Jump to content
Guest

Euphony

Recommended Posts

Guest Richard

@Elmer: Geef jij dan, in tegenstelling tot de meeste van je collega`s, wél volledige informatie aan je toekomstige klanten? Aangezien je dit forum leest, weet je dat er aanbieders zijn die gemiddeld genomen een stuk goedkoper zijn dan Euphony, ongeac

Guest ACN oh oh !

Nog even mensen en ACN opent zijn wegen naar Belgie !!! Frankrijk is geopend, maandje later Spanje, Portugal, Australie, Polen, ..........enz........hmmmmmmmmmm.....wordt toch wel erg groot he. Daarbij straks mobiel, gas elektra, internet enz..........slaap lekker.

Guest piet bruggeling

mensen, pas op, acn is een piramidespel, bel voor NIET met acn, maar ga bellen via PRETIUM TELECOM, gegarandeerd de goedkoopste aanbieder op het gebied van vaste telefonie in Nederland

Guest piet

wat een gezeur:

- gratis bellen voor 3 euro... hoezo gratis?

- `ik ben zoveel% goedkoper uit bij aanbieder X als bij KPN`... hoezo? je vergelijkt met oude cijfers als je kijkt naar je oude kpn-rekeningen en wanneer je met de nieuwe tarieven vergelijkt vergeet je gemakshalve de belpakketten (met name die oplichters van Eurexcel...)

- veel aanbieders liegen trouwens over het feit dat klanten maar een rekening krijgen thuisgestuurd, en we weten allemaal er is maar een aanbieder die dat kan: KPN!

- kortom geen enkele aanbieder is het goedkoopst op alle tijden en in alle belcategorien, behalve bel1601 natuurlijk, maar ja de service sucks en de lijnen zijn vaak belabberd of er is simpelweg geen verbinding te maken.

`t is maar waar je voor kiest!

Guest J Terlouw

Waarom staan de nieuwe belpaketten van Euphony er niet op?

EuSmart=> onbeperkt bellen in de daluren van vast naar vast voor een vast bedrag 9 euro per maand.

EuTalk => tot 250 euro bellen van vast naar vast voor een vast bedrag van 35 euro per maand.

Eindelijk kennen we het dan ook in Nederland: Flate-rate: bellen voor een vast bedrag per maand in plaats van het eigenlijk al achterhaalde en ouderwetse betalen per tik. Mijns insziens een superdeal met MCI!

Guest Jan

Quote: "Waarom staan de nieuwe belpaketten van Euphony er niet op?"

Misschien omdat Euphony weer eens veel geschreeuw maar weinig wol levert? Waar is immers de dringend noodzakelijke HELDERE EN ONDUBBELZINNIGE informatie om iets zinnig te kunnen beoordelen?

Zoals EuSmart tarieven waarnaar door Euphony op hun site verwezen wordt, maar waarnaar men vervolgens vergeefs zoekt? En een VOLLEDIGE opgave van ALLE voorwaarden, waarbij niet in de laatste plaats de Algemene Voorwaarden van Euphony, om met name te kunnen lezen welke beperkingen er zoal niet gelden voor deze produkten?

Zoals daar blijkens de informatie op die site c.q. in bovenstaand bericht kennelijk zijn:

- (bewust?) wazige beperkingen voor gespreksbestemmingen;

- (bewust?) wazige beperkingen voor maximale waardeomvang van zogenaamde "onbeperkte" gesprekken;

- en ga zo maar door.

Quote: "Eindelijk kennen we het dan ook in Nederland: Flate-rate: bellen voor een vast bedrag per maand in plaats van het eigenlijk al achterhaalde en ouderwetse betalen per tik."

Als DIT voldoet aan de definitie van FlatRate, dan is er HEEL erg weinig "eindelijk" aan, omdat andere providers/carriers vergelijkbare BEPERKTE FlatRate-produkten al heel lang geleden introduceerden.

Bovendien:

Je zou wel gek zijn om 9 Euro te gaan betalen voor iets wat je elders voor slechts pakweg 5 Euro kan krijgen, of 35 Euro tegen nog geen 20 Euro.

Guest J Terlouw

Jan, het spijt me, maar je bent duidelijk wat Les Brown zou noemen een TOXIC figuur.

