Jump to content

Euphony

Guest

Recommended Posts

Guest marianne

3 dagen zonder internet gezeten, veel gebeld weer, maar na mijn duidelijke mail, werd er gelijk twee maal contacht opgenomen. Er werd goed geluisterd en het probleem is opgelost. Als de toegzegde beloftes ook nagekomen worden, zal mijn vertrouwen weer toenemen in Euphony. Na frustrerende dagen ben ik nu van mening dat het wel een goed bedrijf is.

• Replies 299
  • Created
  • Last Reply
Guest euphony_consultant

Beste Mensen,Ik zelf ben ook Consultant bij Euphony, en klant en ik moet zeggen ja je moet of en toe in de wacht hangen als je belt ,maar bij welke aanbieder niet?En waar is dan u Consultant? je hebt zo als bij iedere Bedrijf mensen tussen zitten die niet eerlijk spelen maar Euphony zelf is aan het vechten om de Zwarte schapen eruit te gooien ,bij mij hoeft geen klant in de wacht te hangen want mijn Klanten kunnen 7 dagen per week bij mij terecht en ik Probeer het Probleem op te lossen hiermee bied ik graag aan mensen an als ze Problemen hebben stuurt u mij dan een Email en wij Probeeren er samen uit te komen . ik beloof niet alles op te lossen maar we gaan het probeeren ook voelt u zich verkeerd behandeld of denkt u achteraf het verkeerde gekocht te hebben hoor ik het graag MVG P

Guest Ome Berlu

Ik zelf werk na m`n gewone werkuren ook voor euphony. Als ik de mensen geen voordeel kan geven ga ik gewoon niet verder. En vast zitten voor 1 of 2 jaar of zelfs 36 maanden,dat kan niet. De telecomwet is vrijgemaakt en na 6 maanden kan je overal znder probleem zomaar opstappen.

Vrijgemaakt in Belgie kerel, niet NL

Guest Belinda

Euphony,Ik las net iets over een paar zwarte schapen? Ja soort zoekt soort. Heb te maken gehad met [...], die mij middels misleiding een contract aangeboden heeft. [...] bedriegt op meerdere gebieden. Maar goed lang verhaal kort maken. Euphony houdt zich niet aan de aan de wet en regelgeving. LET OP! dit is alleen van toepassing op verkoop aan de deur. Zo staat er niet in het contract wat je ondertekent, dat je een bedenktijd van 8 dagen hebt, DIT IS WETTELIJK VERPLICHT!! Hierdoor is er geen geldige overeenkomst tot stand gekomen! Dit alles is terug te lezen op Consuwijzer www.consuwijzer.nl/thema/colportage-verkoop-aan-deur-en-verkoopdemonstraties Dus beste BC die op deze site het opnemen voor Euphony jullie zijn net zo verkeerd bezig en het meest trieste is dat jullie totaal niet geïnformeerd zijn over wat jullie verkopen. En zeer waarschijnlijk heel veel NIET GELDIGE OVEREENKOMSTEN hebben afgesloten.Beetje jammer.

Guest Belinda

Wanneer je de voorbeeldbrief; Ongeldige koop via colportage (nietigheid) van consuwijzer gebruikt en aan Euphony mailt blijkt dat ze ineens binnen 2 uur kunnen reageren.Dus beste mensen die problemen hebben met Euphony en middels colportage een overeenkomst met Euphony hebben afgesloten, maar hier gebruik van.

• 3 weeks later...
Guest Jens van Alebeek

In April 2012 een zakelijk 2-jarig contract getekend. Echter door de tijd heen lijken de paketten stilzwijgend aangepast te worden. Vooral bij mobiel internet (eudata)wordt je belazerd waar je zelf bij staat. Toen ik tekende was het nog voor dat bedrag onbeperkt gebruik, maar op de laatste factuur zie ik tot mijn verbazing dat dit nu nog slechts 500 mb is.
Gelukkig heb ik op mijn telefoon een verbuiksmelder van KPN en kan exact zien hoeveel ik verbruikt heb. Ik ga dat gevecht wel aan, want anders zitten ze een dezer dagen weer bij Radar en hebben ze veel uit te leggen. Voor alle zekerheid ga ik mijn abonnement nu alvast opzeggen, want hier zitten teveel addertjes onder het gras.

