Jump to content

Euphony

Guest

Recommended Posts

Vroeger heette dit gewoon piraterij. Het stelen van abonnementen.
Dit schijnt gewoon te zijn bij Euphony. Ik was klant bij KPN, en ineens bij Euphony.
Geen vraag, geen bericht. Gewoon piraterij.

• Replies 299
  • Created
  • Last Reply
  • 4 weeks later...

Ik ben al 2 jaar euphony klant en heel tevreden. Met het triggersysteem hebben ik en mijn medewerkers een hoop bespaard. Ik raad iedereen aan is naar z`n persoonlijke opties te kijken bij euphony.

• 3 weeks later...
Wij hebben ook vreselijke negatieve ervaringen met Euphony. En als je ten einde raad je abonnement op wilt zeggen dan weten ze zogenaamd nergens van. Ze beloven van alles maar het eenigste wat ze nakomen is geld van je rekening afschrijven zonder een specificatie te geven. Een antwoord op je mail is er niet bij. Zeker geen tijd voor als je op wilt zeggen. Het is een waarschuwing voor mensen die klant willen worden bij Euphony. Je komt er niet zonder kleerscheuren vanaf. Sterkte voor een ieder die in het zelfde schuitje zitten als wij.

• 1 month later...
Guest Louis

Test-Aankoop: sluit geen contract af bij Euphony"dinsdag 20 maart 2012 / 09:28 CET De Belgische consumentenorganisatie Test-Aankoop raadt iedereen af om een abonnement af te sluiten bij telecomaanbieder Euphony. De organisatie zou minder voordelig zijn met tarieven dan door verkopers wordt voorgesteld, aldus Test-Aankoop. Het Belgisch-Nederlandse Euphony is intermediair voor telecomdiensten en energie. De onderneming telde in mei 2011 700.000 klanten in België en 40.000 klanten in Nederland (voornamelijk telecom). In 2013 wil Euphony via een beursgang geld ophalen om voortaan zelf diensten te kunnen aanbieden. In België werkt Euphony volgens Test-Aankoop vooral met consulenten die uit naam van Euphony telecomabonnementen (van Mobistar) en energiecontracten (van Luminus) verkopen. De consumentenorganisatie stelt dat deze verkopers niet kijken naar wat klanten willen maar vooral mikken op zoveel mogelijk verbruik."
VERDER COMMENTAAR LIJKT ME NIET ECHT NODIG MEER.........

• 2 weeks later...

Ik ben al enige tijd klant van EUphony met ALLE producten! TOP!!!
Ik sta versteld van sommige reacties. De enige oplichters in mijn ogen zijn Ziggo - Vodafone - Tele2 en T-Mobile. Ik heb ze namelijk allemaal gehad.

Ik ben meerdere malen PERFECT geholpen door de consultant en het scheelt mij in totaliteit € 180,- per maand. Geen idee met wie jullie zaken hebben gedaan.

Met b etrekking tot de opmerking van Louis. Ziggo gaat ook naar de beurs! Ik heb mij bij hen aangesloten destijds oinder valse voorwenselen. Ik moest ineens een kast kopen en pakketten afnemen voor de zaken waar zij reclame voor maakten! 3 keer in de week moest ik stekkers uit de router trekken om internet te kunnen krijgen. Films die besteld werden speelden niet af en werden meerdere malen van mijn rekening geincasseerd. Callcenter personeel is ronduit onbeschoft.
En daarbij.........Van ziggoklanten naar ziggoklanten bellen is gratis! Net als Euphony met EU2EU. Kom je daarbuiten betaal je dee hoofdprijs en dat is niet geval bij EUphony.

Ik geef niet snel een commentaar, maar tot nu toe is Euphony de ENIGE partij die mij perfect behandeld heeft en waar ik verre weg het minste betaal.