Weet nergens iets positiefs te melden over een in het verleden opgedaan bevooroordeelt beeld van een bedrijf. Bekijkt alles met het grootste wantrouwen alsof ieder bedrijf er op uit zou zijn de (potentiele) klant in de maling te nemen. Wanneer er iets ook maar niet helemaal duidelijk is of niet volledig vermeldt wordt is dat bedrijf direct niet te vertrouwen.

Natuurlijk had ik ook geen positieve reactie van jou kant verwacht; negatief als altijd (over het bedrijf Euphony en het marketingconcept MLM) was ook deze reactie zeer voorspelbaar. Weet er alles van zonder er ook maar enige ervaring meet opgedaan te hebben. Maar de beste stuurlui staan nu eenmaal altijd aan wal.

Voor diegenen die je kritiek toch enigszins serieus mochten nemen: de tarieven van de EuSmart zijn dezelfde als die van de EuMax; voor de piekuren uiteraard, het zal duidelijk zijn dat van daltarieven geen sprake meer is.

En voor de EuTalk geldt een maximum van 250 euro.

Nog niet alle informatie staat op de site. Natuurlijk is het bedrijf dan direct onbetrouwbaar. Althans voor figuren als Jan.

Je laatste opmerking komt een beetje banaal over; natuurlijk zijn de genoemde flat-rate pakketten alleen interessant voor mensen die voor MEER dan het vaste bedrag verbellen.

Jan, je zou er goed aan doen pas een oordeel te vellen over een bedrijf zodra je er tenminste enige ervaring mee opgedaan hebt. Want het is heel gemakkelijk een negatief beeld van een bedrijf te geven op grond van verstrekte informatie, maar alleen DOOR ERVARING kun je werkelijk oordelen of je wantrouwen terecht is of niet.

Zo geldt dat ook voor het marketingconcept MLM. Heel veel negativiteit, vooral door mislukte MLM-ers en de stuurlui aan wal. Ik ken iemand die ook niet geloofde dat `het werkte`. Hij was zo eerlijk om toe te geven dat je pas echt kunt zeggen of het werkt of niet, als je het ook daadwerkelijk een kans gegeven hebt. Dus dat heeft hij gedaan; en hij is tot de conclusie gekomen dat het wel werkt, als je er zelf serieus mee aan de slag gaat.

Maar het was niet mijn bedoeling om hier een discussie uit te lokken. Hoewel ik het natuurlijk wel had kunnen verwachten, Jan kennende. Eigenlijk wilde ik alleen even kijken of de nieuwe belpakketten van Euphony er dus op stonden. Om vervolgens weer gewoon aan het werk te gaan in plaats van mijn tijd de verdoen aan zinloos gediscussieer met bevooroordeelde figuren, die het als hun MISSIE schijnen te zien om wantrouwen te zaaien en er behagen in scheppen mensen en bedrijven proberen zwarte te maken. Heel eerlijk, ik walg ervan. Ga liever iets nuttigs doen waarmee je de maatschappij een gunst bewijst.

Waarschijnlijk weer een hoop commentaar hierop. Helaas zal een verdere reactie van mijn kant uitblijven. Ik zal mijn tijd niet verder verdoen met "TOXIC PEOPLE" die geen enkele positieve invloed uitoefenen. De meeste discussies die hier gevoerd worden zijn nutteloos, het lezen laat staan deelnemen niet waard. Je kunt je tijd beter doorbrengen met enthousiaste mensen met een positieve kijk op het leven. Dat maakt het leven in elk geval een stuk aangenamer.

Guest mrtelecom

Is een simpel rekensommetje:

Gemiddeld gesprek is iets over 2 minuten. Een interlokaaal gesprek kost bij 1601 dus ongeveer 6 eurocent.

Dus; als je meer dan ca. 150 gemiddelde gesprekken per maand voert buiten de piek is EuSmart goedkoper dan 1601.

Als je zowel in de piek als daarbuiten belt is EuTalk bij ca. 600 gemiddelde gesprekken per maand goedkoper dan 1601.

info@euphonie.nl

Guest Jan

Aan mijn kapstokje hangen boetekleed en olifantshuid naast elkaar paraat. Het eerste voor het geval ik `n plank missla, het tweede voor het gros van de onterechte verwijten aan mijn adres: het moet al ver gaan willen die me deren. Maar wanneer die (en vooral ook de manier waarop) te ver over de grens van het aanvaardbare gaan, zeker wanneer ook belangen van derden (kunnen) worden geschaad zoals hier nadrukkelijk het geval is, laat ik NIET meer alles over z`n kant gaan.

