Jump to content
Guest

Euphony

Recommended Posts

Guest schonenberg

Ik maak gebruik van de telefoondiensten via Euphonie en ben er zeer tevreden over. ik ben een "kleine"beller maar mijn kosten met ongeveer 25% gedaald.

De tariefvergelijking op de site geeft geen objectief beeld daar de gratis belminuten er niet in worden meegenomen. Service en maandoverzichten zijn goed en duidelijk (kosteloos).

Guest winfried

Ik ben ook een Euphony beller alleen ik bel het Eumax pakket dit pakket is voor bellers die regelmatig bellen in dal en heeft een belbundel van 1000 belminuten voor € 3,95 mijn belkosten zijn drastisch gedaald, tevens zijn de rekeningen en overzichten meer dan duidelijk wie wil dat nou niet allemaal nullen op zijn telefoon rekening!!!

Guest Patrick Hemelrijk

Ik ga als consultant werken, omdat ik zie dat euphony erg goedkoop is, de bewijzen heb ik gezien, zeker in de dal en weekend uren kan het veel schelen, alleen jammer dat op de tabellen hier de gratis belminuten niet zijn meegerekend,, dat scheelt echt veel. Daarbij is het kosteloos, je krijgt je borg hoe dan ook terug.

Guest Henri Wolters

Ik bel zelf al een tijdje met euphony en bevalt mij prima! Ook ben ik zelf zelfstandige consultant, dus voor meer informatie kunt u bij mij terecht!. E-Mail: hw.wolters@planet.nl

Guest christo

Nou ik heb een eigen bedrijf en heb het een tijdje geprobeerd. Ik heb zeer veel telefoonverkeer vanuit mijn bedrijf naar het buitenland lopen. In het begin vond ik de verbindingen nog redelijk maar nadat bij worldcom al die schandalen aan het daglicht z`n gekomen, is het met de verbindingen ook gelijk niks meer. De gratis belminuten z`n een leuke actie maar daarna vond ik de tarieven toch nog behoorlijk nationale verbindingen geen probleem meestal maar internationaal 3x niks meer en ben dus ook weer terug naar mijn oude provider.

Guest mrtelecom

Beste Christo,

Graag zou ik van U Uw Euphony klantno. ontvangen, want dit soort problemen willen wij graag onderzoeken. Helaas maken wij het te vaak mee dat op dit soort forums negatieve berichten worden geplaatst. Zonder te kunnen controleren of Uw problemen terecht zijn en of U ook inderdaad klant bent (geweest) bij ons, kunnen wij helaas geen actie ondernemen. Bovendien hebben wij normaliter zeer positieve reacties.

Guest wallys

Hoi Christo

ik ben van mening dat je de overstap naar je vorige provider veel te snel hebt genomen daar de groei van Euphony sterk stijgende is en er snel nog meer voordelen aankomen voor de Nederlandse markt

ook ken ik de klantenservice van Euphony en daar valt zeker niet over te klagen (snelle verbinding, vriendelijk en klantgericht)

wie weet moet je het nog maar eens een keer proberen met Euphony want wat is er leuker dan minder betalen

Guest Roland

Hallo,

Bij Euphony bestaat geen advies welke EUFree/Max etc. kunt nemen. Weet iemand hoeveel je moet verbellen voordat een EUMAX of Pro uit kan? Verder vind ik de klantenservice SLECHT: Wilde informeren over mobiele telefonie van Euphony maar moest ik een andere nummer bellen! Verder spreken de mensen `Belgisch` wat vaak de communicatie belemmerd.

Guest Roland

Via Belwijzer (advies) komt dit niet naar voren!

Guest Roland

Hallo,

Ik heb Belwijzer (advies) gekozen. Dit kwam er uit:

UPC Nederland

UPC Telefonie (kabel) € 4,88 15,4%

ACN

CPS Plan € 3,34 10,5%

Pretium Telecom

Pretium Telecom CPS € 2,65 8,3%

Tele2

16-0-2 toetsen € 1,55 4,9%

Tele2

Preselect (CPS) € 1,55 4,9%

EuFree kwam er helemaal niet uit, terwijl je daar 2 uur per maand kan bellen, ra ra hoe kan dat?!

Guest Roland

En nu de proef op de som 1 uur per maand binnen de regio en natuurlijk in de daluren:

BTW). NB Kortingsacties zoals gratis beltegoed bij aanmelding en voordeelregelingen als bijv. VoordeelNummers zijn buiten beschouwing gelaten in de berekeningen.

Voor meer informatie klik hier.

Telecom Uw besparing per maand

UPC Nederland

UPC Telefonie (kabel) € 3,56 14,6%

ACN

CPS Plan € 1,67 6,8%

Pretium Telecom

Pretium Telecom CPS € 1,33 5,4%

Tele2

16-0-2 toetsen € 0,77 3,1%

Tele2

Preselect (CPS) € 0,77 3,1%

Euphony Free komt er helemaal niet in voor wederom!