Volgens mij ben jij werkzaam bij de concurrent. Ik heb je namelijk al eens eerder voorbij zien komen. Worden je aandelen minder waard??Geplaatste Afbeelding

• 3 weeks later...
Guest wimpie

voor mij nooit meer Euphony, nog nooit zo een slechte service gehad, ik wacht al meer dan 6 maand op een terugbetaling van 120 Euro. (ze waren vergeten om mijn contract aanpassing door te geven naar mijn vorige operator waardoor ik dus 4 maand abonnementsgeld betaald heb voor niks) Zelf contacteren ze je nooit en als je zelf informeert naar de status van je klacht dan
1. weten ze van niks
2. is de persoon die het dossier behandelt ziek of toevallig nooit op kantoor
3. blijkt ineens dat het dossier gesloten is want "klant laat niks van zich horen"

probleem met Euphony is dat ze moeten samenwerken met andere operatoren zoals Mobistar om hun diensten te kunnen aanbieden. Het kan zijn dat ze iets goedkoper zijn dan de grote operatoren (hoewel ik hier sterk aan begin te twijfelen) maar verwacht dan ook geen service.

• 3 weeks later...
Guest Sebastian

Hallo ., ik denk dat meeste eens meer moeten kijken naar de consultant ,hij of zij bied uw iets aan en uw gaat er vervolgens mee in zee.daarnaast is het zo dat een consultant ook de gene is die verantwoordelijk is voor de feiten die naar boven komen , bij eventuele klachten van Euphony .Consultant moet vragen wat klant wilt en wat klant verwachten kan van hem/haar.ik ben zelf ook consultant en inmiddels een groot klanten netwerk , maar heb opzicht geen last van klachten die rond spelen betreft euphony.Meeste denken dat euphony oplichting is , neej van 100 keer is het 90 keer de consultant .Tip ! beste is om allertijde contact op tenemen met euphony zelf en die rustig uit teleggen , daarnaast heeft euphony ook ruim 3 a 5 dagen de tijd om met uw contact weer teleggen , dus een terug koppeling . Hierbij word de consultant op de vingers getikt en bij ernstige gevallen ,zelf uit bedrijf geworpen worden .Euphony zal dan zeker zeggen : aan jouw hebben wij niks , wij willen geen oplichters in ons of binnen ons bedrijf , wij zijn om mensen tehelpen en niet om mensen dieper te laten zakken in hun geldzorgen .Dus spreek consultant altijd aan op hem/haar gedrag , als uw hier niet van gedient bent en kijk euphony daar niet voor aan , immers heeft de consultant uw de aanbieding gedaan in de naam van euphony en VRAAG NAAR CERTIFICAAT ,WIJ MOETen namelijk cursus volgen en dan mogen wij dit pas gaan doen bij klanten ..kan hij je dit niet laten zien , gewoon niet in zee gaan en buiten de deur zetten en euphony hiermee op de hoogte stellen en hun zullen dit zelf persoonlijk verder afhandelen .Mvg Hendriks .

• 1 month later...
Toch typisch dat KPN nu hun BelBasis pakket met !!!!!!
20 % VERHOGEN.
Zouden ze ergens last van hebben, die oplichters.

Ik dank dat Euphony goed bezig is en KPN het vuur aan de schenen legt.

Guest samantha

Ik raad iedereen af om in zee te gaan met euphony,

Wij hebben bij de consultant een mooi all-in pakket aangeboden, zonder kabels in huis overal tv kijken internetten en bellen.
Nou klinkt mooi en ook nog een stuk goedkoper!

Nu krijg ik alles thuisgedtuurd, 1 doos met allemaal kabels?
Geen handleiding en/ of instructie dvd.

Meteen contact opgenomen met euphony en alles weer opgezegd.
Dit alles heeft in maart plaatsgevonden.
Heb ook al mijn rek. nr. laten blokkeren, ze blijven maar afhouden.
Heb al een aantal keer gesproken met twee medewerkers.
Zij beloofde mij dat ik inderdaad niets hoefde te betalen en dat ik echt niet bang hoefde te zijn voor een deurwaarder.

Nu is het begin juli en ontvang ik een rekening van 350 euro te betalen binnen 12 dagen zo niet komt de deurwaarder!!!!!!!!!!!!!!!!
Heb tel. contact gehad met de "klantenservice" die gooit gewoon de hoorn erop!!!!
Dus bedenk je voor je met euphony in zee gaat, dit lijkt me een mooie zaak voor kassa.
Ze weten nog niet eens wat er in de voorwaarden staat, dan is het 1 maand opzegtermijn en dan zit ik er 2 jaar aan vast!!! en dan hoeft je niets te betalen???

