Jump to content
Sign in to follow this  
Guest pieter joustra

DIS Telecom

Recommended Posts

Guest John

Denk je dat dat bij KPN niet zo is?
Kennelijk weet je hier helemaal niets van.
Het is namelijk heel gebruikelijk.

Guest Marco

In navolging van mijn relaas eerder hier heb ik na een aantal keren weer onjuiste informatie te hebben gekregen en het befaamde kastje-muur-verhaal de volgende stap genomen:

Ik heb mijn VoIP-kastje gepakt en deze samen met alle kabeltjes en andere meuk in de doos terug gedaan en deze voorzien van een mooie brief aangetekend retour gezonden met als opmerking dat ik per direct mijn abonnement op wilde zeggen en weigerde te betalen voor niet geleverde diensten.

Daarna heb ik nooit, maar dan ook nooit meer iets van DIS Telecom vernomen. Geen rekening (ze hadden het eens moeten wagen!), maar ook geen opzegbevestiging (terwijl ik daar wel om gevraagd had). Al met al ben ik heeeeel blij dat ik er vanaf ben.

Sinds maart heb ik nu digitale telefonie van Casema. Wat een verademing. Alles werkt perfect, in een keer, en met extreem goede kwaliteit. Nooit meer VoIP van een andere provider voor mij Geplaatste Afbeelding.

Dus nogmaals aan iedereen: bezint eer ge begint!

Guest GB

@ Rrr
Een concern kan uit vele verschillende vennootschappen bestaan. Kijk voor de gein ook eens bij een bedrijf als ABN-Amro, KPN of TELE2. Je zult ongetwijfeld terugvinden dat ook deze ondernemingen uit meerdere vennootschappen zijn opgebouwd.

Guest P.A. Joosten

Bellen via 1649 kan ik niet vergelijken dit is momenteel mijn tel leverancier ben benieuwd of jullie goedkoper zijn

Guest koen

weet iemand wat de voorwaarden om en hoe je van dis-telecom afkomt, er is daar niemand te bereiken en ik kan al dagen niet bellen.