Jump to content

Euphony

Guest

Recommended Posts

Hallo , ik ben een student en ik ben gisteren naar een presentatie geweest van euphony waar dat ze me uitleget heb om meerdewerker te worden bij hun, door het reactie van mensen te lezen zien ik dat de meeste mensen niet tevreden zijn over Euphony, en ik ben eerlijke persson, ik wil mensen niks aansmeren wat dat ze later spijt van gaat hebben, maar ik heb ook geld nodig nu zit ik met het vraag, wat kan ik doen???

• Replies 299
  • Created
  • Last Reply

Er zitten op het internet nogal wat mensen die een hekel aan MLM hebben, Nadia, en die mensen posten het hele internet vol met onzin.. Ik zou gewoon de persoon die je heeft uitgenodigd vragen je in contact te brengen met een paar klanten. Dan kun je het die klanten zelf vragen.En stel jezelf de vraag: Als Euphony niet adverteert en heel sterk leunt op referenties, zouden ze dan 1.7 miljoen diensten hebben kunnen schrijven in Nederland en België? Want een ontevreden klant, zou die referenties geven?Maar één ding is zeker; Als je het niet vertrouwt moet je er niet aan beginnen.

maart 2012
"De Belgische consumentenorganisatie Test-Aankoop raadt iedereen af om een abonnement af te sluiten bij telecomaanbieder Euphony. Het bedrijf zou niet altijd even voordelig zijn als voorgesteld door diens verkopers; zij zouden geen objectieve vergelijking maken met de concurrentie" .

Moet ik hier verder nog iets aan toevoegen of is het zo wel duidelijk......?

• 2 weeks later...

Ik ben zeer tevreden over Euphony. Wij zijn ruim een jaar geleden overgestapt naar Euphony met het 3 in 1 pakket (bellen, tv, internet). Zaten eerst bij UPC: veel rare storingen bij TV en internet. Zijn nu een stuk voordeliger uit, de kwaliteit is veeeeeeeeel beter en het Internet heel stabiel en snel. Top dus.

• 2 weeks later...
Guest Barbara

Euphony heeft een heel mooi verkoop praatje tijdens de presentatie, als je dan eenmaal bent binnen gehengeld word het oppassen, zolang je lekker verkoopt en geen moeilijke vragen stelt is er niets aan de hand... maar als je dit wel hebt.. dan hoor je niets van ze.
Verder is het opvallend dat het hele klantenservice gebeuren nog steeds niet op orde is.. dit is eigen ervaring... brieven sturen over rekeningen welke niet betaald zouden zijn, en ondanks de bankafschriften blijft men volhouden..
Euphony... besef heel goed waar je aan gaat beginnen.

Guest Gerdien

Nou... ben ik ff blij, sluit UPC mij veel eerder af dan afgesproken Geplaatste Afbeelding maar is Euphony zo flexibel om het allemaal veel sneller in orde te hebben dan de normaal gestelde termijn.Mijn kinderen natuurlijk helemaal blij dat ze niet 2 weken hoeven te wachten tot de tv en internet gaat werken maar alles mooi aansluitend!! En dat na 1 telefoontje..Ik wist het al maar toch nog maar even voor de duidelijkheid. Euphony u bent geweldig!!! Geplaatste AfbeeldingGeplaatste Afbeelding

Ook wij zijn zo goed als opgelicht door Euphony. Mooie verkoop praatjes en werken in een piramiden spel. Ook ons werd verteld dat we wel 500 euro per jaar zouden besparen. En dat nog wel door een zogenaamde vriend. Bellen kost je 0 euro? Ja wanneer je zoveel mensen erin moet luizen zodat jij gratis kan bellen. De mensen die op forums positief zijn over Euphony zijn 99% consulanten. Mensen wees niet zo naïef zoals ik was, ik ben eindelijk na een jaar ellende ervan af!