Guest Henk P

EUPHONE is weer bezig.
Van een familie lid wonend in een verzorgingstehuis en nooit contact gehad hebbende met EUROPHONE werden in april jl. en nu weer in mei 2013 bedragen via IC ( incasso) van de rekening afgeschreven. Omdat ik e.e.a. op tijd ontdekte terug kunnen boeken.
Moraal: Let op je afschrijvingen.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Guest Bert Verhoeven

Deze week een vertegenwoordiger van Euphony op bezoek gehad. Buiten mijn huishoudelijke situatie heb ik ook nog een eigen bedrijf met 13 mobiele aansluitingen. Ik ben zeer te spreken over de professionele aanpak van deze vertegenwoordiger. In mijn huishouden heb ik een besparing voorberekend gekregrn van ongeveer €50,- per maand. Zakelijk zal dat rond de €750,- per maand zijn. Als ondernemer waardeer ik het enorm dat ik ontzorgd wordt op het gebied van telecom en energie. Ik heb jarenlang een abonnement gehad waarbij ik naar nu blijkt veel te veel betaald heb. Voor mij dus niets dan goeds over dit bedrijf. Bij mijn vriend die nu enkele maanden klant is loopt alles op rolletjes. Ik boorspel een grote toekomst voor dit bedrijf.

Guest Frans

Beste mensen,

Helaas heeft Euphony consultants die zaken beloven die niet juist zijn. Misbruik maken van de goedgelovigheid (en naiviteit) van mensen die al bijna niks hebben.
Een vriendin van mij was beloofd dat haar huidigde abonnement geen problemen en extra kosten met zich mee zou brengen bij overstappen naar Euphony (...). Wat blijkt, Eur460 Vodafone kosten voor opzeggen contract en Eur 140 kosten Euphony (er was gezeg Eur 65).

Ja naief van deze vriendin om maar te tekenen en de consultant te vertrouwen op woorden (op papier was niet nodig zei de consultant). Maar aan de andere kant dacht ik dat deze praktijken, misbruik maken van goed gelovigheid, voorbij waren in telecom wereld.

Enfin, helpdesk gebeld waar de reactie was "in onze algemene voorwaarden staat" en de rest kan je wel raden. Op de vraag of ze kunnen nagaan wie de consultants is was het antwoord "nee" dat kunnen wij niet zien.... Nu heb ik een mail gestuurd naar de helpdesk, en nu afwachten (reactie binnen enkele dagen..., 2 dagen verder nu).

If it is too good to be true, it is too good to be true. Vertrouw de consultant niet en controleer alles zelf!

Yep, heb het ff bij Vodafone gechecked: Die geven nummer niet vrij als contract nog niet verlopen is. De post van Frans is dus uit de duim gezogen. Al zou Euphony willen, dan nog kunnen ze deze situatie niet laten ontstaan.

• 2 weeks later...

Beste F,

Rottig om te lezen dat je door jouw consultant niet goed bent voorgelicht. Helaas komt het nog steeds voor dat consultants fouten maken, wat de naam Euphony niet goed doet. Gelukkig zijn ze bezig deze zwarte schapen er tussenuit te halen, maar het lijkt er op dat jouw vorige mobiele contract was opgezegd, terwijl je nog vast zat aan hun. Vandaar dat je ook kosten meost betalen voor het opzeggen, want normaal gesproken heb je dat niet. Hooguit aansluitkosten.

Mocht je verder nog vragen hebben dan help ik je graag verder, gebruik zelf ook Euphony en ben daar zeer tevreden over en het bespaard mij zeker geld.