Net als (gelukkig maar ! ) verreweg de meeste verstandige mensen, heb ook ik een hartgrondige hekel aan leugenaars.

En aan gif spuitende farizeërs die welbewust en opzettelijk op een verschrikkelijk geniepige, gluiperige en vuile manier onschuldigen zwart proberen te maken om zo te proberen er zelf beter van te worden.

En aan bedriegers en bedrijven die met welbewuste leugens trachten, potentiële klanten te werven die achteraf op de koffie blijken te komen. (Het bewust ACHTERHOUDEN van essentiële ongunstige informatie is in dat verband OOK gewoon keihard liegen ! )

En aan louche figuren die zich in dit forum BEWUST bedienen van slinkse "onder-de-gordel"-manieren om het verbod op reclame maken in het forum te omzeilen.

En aan belachelijke brallers die de onmogelijkste nonsens uitbraken om daarmee iets als revolutionair te bestempelen en zich zo in de kijker proberen te spelen.

En aan zielige figuren die in een zakelijke discussie van alles en nog wat wat totaal niets met die zaak te maken heeft "er met de haren bijslepen" om zo te proberen miskleumen te verdoezelen en zichzelf te rechtvaardigen.

En aan verschrikkelijke lafaards die wel heel ver over de schreef van alle goed fatsoen durven gaan, maar niet het lef hebben om vervolgens recht te staan voor hun wangedrag.

Mag ik vanuit die invalshoek, om de zaken weer in het juiste perspectief te zetten, even op enkele onloochenbare feiten wijzen en wat stof tot nadenken aanreiken?

Wie is ook alweer die farizeër (zie 25 jun 00:34) die probeerde met vuile insinuaties Bellen.com zwart te maken? De aartsleugenaar die maar al te goed WIST (zie 26 jun 01:07: "Nog niet alle informatie staat op de site." ) dat er ABSOLUUT ONVOLDOENDE informatie beschikbaar was om iets zinnigs in de Bellen.com-gegevens op te nemen? De lafaard die donders goed WIST dat dit forum node een moderator ontbeert, en van die wetenschap op zo`n schandalige manier misbruik maakte om zonder weerwoord integere mensen die kennelijk hun best doen om de informatie op hun site zo actueel mogelijk te houden de grond in te boren? Het louche fguur dat die wetenschap bovendien misbruikte om op die schijnheilige manier verboden reclame te maken om zijn (vooralsnog: inferieure, zie verder) handel te kunnen slijten? Die juist door DEZE combinatie van wanprestaties enkele bruggen te ver ging, en daarmee ook de toonzetting van mijn eerste reactie (zie 25 jun 13:53) uitlokte?

WIE is er hier dan "toxic" ??

Wie is ook alweer die belachelijke braller die met z`n "Eindelijk kennen we het dan ook in Nederland" z`n handeltje als uiterst revolutionair probeert te bestempelen? Maar tegelijk ook die louche bedrieger die donders goed WEET dat er aan zijn handel een luchtje zit? Die donders goed WEET dat in dit verband b.v. "onbeperkt" bellen een KEIHARDE LEUGEN is? Die donders goed WEET dat er BEWUST essentiële ongunstige informatie daarover achtergehouden wordt in de informatie op de site van zijn "handeltje"? (En niet alleen daarover ! )

Wie is ook alweer dat zielige figuur dat bijkans een complete roman over hier totaal niet ter zake doende onderwerpen als MLM, ervaringen, vooroordelen etc. schreef om met veel geschreeuw maar weinig wol te proberen zijn zoveelste blunder te verdoezelen en zichzelf te rechtvaardigen? En degene die zo stom was om letterlijk te schrijven: "Eigenlijk wilde ik alleen even kijken of de nieuwe belpakketten van Euphony er dus op stonden. Om vervolgens weer gewoon aan het werk te gaan", maar niet in de gaten had dat hijzelf zich daarmee weer als aartsleugenaar te kijk zette? Omdat hij vervolgens overduidelijk NIET gewoon weer aan het werk ging, maar in plaats daarvan zijn giftige pijlen op Bellen.com richtte en welbewust sluikreclame maakte enzovoorts? Waarbij, omdat vaststaat dat hij donders goed WIST dat die belpakketten er bij gebrek aan voldoende informatie er ZEKER NIET op KONDEN staan, zijn verweer "alleen te willen kijken enz." een WELBEWUSTE LEUGEN MOET zijn, en er bij die totale wanprestatie van 25 jun 00:34 dus ook juridisch onloochenbaar sprake was van BOOSWILLIG OPZET?