Oplichters zijn het!!!!

• 2 weeks later...
Guest Peter

Beste Samantha,vervelend om te horen dat je dit ervaart, maar ik wil graag even mijn verhaal delen. Via via ben ik ook in contact gekomen met een consultant. Ik ben al jaren klant bij Ziggo en heb daar nooit problemen gehad. Na de berekening van de besparing ben ik klant geworden bij Euphony. In plaats van structureel € 130,- per maand betaal ik nu € 95,- per maand voor een 3-in-1 pakket, waarbij ik veel bel naar het buitenland. Ik ben nu drie maanden klant en bespaar dus ruim € 30,- per maand. Daarbij heb ik nu interactieve televisie en kreeg ik een gratis modem en 2 decoders in bruikleen.Ik heb een keer een vraag gehad en mijn consultant heeft dit snel en goed voor mij opgelost. Ik zou dus ook zeker met je consultant in contact treden. Die heeft zin contacten bij Euphony.Succes in ieder geval.Groeten Peter

• 1 month later...

Ook hier een hele NEGATIEVE ervaring met euphony. Ik kreeg in maart 2012 een rekening van 1575 euro voor dataverkeer wat niet door ons gebruikt is , voor een abbonement van 4,95 p.m . Direct gereageerd , bezwaarschrift gestuurd , telnr geblokkeerd etc. gebeld met klantenservice.Klantenservice zegt alleen maar wordt uitgezocht door desbetreffende afdeling. Ondertussen alleen maar wachten op een antwoord van euhony.Na 5 weken krijg ik wel een dreigbrief met deurwaarder van euphony om direct te betalen. WEER bellen met klantenservice krijg deze keer na veel aandringen eindelijk iemand aan de telefoon. Aan mijn verzoek om het gebruik van het dataverkeer uit te zoeken wordt geen gehoor gegeven. Zij zeggen alleen maar er is dataverkeer verbruikt Het enige wat ze willen doen is is de rekening verlagen naar 650 euro ( NOG STEEDS EEN VERSCHRIKKELIJK HOOG BEDRAG ) Ze verlagen het tarief per mb van 1,88 euro naar 0,77 euro. Onder dreiging van een deurwaarder heb ik uiteindelijk dit bedrag betaald ( anders lopen de kosten alleen maar op ) Ik heb dit onder zwaar protest betaald , weer een bezwaarschrift gestuurd.Na een week krijg ik een algmene mailing waarin staat dat de kosten voor dataverkeer verlaagt worden van 1,88 naar 0,15 cent om torenhoge rekeningen te voorkomen ,ik ben dus blijkbaar niet de enige.Weer een brief gestuurd een mail etc maar tot op de dag van vandaag geen antwoord van euphony. Wat ik euphony het meest kwalijk neem ik dat er niet gereageerd wordt. Ik ben 650 euro kwijt voor en ik heb daar niets voor terug Dat is wat mij betrefd diefstal .Omdat ik totaal geen medewerking van euphony krijg om het uit te zoeken sta ik met mijn rug tegen de muur.

Guest Anoniem

Ik ben eens een keer naar een sollicitatiegesprek geweest voor euphony en kan mededelen dat dit een bedrijf is met wie je niet in zee wil gaan! Het is er ongeregeld en professionaliteit zit er niet bij. Het gaat ze meer om contracten afsluiten en provisie maken zodat ze weer verder kunnen gaan. Met een mooi praatje mensen om***len en daarna niks meer met ze te maken willen hebben. WEET WAAR JE AAN BEGINT!