Guest Dave de Vries

Geachte lezers,ik voel mij zwaar bedonderd door mijn vorige provider. Nooit heeft iemand mij geadviseerd wat voor mij het beste is. Een goede vriend van mij heeft dat als Euphony consultant wel gedaan en ik heb betere kwaliteit (Interactieve digitale TV) voor lagere kosten. Daarnaast ben ik nu slechts € 7,- kwijt voor al mijn belkosten. Dit was voorheen € 40,-. Mijn mobieltje zit nog vast aan een contract, maar ook daar kan ik er flink op vooruit gaan. Ik ben dus erg blij. Groet Dave

Geachte lezers,ik voel mij zwaar bedonderd door mijn vorige provider. Nooit heeft iemand mij geadviseerd wat voor mij het beste is. Een goede vriend van mij heeft dat als Euphony consultant wel gedaan en ik heb betere kwaliteit (Interactieve digitale TV) voor lagere kosten. Daarnaast ben ik nu slechts € 7,- kwijt voor al mijn belkosten. Dit was voorheen € 40,-. Mijn mobieltje zit nog vast aan een contract, maar ook daar kan ik er flink op vooruit gaan. Ik ben dus erg blij. Groet Dave

Mooi om te horen, dat het voor jou WEL een voordeel heeft opgeleverd!
Het is inderdaad niet makkelijk om mensen te overtuigen dat ze kunnen besparen op hun internet, telefonie en energiierekening.

Zelf gebruik ik een allesin1 pakket van Euohny en energie van Greenchoice (via Euphony) en ook ik ben zeer tevreden en bespaar er klink wat geld mee.

Goed om te lezen dat er ook positieve mensen zijn, want die zul je op dit soort fora nauwelijks tegenkomen en waarom zouden ze ook toch?

Guest john campari

Bij Euphony zal de deur binnenkort wel opslot gaan. De hele handel zal dan wel achter de rug van cons.om verkocht worden net als voor een paar jaren geleden met oa Spanje Portugal en Duitsland. Er is een goede prijs voor gevangen die toch iemand in zijn zak heeft . Hun opleiding is goed alleen het produkt is (klote). De prijzen zijn te hoog, denk aan de bonussen aan de heren in de top. Die altijd hun com,zullen behouden. Denk aan hun tripjes enz.Iedere klant zal ongeveer 75 euro per jaar extra betalen om aan dat piramidespel voor de top en hun bonussen,etc te voldoen. Ik heb medelijden met de consultens die weer het slachtoffer worden en voor niets hebben gewerkt ter meerdere glorie van de gehaaide top. Het zat er al aan te komen dat hun einde in zicht is want ze blijven al een paar jaren met hun afspraken in gebreke. Nu ook met Racing Genk

Over Euphony heb ik mn zakken vol,ik ben op een mooie manier belazerd, 50,euro 3 in 1,extra kastje voor tv in slaapkamer totaal 54, euro,maar er word niet verteld wat er allemaal bij komt,je hoort niks en zie niks totdat je een betalingsherinnering krijgt na 3 maanden,ze hadden nog mijn oude Email van mn vorige provider en daar werd mn mail naar toegestuurd hoe dom kan je zijn ze proberen automatisch af te schrijven terwijl in mn gegevens staat dat ik online betaald,door de fouten die zij maken mag ik bloeden,ik ga naar hun zeggen goedkoper,maar achteraf ben ik veel duurder uit,en nu mag ik in een keer 241,08 euro betalen, dat betekend dat ik de volgende maand geen eten kan kopen,met mn uitkering, en in gedeeltes betalen is niet mogelijk, zulke smerige praktijken ,en eigelijk moet ik boos zijn opmezelf dat ik er ingetrapt ben,nu heb ik een factuur binnen gekregen met alleen een bedrag,en verder geen uitleg,
Zulke bedrijven zorgen er voor dat wij aan de geeuwhonger gaan en t vertrouwen in alles kwijt raken,

ik heb hier geen goed woord voor over,en over klantvriendelijk maar niet te spreken, en als de telefoonrekening zo hoog is dan komt dat doordat je een 30 min aan de telefoon hangt eer je geholpen word

Totale onzin natuurlijk van Cora: Je geeft zelf je emailadres op en bellen naar het callcenter is lokaal tarief. En je krijgt al ruim voor die tijd een schriftelijke aanmaning maar als je daar niks mee doet moet je niet raar op kijken als je rekening zo hoog oploopt.

• 2 weeks later...
Guest BAG Euphony: Betaalt niet!