Guest Roland

Totaal binnen het basisgebied € 6,95 3,4%

Totaal buiten het basisgebied € 0,00 Geen

Totaal naar mobiel € 0,00 Geen

Abonnementskosten KPN BelBasis 1 lijn € 17,18

Abonnementskosten Euphony € 3,95

Totale kosten per maand € 28,08 -15,2%

U betaalt € 3,7 per maand meer t.o.v. uw huidige KPN Telecom BelBasis abonnement.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Guest Roland

En met Euphony Free:

Totaal binnen het basisgebied € 7,20 Geen

Totaal buiten het basisgebied € 0,00 Geen

Totaal naar mobiel € 0,00 Geen

Abonnementskosten KPN BelBasis 1 lijn € 17,18

Abonnementskosten Euphony € 0,00

Totale kosten per maand € 24,38 Geen

U bespaart niets per maand t.o.v. uw huidige KPN Telecom BelBasis abonnement.

Conclusie: u kunt even goed bij KPN blijven als ik de bel advies van bellen.com mag geloven

Guest Roland

Hallo,

Ik denk dat het programma van Bellen.com Belwijzer (advies) geen rekening mee houdt dat de 1e 3 minuten van het gesprek gratis zijn. Maar aan een stuk door gaat bellen in de maand. Normaliter bel je misschien dan wel 1 uur totaal lokaal in de daluren maar tja dat je dat in 1 telefoongesprek zou gaan doen? Groetnis, Roland

Guest Orchidee_Conny

Hay allemaal.

Ik BEL heel erg veel en m,n normale KPN rekening is per 2 maanden zo,n 200 Eurootjes.

Ik wil graag goedkoper gaan bellen nu is mijn vraag kan dat via Euphony?

Want ik ben ooit lang geleden wel eens klant geweest bij Tele 2 maar kreeg ik twee rekeningen één van de KPN en één van Tele 2 dus dat was niet echt handig!

Ik hoorde ook over een bedrijf ACN wie heeft hier ervaring mee?

Mvg.Orchidee

Guest Wahid

Bij CS of CPS krijg je altijd twee facturen. En zo onhandig is dat toch ook weer niet?

Eentje voor de gesprekskosten en eentje voor de abonnementskosten,0900 service nummers en de 09 overige service nummers,0900 btw vrije nummers en de internetnummers. Wat wel verwarrend kan zijn is dat kpn de voicemailgesprekken als lokale gesprekken factureert.

Guest polleke

Wij bellen zelf middels ACN en ik moest vroeger(toen wij nog bij de KPN waren) elke 2 maanden een gedeelte, van de volgens mijn ouders veel te hoge rekening, betalen aan hun omdat ze niet voor al mijn belkosten wilden opdraaien. Sinds wij echter middels ACN bellen is de rekening flink lager dan eerst en hoef ik nooit meer een gedeelte terug te betalen. Voor mij is het dus een echte aanrader!!

Groetjes Mark

Guest Bah

Ik ben het er mee eens, de klantenservice is slecht. Onvriendelijk, je wordt erg kortaf toegesnauwd. Ik heb een hekel aan die consultanten die euphony hier zitten te promoten. Daar is een forum volgens mij niet voor. Ik dacht dat dit forum mensen zou helpen om enigszins een objectief beeld te vormen van euphony.

Die 25 euro inleg, daar wordt zon mooi verhaaltje omheen gehangen over relatie-blablabla, maar het feit is dat je gewoon 25 euro moet dokken.

Mensen pas op met aanmelden, want je bent nog niet zomaar van euphony af.

Het moet gemakkelijk zijn om je af te melden voor zo`n service. Bij andere carriers kan je gewoon bellen naar de klantenservice, of je stuurt een email dat je je af moet melden. Bij euphony dacht ik dat het daar ook zo zou werken. Ik belde naar de klantenservice en vertelde dat ik me wilde afmelden (want ik was helemal niet zo kapot van euphony als iedereen hierboven zogenaamd is). Het enige wat die vent tegen mij zei was (en ik citeer): "aangetekende brief".

Dat was het.

Dus het kost je geld om je aan te melden voor de service (en cut the crap over dat ja terugverdienen blablabla) en het kost je ook geld en een hoop moeite om je uberhaupt weer af te melden voor euphony.

Ik vind dit onsmakelijk.

En nee, even voor de duidelijkheid: Ik ben een gewone beller, ik ben geen consultant van de concurrentie.

Guest alfarinn

ELKE opzegging moet schriftelijk gebeuren.

Of dat nu een tijdschrift is of een telefoon aanbieder.

Dat is ook vrij normaal denk ik.

Anders zou ik gewoon het telefoonboek af kunnen gaan en gewoon telefoonummers opheffen.door even naar de provider te bellen en te zeggen dat ik hun diensten niet meer nodig heb.

Met als gevolg dat deze mensen niet meer kunnen bellen.

Beetje onzin vind je zelf niet??

Guest la Lu

Blijkbaar komt Bah (of hoe dat de schuilgaande ook moge heten) van een ander planeet.

Guest la Lu

Hey Roland, Jij spreekt over `Belgisch`, is het ja al opgevallen dat dit een Belgisch bedrijf is ?

Sterkte, met je talenprobleem maat !

Guest la Lu

Hey jongens,

Ik vind dit forum te gek, bij ons in Belgie, ***len ze niet maar doén ze, spijtig....lol

Jullie brengen ten minste leven in de brouwerij zonder echt iets te zeggen of te betekenen, gewoon ***len...gewoon elkaar wat liggen afbreken....gezellig....waarom staan wij Belgen altijd zo ver achter op?