Guest Anoniem

En nog iets.. Euphony heeft alleen maar negatieve reacties.
De positieve reacties hier zijn dus van medewerkers zelf of mensen die in het verhaaltje gestonken zijn en nog een rekening kunnen verwachten. NOGMAALS: ZEER ONPROFESSIONEEL EN ONDUIDELIJKE BEDRIJF! MAAK DE FOUT NIET

• 3 weeks later...

pfff wat een onzin allemaal hier zeg..
euphony is een goed lopend bedrijf ben zelf ook klant
en raad iedereen aan om dit ook te doen bespaard soms hoop geld
en zowiezo het is gewoon zelfde als kpn alleen goedkoper
denk dat de meeste mensen die zitten te klagen weer zelf niet goed
hebben opgelet..

lekker makkelijk he schuld aan een ander geven..
als je zoveel data bijv, hebt verbruikt heb je toch zelf echt iets v
verkeerd gedaan of verkeerd besteld..

maargoed nogmaals kijk eerst eens naar jezelf en dan wijzen naar anderen
ik ben al een jaar klant bij euphony en heb alle diensten van hun
en beveel het iedereen aan..

negatiefe gedoe allemaal dan kan je wel op alles zeuren...

groetjes Dave

Nou hier zijn wel veel BLUFKONTEN!!! Dit is een geweldig bedrijf, en ik ken de meeste mensen waar alles perfect werkt en nooit problemen zijn, en sparen ook veel geld.Het probleem is dat op zo een forum veel oneerlijke mensen zitten.Dit bedrijf wordt ontzettend groot, ook zonder die blufkonten!De meeste bedrijven gaan ook al met dit bedrijf in zee, dat zegt al genoeg.

Goedenavond,Ben inmiddels drie maanden klant en na een klein probleempje, dat overigens keurig is hersteld, loopt alles naar wens. Betaal fors minder dan in mijn periode bij UPC en T-Mobile. Gisteren kwam mijn kennis langs, die voor Euphony werkt, dat hij mijn huidige factuur zelfs qua kosten kan afbouwen naar nul euro. Enige dat ik hiervoor moet doen is hem leads geven. Als de nieuwe klant klant wordt krijg ik een korting. Ik moet het nog maar zien gebeuren, maar als dat echt zo is lag ik me rot. Voor de rest moeten alle telecom bedrijven zich wel realiseren dat het echt vervelend is als iets niet werkt. Het is anno 2012 echt niet leuk meer om zinder internet ofzo te zitten. Wie dan ook de out maakt het blijft erg vervelend voor de consument.

Niet aan beginnen! Zeer onprofessioneel en onduidelijk bedrijf. Ja zeggen en nee doen. Zelf heb ik een tijd geleden een contract afgesloten voor telefonie, internet en tv (combinatie pakket). Nu bleek dat ze de internet of tv (of iets) niet konden leveren op de snelheid die ik had aangevraagd. Toen is er contact geweest en heb ik aangegeven dat ik dan niks wil van hun. Echter een maand of twee later kreeg ik een rekening. Ik bleek vaste telefonie van ze te hebben waar ik dus niks van af wist. Verschillende malen gebeld waarbij ze bleven beweren dat ik toe heb gezegd. Maanden is dit al aan de gang en de bedragen per factuur zijn ook elke keer anders (erg vreemd). Ze beweren mij meerdere malen gebeld te hebben (12x) en mijn Voicemail te hebben ingesproken (die ik niet heb). Na veel bellen en doe zijn er dan enkele medewerkers die zeggen dat ze het op gaan lossen, maar tot op heden nog geen bevestiging dat alles is stopgezet en kwijtgescholden. En ze blijven maar geld van mijn rekening halen (wat ik weer terugboek) en durfdn zelfs met een deurwaarder te dreigen. Alles wat je vraagt zeggen ze ja maar doen nee. Doe het niet! Dan maar iets duurder maar dan heb je tenminste een eerlijk bedrag en geen gezeur.

@Natasja; Ik ken iemand die consultant is voor Euphony en heb van hem een aantal diensten afgenomen. Hij had alles prima voor elkaar en mij is geleverd wat mij is beloofd. En dat is een 4 in 1 pakket met mobiel in de cirkel. Alles werkt naar behoren en al

• 2 weeks later...

Bel al twee jaar met euphony alles verloopt prima, ik heb van één andere klant gehoord die niet volledig was voorgelicht en daardoor wat duurder uit was dan gedacht. Overal komt wel eens wat voor maar buiten dit ene geval hoor ik vooral positieve (of geen) geluiden.Mijn advies laat het je goed uitleggen en check eventueel gelijk op hun site dan zou het goed moeten komen.