Ik ben een Agent van Euphony,Wat ons meest grootste kwaadheid is, zoals alle agenten die geen woord durven uit te spreken zijn de leugens die men week na week communiceert. Op events wordt er telkens een beetje gestort naar mensen die met dezelfde bank werken, uiteraard, het grootste aantal, die niet bij hen zitten worden niet uitbetaald! Ze feesten en gaan ervan uit dat het geld maandag beschikbaar is.Iedere week is alles in the run...Gelukkig zit ik wel bij de `voorlopigheid gelukkigen`, ::::>` same bank`Màaaaaar, nu is er een grote bijeenkomst en wat ze niet weten is dat wij met zijn allen gaan kijken om alles uitbetaald te hebben zodra de reuze BBQ eraan komt.Indien dit niet het geval is zullen zij het wel moeten voelen.Ze hebben genoeg met velen hun voeten gespeeld.Ik voel mij één met andere en probeer mij in hun schoenen te plaatsen.Mvg,BAG

beste allemaalik heb ook alleen maar slechte ervaringen met euphony!!! niets heeft normaal gewerkt van september 2012 tot december 2012 toen mocht ik na overleg van hun kosteloos overal vanaf zien.. maar ontvang nu ook een deurwaardersbrief en hoop gezeur en ellende , mails worden niet beantwoord heb diverse keren gebeld maar na minimaal 20 minuten wachttijd heb ik de verbinding verbroken of krijg ik een of andere dodo aan de lijn die me niet verder kan helpen ook op brieven word niet gereageerd.. ben erg benieuwd hoe dit af gaat lopen!

• 1 month later...
Guest janet jansens

Over Euphony.Er is weer geld binnen gekomen door de ceo. Het zal nu niet lang meer duren of de hele mikmak zal worden verkocht net zoals in Engeland,ierland en duitsland gebeurde. Jammer genoeg zal er geen euro aan de BC betaald worden. Zoal al eerder gebeurde in die landen. De gelden worden verdeeld onder onder de top van de BC die bijna allemaaluit de bouw, horeca en verzekeringswereld (verkoop woekerpolissen)komen.Het is zakken vullen naar boven en naar beneden lucht.

• 2 weeks later...
Guest eerlijkheid

Ik zie een hoop dingen die fout gaan. Ben zelf consultant bij Euphony. 1 ding wil ik voorop stellen. het loopt zeker niet vlekkeloos binnen de organisatie.
Maar de meeste zaken die ik hier tegen kom over onverwachte kosten, het onbekende om het maar zo te zeggen is vaak veroorzaakt door de consultant.
Ik kan en wil ook niet goed praten wat er gebeurd. maar de feiten moeten wel kloppen. Euphony is verre van van de kaart verdwenen. In een MLM organisatie werk je als zefstandige. dit houd dus ook in dat je verantwoordelijk gedrag moet tonen ten opzichte van je klant. dat wordt niet gedaan omdat men de verantwoordelijkeheid niet aan kan. Deze rote appels heb je in iedere mlm organisatie zitten. Kan je dit verhelpen, NEE niet direct. Dat merk je pas achteraf.
Voor de mensen die aangeven Euphony te kennen over hoe de verdiensten en bonussen etc verlopen zijn niet eerlijk op deze pagina.
NOGMAALS. Ik praat niet goed wat er fout gaat. Maar leugens helpen ook niet in deze wereld.

Euphony moet de eer aan zich zelf houden en de boel opdoeken!8)Incompetent management,commisies worden niet uitbetaald,diensten worden niet geleverd,betalingsproblemen bij leveranciers,belangrijke mensen binnen de organisatie die weg moeten of gaan etc,etc.

Die doorstart die in het persbericht stond van een aantal weken terug ?Allemaal gebakken lucht ze hebben dat bericht alleen maar gelanceerd om tijd te winnen.Welke Nederlandse investeerder gaat er nu nog geld in deze bodemloze put pompen?

Euphony hoe lang nog???

• 3 weeks later...

Als ondernemer weet je dat je moet opletten. MLM is prima als de leverancier solide en betrouwbaar is. Als consutant ben je als ondernemer echt verkeerd bezig door met één leverancier zaken te doen. Het kan er nog zo mooi uit zien. Gelukkig hebben de meeste concultants niet op één paard gewed, en zal de schade redelijk meevallen.....behalve voor hen die dachten een leuke auto te leasen.Succes allemaalMvg Hans.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...