Wie is ook alweer die verschrikkelijke lafaard die zich niet alleen het recht aanmatigde om ongehinderd door kennis een ander te veroordelen en zelfs op grond van zelf gefabriceerde valse beschuldigingen te belasteren? Maar die (zie 26 jun 01:07, laatste alinea) bij voorbaat al hard wegliep voor de consequenties van dat wansmakelijke en lafhartige wangedrag?

Ofwel: WIE ROEPT ER HIER ZELF WALGING VAN WIE OP?

Tja, Terlouw, wie z`n gat verbrandt .........

Guest Jan

MrTelecom,

Sorry, maar ik moet je simpele rekensommetje even corrigeren en aanvullen.

EuSmart:

UITSLUITEND de gesprekken die na betaling van die 9 Euro daadwerkelijk GRATIS zijn, worden indien de totale waarde daarvan bij 1601 MEER dan 9 Euro zou bedragen goedkoper. Alle ANDERE gesprekskosten worden zelfs AANZIENLIJK DUURDER dan bij 1601. Om de TOTALE gesprekskosten dan NIET duurder te laten uitvallen dan bij 1601, zal men dus een HEEL GROOT VEELVOUD van gemiddeld 150 moeten voeren. Dat alles vooropgesteld dat er GEEN limiet aan die "onbeperkte" regeling zit (zie daarvoor de discussie met Terlouw: bij EuTalk b.v. blijkt die er ook wel degelijk te zijn, maar wordt dat door Euphony verzwegen).

EuTalk:

Ook daar geldt iets dergelijks. Volgens de informatie zoals Euphony zelf die op haar site heeft gezet, zijn immers alle regiogesprekken van die zgn. onbeperkte regeling UITGESLOTEN. Zie letterlijke tekst:

De EuTalk klant belt onbeperkt INTERLOKAAL tijdens de piek- en daluren, voor slechts € 35 per maand (incl. BTW).

Guest mrtelecom

Foutjes worden gemaakt en het feit dat er op de site (nog steeds) onder EuTalk staat dat het voor interlokaal staat is zo`n fout. Maar ja, bij Euphony heb je het voordeel dat je een persoonlijke uitleg krijgt, dus maakt zo`n foutje niet zo heel veel uit.

EuTalk is bedoeld voor het MKB en misschien kan dat wat duidelijker vermeld worden. Voor echte MKB`ers is het dus ook ECHT onbeperkt. Maar iemand die bijvoorbeeld nu 4000 Euro per maand verbeld is natuurlijk geen MKB en dat je dat niet omlaag kunt brengen naar 35 Euro zal ieder weldenkend mens snappen.

Ook heb je bij Euphony geen enkele verplichting om alle diensten bij ons af te nemen. Dus als je mobiel of internationaal via een ander wilt laten lopen is dat prima.

En dan is Euphony voor heel veel klanten een bizonder interessant alternatief. En...je krijgt nog service ook, omdat de consultanten je problemen willen oplossen, want als ze dat niet doen raken ze je als klant kwijt en dus ook de commissie over je gesprekken.

Koppel daarbij dat Euphony haar tarieven sinds we begonnen in Nederland alleen maar verlaagt heeft en je snapt waarom we bijvoorbeeld in Belgie in 4 jaar tijd, zonder adverteren, tot de grootste alternatieve aanbieder zijn uitgegroeid. Je mag het marketingconcept dat niet interessant vinden; het werkt wel!

Guest Jan

MrTelecom,

Ik zag zojuist dat op www.euphony.nl sinds gisteren tenminste de tarievenlijst al is aangepast aan de nieuwe programma`s (blokken EuMax en EuMaxPro vervangen door EuSmart en EuTalk). Dat is al een grote verbetering.

Wat nu nog node gemist wordt is helderheid over alle (ook algemene) voorwaarden (met daarbij met name ook alle eventuele beperkingen ! ) voor deelname aan die programma`s. Want:

Nogal wat particulieren voeren bij KPN regelmatig voor tot wel meer dan 100 Euro per maand gesprekken die bij EuSmart allemaal binnen de gratis gesprekken zouden gaan vallen. Wanneer zegt Euphony dan "Ho, da`s te veel van het goeie"?