Guest Ben Benieuwd

Plaese inform me, perhaps I can help but therfore I will need much details.
:/

nou ik ben inmiddels ook al aantal maanden bc bij euphony en idd het is een ZEER ONPROFESSIONEEL EN ONDUIDELIJKE BEDRIJF! helaas moet ik iedereen bekwamen dat ik me schaam dat ik bc ben van euphony ... na aantal keren fouten bij euphony en vervolgens ijskoud afstrijden.... en mensen die zeggen dat ze nooit problemen hebben idd het zijn bc van euphony die veel verdienen en ook niet boeien hoeveel er afgeboekt word van de bank en kijken er niet eens na .als volgt : ik word klant en daarna bc , volg bc training en alles liep normaal , tot er een boeking kwam van een hoog bedrag wat niet kan kloppen en ik keek de factuur na en idd het klopte niet .daarna bel ik met euphony en alles liep weer even normaal tot weer maand later boekte ze twee keer bedrag af , ik deze teug geboekt en gebeld met euphony , antwoord dat ze het zouden regelen .paar weken later kreeg ik een brief met een bedrag of het even binnen 12 dagen kon betalen en ging om bedrag van bijna 500 euro , nog geen twee dagen na de brief werd mijn diensten geblokkeerd en heb via andere gebeld naar euphony , ik moest brief sturen en bewijze van betalingen , ik dat gedaan en dag erna had ik alles ... nu vandaag 24 oktober weer geblokkeerd en willen ze beweren dat ik niks hebt betaald , terwijl ik geen brief , geen mail , noch geen telefoon van euphony hebt ontvangen over betrekking betalingen .Daarnaast werd me ook mooi even gezegt dat ze mail niet vonden van bewijs van betalingen wat ik had opgestuurd en werd ik dus als leugenaar neer gezet .Ondanks dat ik aangaf dat ik BC ben en weet dat dit niet zomaar mag , zonder enige echte reden klant blokkeren of afsluiten , zonder enige doel erop .Reden nog steeds niet gekregen en nog steeds geblokkeerd door euphony .na dat ik na de sales manager vraagt . krijg ik als antwoord hij is er niet en werd er op gehangen .. dit is zeer schandalig en onrespectabel , euphony ik schaam me kapot voor jullie , dat ik mensen diensten heb aangeboden en van daar uit ook worden vaak geen gehoor gegeven aan mijn klanten , elke week word ik wel gebeld door mijn klanten dat euphony niet doet wat ze vragen of wel geen gehoor geven aan hun mail of telefoon.Het is een rotzooi en zeer onbeschofte bedrijf . ik lees nou dat in verleden ook al veel mot is geweest tussen klanten en euphony .dan zou nederlanders toch beter moeten weten en euphony gewoon moetel laten vallen en niet eens aan meer moeten denken... ik ben ook stom geweest , maar euphony die zal ik noooooit meer willen , hun zijn te ver gegaan en geen reden en geen normaal antwoord of oplossing , een tegemoet kan je ook vergeten .. ja op hangen van telefoon ...MAAK NIET DIE FOUT , EN LAAT EUPHONY LINKS LIGGEN .HET IS JE NIET WAARD EN BRENGT ALLEEN MAAR IN DE SCHULDEN .HIERBIJ IEDEREEN GEWAARSCHUWD MVG BC DIE BEDUVELD IS DOOR EUPHONY EN OOK KLANTEN DIE IK NOU MOET GAAN HELPEN OMDAT EUPHONY NIET DOET WAT ZE ZEGGEN EN BELOVEN .

Ben sinds kort over naar Euphony met 4 in 1 en nog drie mobieltjes. De eerste rekening binnen gehad en totaal tov de vorige aanbieder € 40 verdiend in een maand. Niet slecht dacht ik. Verder hebben we nu een betere ontvangst qua tv, sneller internet en draadloos werkt het ook beter. En programma gemist + videotheek om filmpje te huren. Neen, Euphony kan bij ons niet meer stuk. Vooral de webfunctie op de mobieltje doet het volgens mijn dochters geweldig.Dus Euphony, ga zo door

• 2 weeks later...