• 3 weeks later...

Ik had me uit laten nodigen voor een introductie avond. Dit klonk echt als muziek in de oren. Omdat ik enige tijd geleden zonder baan kwam te zitten, ben ik me bezig gaan houden met Euphony. Heb de BC training gevolgd en eerst uiteraard mezelf klant gemaakt. De buurvrouw wilde me wel vooruit helpen, dus ook haar heb ik klant gemaakt. Ikzelf ben sinds afgelopen weekend aangesloten en de buurvrouw vanaf vorige week donderdag. Wat heb ik een spijt!!! Met de installatie ontbrak al een heleboel; codes, wachtwoorden etc. Na installatie leek alles in eerste instantie helemaal goed te gaan, totdat vanochtend bleek dat ik een downloadsnelheid had van 0,4 mb!!! Ik kon nog geen youtube filmpje bekijken! Na gebeld te hebben met de helpdesk werd me verteld dat er sprake was van een kabelbreuk in mijn aansluiting. Toen ik wat was vergeten te vragen en terug belde kreeg ik een collega aan de lijn. Er was een kabelbreuk onder de grond! Oh nee, toch niet! Het is bij uw kabel, mevrouw! Wat is het nou??? Vanavond mijn partner er maar even naar laten kijken. Vanmiddag kom ik thuis, start mijn computer en wat blijkt?? De kabel is spontaan gemaakt! Wat voor een advies geven ze daar aan die helpdesk?? Snappen ze er zelf eigenlijk wel wat van? De buurvrouw is ook klant geworden zoals ik al zei en zij zit al een hele week zonder internet, zonder telefoon en zonder tv. Er is een storing!! En bij mij niet??? Ik zal blij zijn als mijn jaar om is en ik weer lekker terug kan naar UPC!

nou ik ben inmiddels ook al aantal maanden bc bij euphony en idd het is een ZEER ONPROFESSIONEEL EN ONDUIDELIJKE BEDRIJF! helaas moet ik iedereen bekwamen dat ik me schaam dat ik bc ben van euphony ... na aantal keren fouten bij euphony en vervolgens ijskoud afstrijden.... en mensen die zeggen dat ze nooit problemen hebben idd het zijn bc van euphony die veel verdienen en ook niet boeien hoeveel er afgeboekt word van de bank en kijken er niet eens na .als volgt : ik word klant en daarna bc , volg bc training en alles liep normaal , tot er een boeking kwam van een hoog bedrag wat niet kan kloppen en ik keek de factuur na en idd het klopte niet .daarna bel ik met euphony en alles liep weer even normaal tot weer maand later boekte ze twee keer bedrag af , ik deze teug geboekt en gebeld met euphony , antwoord dat ze het zouden regelen .paar weken later kreeg ik een brief met een bedrag of het even binnen 12 dagen kon betalen en ging om bedrag van bijna 500 euro , nog geen twee dagen na de brief werd mijn diensten geblokkeerd en heb via andere gebeld naar euphony , ik moest brief sturen en bewijze van betalingen , ik dat gedaan en dag erna had ik alles ... nu vandaag 24 oktober weer geblokkeerd en willen ze beweren dat ik niks hebt betaald , terwijl ik geen brief , geen mail , noch geen telefoon van euphony hebt ontvangen over betrekking betalingen .Daarnaast werd me ook mooi even gezegt dat ze mail niet vonden van bewijs van betalingen wat ik had opgestuurd en werd ik dus als leugenaar neer gezet .Ondanks dat ik aangaf dat ik BC ben en weet dat dit niet zomaar mag , zonder enige echte reden klant blokkeren of afsluiten , zonder enige doel erop .Reden nog steeds niet gekregen en nog steeds geblokkeerd door euphony .na dat ik na de sales manager vraagt . krijg ik als antwoord hij is er niet en werd er op gehangen .. dit is zeer schandalig en onrespectabel , euphony ik schaam me kapot voor jullie , dat ik mensen diensten heb aangeboden en van daar uit ook worden vaak geen gehoor gegeven aan mijn klanten , elke week word ik wel gebeld door mijn klanten dat euphony niet doet wat ze vragen of wel geen gehoor geven aan hun mail of telefoon.Het is een rotzooi en zeer onbeschofte bedrijf . ik lees nou dat in verleden ook al veel mot is geweest tussen klanten en euphony .dan zou nederlanders toch beter moeten weten en euphony gewoon moetel laten vallen en niet eens aan meer moeten denken... ik ben ook stom geweest , maar euphony die zal ik noooooit meer willen , hun zijn te ver gegaan en geen reden en geen normaal antwoord of oplossing , een tegemoet kan je ook vergeten .. ja op hangen van telefoon ...MAAK NIET DIE FOUT , EN LAAT EUPHONY LINKS LIGGEN .HET IS JE NIET WAARD EN BRENGT ALLEEN MAAR IN DE SCHULDEN .HIERBIJ IEDEREEN GEWAARSCHUWD MVG BC DIE BEDUVELD IS DOOR EUPHONY EN OOK KLANTEN DIE IK NOU MOET GAAN HELPEN OMDAT EUPHONY NIET DOET WAT ZE ZEGGEN EN BELOVEN .

