Jump to content
Sign in to follow this  
Guest pieter joustra

DIS Telecom

Recommended Posts

Guest Robert

@Gina

Stuur nog even een mail naar faq@************** dan moet het goedkomen

Guest Theo

Als je je via deze site aanmeld dan krijg je EURO 5,- korting. Mijn ervaring is dat je dit bedrag niet krijgt (sinds sept 2004 bel ik via DIS) en DIS-telecom reageert niet op mail die je naar het `service center` stuurt. Hebben meer mensen deze ervaring?

Guest J. Gorter

vreemd, ik heb mijn 5eur gewoon gekregen op de eeste rekening!

Jelle

Guest Narain

Mijn keuze:

. 1649 voor alle vaste toestellen in Nederland,

want dat kost €0,05 ongeacht hoelang je belt

(zie www.bel1649, geen cps, alleen cs)

. de cps staat op Dis Telecom, want daarmee bel

je voordelig naar (vaste net), mobiel en

internationaal. Supervoordelig.

Guest Helen

Ik heb me in de afgelopen 2 maanden al twee maal via deze site aangemeld bij DIS en vervolgens (na een 1e bevestiging van aanmelding) helemaal NIETS

Guest Helen

meer van ze gehoord....Begin me af te vragen of het bedrijf uberhaupt nog wel actief is. Ga nu toch maar naar een andere CPS aanbieder

Guest pieter

DIS bestaat nog en levert gewoon diensten hoor. Ik ben al sinds 1 jaar bij ze aangesloten en tot op heden totaal geen klachten! nimmer een storing of probleem gehad, ik was binnen enkele dagen aangesloten.

P. de Jong

Guest J.H. Haar

Ik heb mij via bellen.com aangemeld. Kosten circa 3,50 (via 0900). Dit is inmiddels een week geleden en ik heb van DIS nog niets gehoord. Wel een bevestiging dat je binnen 48 uur wordt omgezet van KPN naar DIS. Maar dat is dus nog niet gedaan. Wellicht verwachten ze van je dat via hun 0900 terug belt. Daarmee hebben ze dan hun 5 euro beltegoed terugverdient. Prutswerk tot nu toe.

Guest maurice

Ik heb me ook al 2 keer aangemeld en ook 2 keer een bevestiging ontvangen. Hierna niets meer gehoord.

Guest Helen

Update: op moment dat contract bij andere aanbieder geregeld was eindelijk bericht van DIS. Moest alsnog schriftelijk opzeggen wat ik per direct heb gedaan. Bel inmiddels al maanden via andere CPS (gecheckt!), maar tot mijn verbazing incasseert DIS zonder toestemming bedragen van mijn rekening....Maar weer in de pen

Guest Andreas

Heb eindelijk de spullen van dis gekregen!! Maar helaas ik hoor alleen een kiestoon en hoor niet of de telefoonverbinding over gaat of bezet is. Meteen naar het dure nummer gebeld. Oh u heeft kabel dan moet u een ander kastje krijgen (sukkels heb ik ook in de aanmelding aangegeven). Kunnen me niet vertellen wanneer ik het andere spul krijg. Als ik binnen 1 week niet de service krijg wat zij beloven, dan zal ik het contract meteen opzeggen.

Vervolg volgd.

Guest Andreas

Heb nog steeds niks van Dis gehoord en gelukkig ook nog geen rekening gekregen van hun. Gelukkig zijn er nog andere aanbieders. Zal deze week de spullen terug sturen.

Dus mensen jullie zijn gewaarschuwd dis via kabel werkt helaas (nog) niet.

Guest J.H.Haar

Ik heb reeds drie facturen van DIS-telecom ontvangen. Maar ik heb nog geen bedrag van € 5,00 retour gekregen. Ik heb dit gemeld bij DIS-telecom. Ik zou hierover terug gebeld worden. Maar na anderhalve week heb ik nog niets gehoord.

Ook heb ik mijn vader aangemeld en zou ik € 10,00 krijgen. Dat heb ik ook gemeld. Ik hoop nu maar dat de retourbedragen worden teruggestort/verrekend. Zo, niet dan ga ik zo snel mogelijk weg bij deze "hobbyclub". Het komt op dit moment bij mij onbetrouwbaar over. Niet servicegericht. Ook heb ik een kalcht ingediend over dubbele telefoonkosten. Nog niets van gehoord. Ik wacht nog even af. Als is ik binnenkort geen bericht ontvang dan ga ik naar een andere carrier pre select bedrijf.

