regelmatig problemen gehad met berekening van in te kopen beltegoed, uiteraard altijd in hun voordeel.
Laatste probleem is dat ze blijkbaar op 1 september 2006 voortaan 2 x het gebelde als basis nemen voor het in te kopen beltegoed. Daardoor incasseren ze soms 0, soms een heel hoog bedrag, en loop je meer kans dat je aan het eind van je contract een hoog beltegoed hebt. Kun je wel opbellen, zelfs na opzeggen contract, door handmatig met CS te bellen, want je moet wel CPS deactiveren anders blijf je klant. Ik moet nog zien of het opmaken van je beltegoed na einde contract ook echt kan, heb opgezegd per 1 februari. Tenminste, dat hoop ik: heb op 19 december 2006 opzegmail gestuurd, maar nog geen antwoord gekregen.

Guest Antoon

Zit ook al een aantal jaren bij Dailycom. Contact via mail loopt altijd al moeilijk, vaak geen of erg late reactie. Telefonisch gaat wel goed maar kost

Guest Harry

Even kort door de bocht: Bedrijf is waarschijnlijk volledig gestopt. Of bijna failliet. Geen contact meer mogelijk via mail, fax, telefoon, Alles geprobeerd. Krijg nog ca 400 Euro retour. En dat na ca 7 jaar klant te zijn geweest!!! ga juridische procedure starten om mijn geld terug te krijgen.

Guest Michel

Even kort door de bocht: Bedrijf is waarschijnlijk volledig gestopt. Of bijna failliet. Geen contact meer mogelijk via mail, fax, telefoon, Alles geprobeerd. Krijg nog ca 400 Euro retour. En dat na ca 7 jaar klant te zijn geweest!!! ga juridische procedure starten om mijn geld terug te krijgen.

Ben ook al jaren klant. Kwam er echter pas in januari dit jaar achter dat ze enorme bedragen van mijn rekening haalden. Heb vanaf dat moment tevergeefs contact gezocht om tot een oplossing te komen. Tegelijkijkertijd heb ik alle incasso`s van Dailycom die toen nog binnen kwamen gestorneerd. Vanaf juli krijg ik geen rekening meer. Ga er dus ook vanuit dat ze failliet zijn.
Krijg dus eigenlijk nog een paar duizend euro van die organisatie. Heb echter geen energie om een juridische procedure te starten, maar mocht je (Harry) een ingang hebben gevonden of steun nodig hebben laat het dan maar weten.

Ook ik heb slechte ervaringen met Dailycom. Wij hebben een beltegoed van € 1400 opgebouwd en de laatste paar maanden hebben ze ruim € 300 teveel geincasseerd. Op mijn mail (uiteraard) geen enkele reactie. Ga morgen maar met mijn advocaat bellen.

DailyCom , Ik kan de naam niet meer verdragen.
Ik wacht nu een jaar om dik 250 euro terug te krijgen (zij noemen het belsaldo tegoed!) maar waroom moet ik 700 euro of meer belsaldo tegoed hebben als we geen 10 euro per maand bellen - het is regel recht diefstal.
Ze reageren niet op mails, faxen en brieven - onbeschoft.
DailyCom kost 50 euro per maand of meer en je hebt niet eens een telefoontje
gepleegd - en steeds meer geld van je rekening afhalen - ik overweeg jurudische stappen. Als je niet achter je geld aan gaat dan is dat te makkelijk verdienen en het voelt niet goed.
Wij waren jaren lang klant. Erg kwaad nu,
Maar geef het niet op -
sterkte en geen DailyCom klant worden.

Guest Paul

Er zijn twee mogelijkheden. Of Dailycom heeft een chaotische administratie, of zij trachten doelbewust geld uit de zakken van de consument te kloppen. Ik ben geneigd dat laatste te geloven. Na een jaar juridische procedures, in den minne geschikt, dacht ik van deze dubieuze club af te zijn. Na acht maanden stilte ontving ik tot mijn verbazing op 4 juni 2010, een herinnering of ik € 913,- binnen vijf dagen naar het bankrekening nummer van DailyCom wil overmaken en anders dreigde DailyCom mijn telefoonaansluiting zonder vooraankondiging af te sluiten. Gelukkig interesseert mij dat niets. Ik mijn antwoord op deze herinnering vermelde ik dat ik het vreemd vind een brief te krijgen ondertekend met DailyCom en zonder bezoekadres. Dat begrijp ik wel, ik sta namelijk op het punt om een buldozer in te huren.

Guest edith

Hoi, ik heb het vermoeden dat dit bedrijf Comfour heeft overgenomen. Comfour heeft dezelfde werkwijze, geen reactie op mails en telefonisch onbereikbaar. Kosten worden onaangekondigd steeds hoger.
Paar jaar geleden al het lidmaatschap opgezegd maar de rekeningen van maar liefst 25000,- euro of meer bleven komen, ook voor het zogenaamde vooruit te betalen beltegoed.
Vloeken en tieren via mail maakt geen indruk.
Onlangs een brief gekregen dat we afgesloten zouden worden, toch maar even navraag bij de kpn (inmiddels vanaf 2008 weer abonnee, wel zo rusig en vertrouwd) maar die meldde mij vanmorgen dat ik na twee maanden abonnement via een andere (jawel :dailycom) ben gaan bellen.... ik weet van niks!!!
Bellen heeft geen zin, nemen de telefoon niet op!
Allemaal oplichters! waar is die bulldozer?
Er zijn twee mogelijkheden. Of Dailycom heeft een chaotische administratie, of zij trachten doelbewust geld uit de zakken van de consument te kloppen. Ik ben geneigd dat laatste te geloven. Na een jaar juridische procedures, in den minne geschikt, dacht ik van deze dubieuze club af te zijn. Na acht maanden stilte ontving ik tot mijn verbazing op 4 juni 2010, een herinnering of ik € 913,- binnen vijf dagen naar het bankrekening nummer van DailyCom wil overmaken en anders dreigde DailyCom mijn telefoonaansluiting zonder vooraankondiging af te sluiten. Gelukkig interesseert mij dat niets. Ik mijn antwoord op deze herinnering vermelde ik dat ik het vreemd vind een brief te krijgen ondertekend met DailyCom en zonder bezoekadres. Dat begrijp ik wel, ik sta namelijk op het punt om een buldozer in te huren.

Guest henk

Dailycom is toch failliet verklaard? Of heb ik het nu mis?