• 2 weeks later...

Beste mensen, dit is ondernemerschap. Het concept is uniek en al meer dan tien jaar succesvol in met name belgie en nu ook in nederland. Maar het blijft telecom en daar gaat wel eens wat mis. Vaak is dit de onzurgvuldigheid van de consultant en soms ligt het aan de foutieve internetportering. Een professionele business consultant zorgt ervoor dat dit opgelost wordt. En snel, zodat de klant tevreden blijft. De klantenservice heeft hier een zeer belangrijke ondersteunende rol in. Meer dan 1,5 miljoen klanten, grote partners als KPN en Greenchoice, voetbalclubs als Racing Genk, Willem II en GA Eagles binnen het sponsorpakket. Dit is het snelstgroeiende telecombedrijf van Europa die hardwerkende middeninkomens tegemoet komt door enerzijds een kostenbesparing en anderzijds een extra neveninkomen te genereren. Focus op de dingen die goed gaan, niet op de dingen die niet goed gaan. Het internet staat vol van negatieve ervaringen met KPN, Ziggo, UPC en Tele2. Laten we het niet hebben over Simpel, Youfone en Hollandse Nieuwe. Zo ook over ons bedrijf. Jammer dat niet alle 1.5 miljoen tevreden klanten een bericht posten. Dat zou een wat eerlijker beeld geven over de daadwerkelijke ervaringen.

• 4 weeks later...
Guest Michael

Ik ben sinds 8 maanden lid van euphony maar ik heb nergens last van,sterker nog ik houd zelfs geld over vergeleken met andere providers.Jammer dat je alleen de negatieve dingen hoort en nooit de positieve.Was overgestapt van Vodafone omdat het gewoon te duur is en veel problemen had met het netwerk(veel storingen) en trage internet verbinding.Maar hoogstwaarschijnlijk zijn er ook mensen die zweren bij Vodafone.Groeten Michael de v.

Ik ben al geruime tijd klant van Euphony. Het is een mooi en goed doordacht concept. Ben erg tevreden met zowel de verbinding en de service Geplaatste Afbeelding Euphony doet niet aan peperdure reclame campagnes maar rekent op mond-tot-mondreclame door tevreden klanten. Hiermee besparen ze veel geld uit die rechtstreeks worden geïnvesteerd in zo voordelig mogelijke tarieven voor de klant. Zijn volgens mij in Belgie al jaren marktleider en zie ze dat hier in Nederland ook nog wel worden, ga zo door!Een aantal voordelen;
- adviseur die bij je langskomt wordt jouw vaste contactpersoon
- erg goede helpdesk bereikbaar via een gewoon telefoonnummer
- door meer familie, vrienden, bekenden klant te maken kan je nog minder per maand gaan betalen, een extra beloning naar de klanten toe.
- alles duidelijk en overzichtelijk op 1 factuur

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...