Guest nieuwe klant???

Ik wilde lid worden maar na het lezen van de reacties wacht ik toch maar.

WAARSCHUWING - ZEER SLECHTE HELPDESK Ik heb mij ruim twee weken geleden aangemeld bij Dis-Telecom (Free plus) om te bellen via adsl met behoud van kpn. Nu blijkt dat zij zonder mijn toestemming mijn kpn abonnement hebben opgezegd? Foutje? Helaas werkte hun modem ook al niet en wordt deze geleverd met een onduidelijke beschrijving. De helpdesk reageerd nauwelijks op e-mail. Als ze al reageren krijg je na een week een antwoord waar je niets mee kan. Zelf heb ik hun al diverse malen verzocht om mij op mijn mobiel terug te bellen (ik heb enkel een pre-paid) waar ze geen gehoor aan geven.

Guest wilco

Ik bel nu een paar weken met Dis Telecom via multikabel.

Het komt geregeld voor dat de verbinding slecht is. De woorden vallen gewoon weg.

De helpdesk is niet bereikbaar voor 0,50 euro per/min.

Per email krijg je antwoorden van de helpdesk waar je niks mee kan.

Aangezien telefoneren zo goedkoop is, waarom belt de helpdesk mij niet , ze hebben mijn nummer, toch !!!

In de media wordt gemeld, dat er steeds meer mensen via internet bellen.
Ik hoor genoeg mensen (4x), die het geprobeerd hebben bij verschillende aanbieders , maar tot de ontdekking kwamen dat de kwaliteit van de gesprekken ver achterblijven bij de kwaliteit van een vaste lijn.

Guest Peter

Heb me ruim 3 weken geleden aangemeld en ondanks 2 extra mailtjes nog geen enkele reactie ontvangen. Ik vind dat dergelijke aanbieders niet eens op deze site vermeld zouden mogen worden.

Ik ben zo vrij geweest om het (normale) telefoonnummer van Dis-Telecom via de KvK op te vragen. Dit geeft iedere `klant` nu de mogelijkheid om rechtstreeks tegen normaal gesprekstarief het bedrijf te bellen.
Tel:0513-682027 of 0513-880060 Fax: 0513-646606

Guest Marco

Ik heb me 3 maanden geleden aangemeld en bel nu sinds 1 maand via Free plus (levering liet op zich wachten). Beschrijving bij de modem was erg summier, helpdesk is te duur en weet niks. Nu het werkt, blijkt de kwaliteit van de verbinding erg slecht. De lijn kraakt en na gemiddeld 5 a 10 minuten valt de verbinding weg. Gelukkig heb ik mijn kpn abonnement nog even aangehouden, zodat ik toch kan bellen.

Guest Marco (niet dezelfde als hieronder)

Ik heb me zo`n anderhalve maand geleden aangemeld voor DIS VoIP Standaard. Ik dacht me voor

Guest Marco

Voordat mensen VoIP van DIS-Telecom willen gaan aanschaffen, bezoek de volgende site dan eens: http://www.fiberworldgebruikers.com/forum/forumdisplay.php?f=5

Fiberworld is een zusteronderneming van DIS-telecom en op hun gebruikersforum staan niet de meest positieve berichten over VoIP van DIS-Telecom. Ik ga het ook per direct opzeggen. Ben het na anderhalve maand aan disconnects en gesprekken van maximaal 2 minuten al behoorlijk beu.

Dus allemaal: bezint eer ge begint!!!!!

Guest Henri van Santen

Ik heb me inmiddels 2x aangemeld. De eerste keer in jan, niets gehoord. De tweede keer in feb. niets gehoord. Gezien de overige ervaringen zie ik af van een abonnement. Ik ben het eens met een andere reactie dat dergelijke aanbieders niet op deze site thuis horen en ook geen licentie als telecom aanbieder zouden mogen hebben.

Heb je een klacht m.b.t. Dis-Telecom? Mail dan naar: adsl795264@12move.nl Op deze manier kan ik alle klachten bundelen en deze aanbieden aan diverse media en consumenten belangenorganisaties.

Via de Kvk ben ik erachter gekomen dat de directie van Dis-Telecom weer bestaat uit diverse verschillende vennootschappen. Erg onoverzichtelijk allemaal.