ik ZAT zelf ook bij euphony toen ik er achter kwam dat ze niet werken zoals het hoort heb mijn contract van een jaar opgezegt en dacht dat ik er van af was maar een maand later kwamen de rekenings binnen wat ik ZOU GEBELD HEBBEN ik heb niet eens meer een telefoonabbonement van hun hoe kan ik dan rekenings hebben van 70 euro terwijl toen ik een abbonement bij hun had was dat 10 euro heel raar ze proberen op allerlei manieren geld van je te stelen en de boel optelichten neem nooooit en abbonement bij euphony heb zelf een email vn euphony gekregen met de bevestiging dat alles goed opgezecht was moest alleen een adres wijziging door geven voor de eindafrekening wat toevallig ook direct een paar honderd euro was heb het gewoon netjes betaald zodat ik van ze af was maar denk je dat je er van afkomt nee nooit aan beginnen grote fout je komt niet meer van ze af !!!
VIEZE OPLICHTERS ZIJN HET TRAP ER NIET IN HE MOET GEWOON CONTACT OPNEMEN MET KASSA OF RADAR WANT ALS ER EEN CAMERA OP HUN LELIJKE KOP WORD GESCHENEN DAN WILLEN ZE WEL HELPEN IEDEREEN DIE LAST VAN ZE HEBBEN

Guest Wimstra

Beste mensen,Ik ben ook naar zo`n bedrijfspresentatie van Euphony geweest. 1 ding lieve mensen, nooit in zee gaan met Euphony want het is een k*t bedrijf, wat er verteld wordt is te mooi voor worden. Dus trap er niet in, en laat jezelf geen klant van Euphony worden want anders zit je 1 of misschien wel 2 jaar vast aan Euphony.Ik hoop dat dit genoeg voor jullie is.

Guest M. (Euphony Consultant)

iIk werk nu al enkele maanden als euphony consultant en ik kom de reacties uit dit topic ook tussen andere mensen tegen.

Euphony levert KPN wholesale, dus top KPN netwerk. Sommige mensen hebben zeer goede ervaring met KPN andere mensen niet. DIt is precies hetzelfde geval bij Ziggo, UPC, XS4all. Soms gaat het nu eenmaal mis. Het is verder gewoon KPN kwaliteit. Hetzelfde wat KPN, XS4all enz levert. Dat is gewoon goed.

Dat er mensen als consultant gestart zijn en dan zeggen dat het niet werkt ligt volledig aan hen zelf. Iedereen krijgt een kans. Je hoeft niet te verkopen aan familie, dat is jouw keuze. Steek even de tijd in 2 avonden opleiding en je weet terminste waar je het over hebt. Welke consultants verdienen dan niets? Die wat helemaal niets uitvoeren en daarna zeggen dat het niet werkt. Bij een baas wordt je ook ontslagen als je tijdens je proeftijd niets uitvoert. Vinden mensen dat raar?
Ook roept iedereen dat het piramide is. Maar elk bedrijf is in piramide vorm opgezet. Bekijk de directe concurrent Ziggo of UPC. Hoeveel directeuren zijn daar? 1. Hoeveel managers? (zeg 50). Hoeveel personeel? 1000++. Wie verdient het meeste? Die ene persoon. Wie verdient het minste? Bij Euphony wordt je betaald naar je inzet. Schrijf je veel diensten en help je mensen aan een eerlijke besparing? Dan krijg je daar na betaald.Je hebt dus een kans om zelfs meer te verdienen dan de persoon die boven jou staat. Is dit mogelijk bij een ander bedrijf? En krijgt iedereen daar de kans om succesvol te worden? Volgens mij niet.

Mvg

• 1 month later...

Ik zelf werk na m`n gewone werkuren ook voor euphony. Als ik de mensen geen voordeel kan geven ga ik gewoon niet verder. En vast zitten voor 1 of 2 jaar of zelfs 36 maanden,dat kan niet. De telecomwet is vrijgemaakt en na 6 maanden kan je overal znder probleem zomaar opstappen.

Guest ron hassfeld

ben ook lid van hun en ik heb geen goed woord over hun sta nu al weer 22 min in de wacht en heb nu al 3 weken geen tv hun zeggen kpn bla bla en kpn zegt contact opnemen met hun als ik dit weekend geen gehoor heb met hun ga ik na nieuwegein en pak die manager beet en laat hem mij modem opeten dit is CONTRACT BREUK HET NIET LEVEREN VAN DE JUISTE SERVICE heel simpel sorry ik wou gewwon ff me verhaal kwijt mvg ron hassfeld

Guest A. Van Houten

Wat mij opvalt is dat mensen hier vooral dingen posten als ze een (al dan niet tijdelijk) probleem hebben. I.p.v. realistisch te kijken naar hoe iets is ontstaan en daarmee aan de slag te gaan, wordt er maar wellicht wat geroepen op het internet terwijl de helft geen hout slaat. We zijn blijkbaar met zijn allen zo verwend geworden dat bij het kleinste euvel de provider waar je al jaren tevreden klant bent ineens de grote boze wolf is.Ikzelf ben al meer dan een jaar klant bij euphony (allesin1) en met een tikkeltje geduld en vriendelijkheid wordt elk probleem netjes verholpen!