Datzelfde geldt voor EuTalk. Waar ligt daar de grens? Vergelijkbaar met KPN-tarieven: bij 100 Euro? Of bij 200? Of 500?

Bona fide en integere bedrijven hebben er geen enkele moeite mee, dat soort gegevens frank en vrij te publiceren. Je gaat je dan natuurlijk afvragen welke redenen Euphony dan zou kunnen hebben om die (vooralsnog?) NIET te publiceren. Want Euphony wil toch immers OOK bona fide en integer overkomen?

Er is dus nog werk aan de winkel voor Euphony. En als die dringend noodzakelijke helderheid er is, kunnen de volledige gegevens ook doorgegeven worden aan Bellen.com, zodat die hun overzichten kunnen aanpassen aan de duidelijke nieuwe stand van zaken.

Succes daarmee!

Guest Jack

Klopt Jan, Helaas staan de door jouw aangegeven voorwaarden niet op de Euphony site. Aan de consultants is echter wel een bepaalde richtlijn aangegeven, ik heb gehoord dat die richtlijn binnenkort ook zal worden gepubliceerd.

Guest sponsor

Jammer dat je bij Euphony een enorm bedrag moet betalen om agent te kunnen worden. Het is toch een beetje vreemd dat je geld moet betalen om klanten aan te mogen brengen. Terwijl dezelfde telecomservice bij een andere telecom organisatie gewoon gratis is.

Guest Jan

Beste Sponsor: je haalt twee dingen die totaal niets met elkaar te maken hebben door elkaar.

Nieuwe klanten mag iedereen aanbrengen. Ook bij Euphony. Bij sommige carriers krijg je daar in een of andere vorm (vaak als korting op een volgende nota) zelfs nog een premie voor. Daarvoor te moeten betalen is dus complete onzin.

Agent worden is iets heel anders. Dat hoort tot het onderwerp "werk en inkomen". En als zodanig hoort dat onderwerp ZEKER NIET in DIT forum thuis: om daarover te discussieren zijn er veel geschiktere andere plekken op het web te vinden. Doe de bezoekers van dit forum daarom een lol, en plaats dit soort berichten in het vervolg liever elders.

Alvast bedankt voor je begrip.

Guest Lee

Jan, ik wil je best ff de algemene voorwaarden toesturen. Geen probleem :D.

Grens van EuTalk ligt op maximaal 250€ p.m. (vast + binnen nederland) op basis van KPN tarieven.

Grz

Guest Jan

Lee: persoonlijk heb ik aan die AV van Euphony vooralsnog niet zo`n behoefte (maar dat had je misschien zelf ook wel al in de gaten).

Wie daar WEL behoefte aan hebben zijn in de eerste plaats alle potentiële klanten die op basis van nu te summiere informatie graag willen weten waar ze met deze carrier aan toe zouden zijn. Daarom is het ook zo belangrijk dat die AV frank en vrij op hun site na te lezen zijn. Dat zou een sterke betrouwbaarheids-impuls bewerkstelligen. En zoals ik al vaker stelde: bona fide en integere bedrijven hebben met het publiceren van AV en relevante produktgegevens geen enkele moeite; als je een bedrijf tegenkomt wat die zaken NIET publiceert ga je je toch onwillekeurig afvragen wat de reden daarvan zou kunnen zijn.

Net zoals potentiële klanten zich ook af zullen vragen waarom in een willekeurige forumdiscussie WEL limieten voor een op de betrokken site als ONBEPERKT aangeprezen produkt kunnen worden genoemd. Dat is toch op z`n minst erg vreemd, en draagt toch zeker niet bij aan een bona fide indruk? Da`s net zoiets als grote advertenties waarin een bepaalde bovenmiddenklasse auto standaard met tenminste een twee liter motor wordt aangprezen, terwijl je vervolgens van de dealer te horen krijgt dat de zwaarst leverbare motor een 500 cctje is (maar wel voor dezelfde prijs als die genoemde 2liter).

En in de tweede plaats zijn dat soort gegevens uiteraard erg belangrijk voor een informatiesite die graag OBJECTIEVE voorlichting wil geven. Alles wat door leveranciers min of meer "geheim" wordt gehouden, kan toch onmogelijk in objectieve produktvergelijkingen worden meegenomen, nietwaar?