• 4 weeks later...

Het feit wat jij aangeeft geeft bij mij meteen te raden of je uberhaupt begrepen hebt wat de presentatie in heeft gehouden. Er wordt duidelijk vermeld dat er met rekenvoorbeelden gewerkt wordt en niet met daadwerkelijke bedragen. dit wordt gedaan om mensen te laten zien hoe de opbouw is.
Het is jouw waarschijnlijk te veel werk om hier iets mee te doen. Dat ligt niet aan Euphony.

• 2 weeks later...
Guest Eek420

Zo te lezen heb ik het zelfde probleem als iedereen hier. Ik heb het contract van euphony al een jaar en wil het nu al een maand opzeggen. Ik heb een brief gestuurd, meer dan 20 keer gebeld maar geen reactie.Misschien een simpele vraag voor mensen, HOE KAN IK VAN DIT CONTRACT AFKOMEN? Ik heb het recht om hem op te zeggen maar wat kan ik doen wanneer er niet wordt gereageerd???Greetz

Dat is doodsimpel. Als je je nummer mee wilt nemen naar een andere provider, dan regelt die dat voor jou. Als je je nummer niet mee wilt nemen een brief naar Euphony, of een mail

Ben al een poosje klant van Euphony, heel tevreden. Moet geduld hebben bij Euphony wordt goed geholpen. Ik heb energie, tv, internet, telefoon en gsm genomen. alles werkt 100% uitstekend. Ik snap klagers niet. Ik heb geen klachten en mijn paar vrienden en familie hebben ook van Euphony, ze zijn ook tevreden. Facturen zijn juist wat ik moeten verwachten.Ik heb goede en eerlijk consultant, hij helpt mij als ik vraag heb. Jammer van klagers, ik denk dat deze medewerkers van andere leveranciers.Ik wil nooit meer Ziggo en UPC! Deze zijn niet van KPN... waardeloos!

Guest Louis

Test-Aankoop: Hou je deuren gesloten voor Euphony verkopers Consumentenorganisatie Test-Aankoop raadt gebruikers af zich aan te sluiten bij Euphony. Het bedrijf zou niet altijd even voordelig zijn als voorgesteld door diens verkopers; zij zouden geen objectief vergelijk maken met de concurrentie.Euphony is een bedrijf dat voornamelijk werkt met zogenaamde "consulenten". Dit zijn verkopers die, nadat ze zich geregistreerd hebben bij Euphony, in eigen naam, deur-aan-deur of via internet, telecom- (Mobistar) en energieproducten (Luminus) verkopen. Zij verdienen geld op een actieve wijze, wat betekent dat ze een vaste commissie verdienen per verkocht abonnement, en op een passieve wijze, geld verdienen afhankelijk van het extra verbruik van die klanten.Test-Aankoop stelt dat de Euphony verkopers helemaal geen product verkopen dat afgestemd is op het verbruik van de klanten. Deze verkopers zouden verkopen volgens het principe: "Hoe meer je verbruikt, hoe meer we verdienen". Volgens Test-Aankoop zouden verkopers in een hogere positie binnen het bedrijf, ook een commissie verdienen op basis van wat andere verkopers hebben verkocht. De consumentenorganisatie raadt de consument aan de deuren gesloten te houden voor Euphony verkopers en alvorens een abonnement te nemen bij hen, goed te vergelijken met de concurrentie.

Guest arumbai

in een woord een schandalig bedrijf heb spijt als zoveel haar op mijn hoofd dat ik met ze in zee ben gegaan.
ik hang de vlag uit als mijn jaar erop zit.
ze geven kpn overal de schuld van ,terwijl de fout bij hun ligt.
wat hangt ons nog meer boven het hoofd????

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...