Als Euphony goede en betrouwbare concurrerende produkten aan de man wil brengen, laat ze daar dan niet zo geheimzinnig over doen!

Guest Jack

Jan. Ik denk toch dat je hier de plank enigzinds mis slaat. Zals je weet worden de telecom producten van Euphony verkocht via directe verkoop middels Netwerk Marketing. Dat betekend dat mensen persoonlijk worden benaderd door een consultant en deze zal de mensen precies uitleggen wat de voorwaarden zijn. Het zou niet nodig zijn om daarna nog via de internetsite na te gaan wat die voorwaarden zijn. In beginsel zal de consultant altijd klaar staan om de mensen alles te vertellen wat nodig is. Het op het internet vermelden van die gegevens is daardoor nauwelijks relevant. Het is ook de bedoeling van Euphony het initiatief voor de verkopen bij de consultant te leggen en niet klanten te werven via hun internet site.

Guest Lee

Ja jan, je had aan mn duimpje vast wel gemerkt dat ik ook niet voor Euphony werk. Ik was gewoon benieuwd naar deze zaken, ook als potentiele klant. Ik heb het e.e.a. gewoon opgevraagd. Het lijkt mij dat als je in een product geïntresseerd bent en je wil een dienst afnemen maar je bent onzeker over kwaliteit of betrouwbaarheid, je gewoon wat referenties opvraagt, AV opvraagt, enz. Dat is wat ik doe in ieder geval.

Tevens vind je op genoeg sites geen AV. dit betekent natuuelijk niet dat dit persé malafide organisaties zijn. Ik kan je een legio aan voorbeelden geven...

p.s. waarom benadruk je je zo met caps? Ik probeer ook alleen maar met je mee te denken :s

Guest mrtelecom

Aangezien je je bij Euphony alleen via een consultant kunt aanmelden, krijg je via deze persoon een Aanvraag tot Aansluiting waarop de AV vermeld staat. Ook krijg je de toelichting die je wenst en verder zit je NIET aan een contract vast. Referenties kun je van die consultant als het goed is ook wel krijgen, dus er is geen enkele reden je zorgen te maken. Hoe denk je dat we anders zo snel hebben kunnen groeien?! Dat komt deels door het concept relatiemarketing of MLM waar je het mee eens kunt zijn of niet. Maar het komt voor het grootste deel doordat onze klanten positief over ons zijn.

Guest Marko

Weet iemand wat de kosten zijn als ik via deze aanbieder naar mobiel bel?

En als ik het goed begrijp dan betaal ik voor het vaste net €35 per maand en heb ik verder geen kosten! dus ik kies bv een belbudget abo. via de kpn € 9,67 + € 35 totaal maandelijks €44,67?? klopt dit of zitten hier verder nog haken en ogen aan. anders lijkt mij dit erg interessant

Guest mrtelecom

De tarievenlijst kun je gewoon downloaden via www.euphony.nl

Met belbudget kan het officieel niet (al loopt hier een thread die het tegengestelde beweert), maar als je via Belbasis belt, betaal je inderdaad niets extra voor je gesprekken naar vaste nummers in Nederland (de 35 Euro is dus incl. BTW en is incl. starttarief). Wel is dit pakket bedoeld voor particulieren en MKB, waardoor we een richtlijn hebben dat je voor dezelfde gesprekken van vast naar vast niet meer dan ca. 100 Euro incl. per maand via de KPN standaardtarieven kwijt zou mogen zijn.

Guest RJP

Ik begrijp iets niet: je betaalt € 25,- wat je terugkrijgt na 3 maanden of voor € 179,- bellen. Maar je betaalt toch geen belkosten meer? Hoe kom je dan ooit aan die € 179.-?? Waar zit het addertje onder het gras hier?

Guest paul

Je betaalt toch 35 Euro per maand. Dus als je niet naar mobiel of internationaal belt, ben je maximaal 35 Euro per maand kwijt. 179 gedeeld door 35 = iets meer dan 5 maanden en je krijgt je borg terug.

Guest RJP

Zo slim was ik ook, maar men heeft het niet over die 35 euro, maar over BELkosten! Dat is dus iets heel anders volgens mij. En daarom snap ik het dan ook niet. Ik bel gratis, dus hoe kom ik dan aan BELkosten?