Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Vicky

EurExcel

Recommended Posts

Guest joke

Correctie:

"EurExcel geldt 1 tarief" kan weg.

Opmerking: bij EurExcel zijn de tarieven overzichtelijk en makkelijk te onthouden!

Guest joke

Correctie:

"EurExcel geldt 1 tarief" kan weg.

Opmerking: bij EurExcel zijn de tarieven overzichtelijk en makkelijk te onthouden!

Guest J Terlouw

quote:

`Wij herberekenen als EurExcel vertegenwoordiger voor, de meeste van, onze klanten hun laatste facturen en kunnen daardoor aangeven wat hun besparing bij EurExcel zou zijn aan de hand van hun huidige belgedrag. Tot nu toe hebben wij nog steeds mogen constateren dan men bij EurExcel toch voordeliger uit is.`

EurExcel kan nooit een eerlijke vergelijking ten opzichte van een andere aanbieder aangaan aangezien EurExcel PER MINUUT factureert. Hoe ga je dit opnemen in de vergelijking ten opzichte van andere aanbieders? Over het algemeen is het bij vrijwel alle providers zo dat je voor een gesprek van bijv. 3,5 minuten ook daadwerkelijk 3,5 minuten betaalt; bij EurExcel betaal je echter voor 4 minuten. Hoeveel gesprekken zijn er die daadwerkelijk afgerond worden op een hele minuut? Alleen dan kan een betrouwbare vergelijking gemaakt worden. De kans dat een gesprek wordt afgerond op een hele minuut is 1 op 60.

Guest H Wijnhoven

Hallo J Terlouw

Daarom is het ook belangrijk dat men aan de hand van het huidige belgedrag (b.v. laatste 3 facturen) een berekening maakt. In deze berekening wordt natuurlijk meegenomen dat, indien klant nog bij KPN zit, een call bij b.v. 2min. en 30 sec. bij EurExcel 3 minuten is. Met dit gegeven kan er dus wel een correcte berekening gemaakt worden.

Het gegeven dat EurExcel hele minuten berekend wil per definitie niet zeggen dat men hierdoor dan ook onvoordeliger uit is. Daarom is het belgedrag van de gebruiker zo belangrijk!!!! En dat is voor iedereen anders!

De een is met zijn belgedrag voordeliger uit bij aanbieder A terwijl een andere beter uit is bij aanbieder B

Ik zou zeggen waag de kans en fax eens je factuur voor herberekening naar: 026-8446560 of mailen naar info@ir-eurexcel.com

Met groet

Herman

Guest rene

Ik heb van een van de topmensen bij ACN (ikzelf zit bij Euphony) te horen gekregen, dat Vartec (jullie moederbedrijf) jullie Eurexcelklanten benadert, aangezien deze goedkoper uit zouden zijn als ze rechtstreeks via Vartec zouden bellen als via Eurexcel. Het zal wel een broodje aap zijn, maar toch vind ik het vreemd dat jullie moederbedrijf een directe concurrent van jullie zelf is.

Wat is hierover jouw mening, Herman?

Guest Herman

Beste Joke,

Geheel duidelijk waavoor mijn dank.

Herman

Guest Herman

Beste Rene,

Ik moet er wel mee lachen maar ik geef je hier heel zo snel mogelijk een antwoord op.

Leuk dat je dit van ACN hebt gehoord gif/wink.gif

Ik laat je snel meer weten.

Kan ik je mailen?

Herman

h.wijnhoven@tiscali.nl

Guest Jos

Sinds 2 maanden bel ik via EurExcel: Perfect !!!!!

Mijn telefoonrekening is, conform de belofte van EurExcel, ca. 36% lager dan voorheen bij KPN !

Het beste bewijs is een redactioneel artikel (+ provider-vergelijking) in de Gooi- en Eemlander Courant van maandag 8 maart j.l. (Op verzoek is een scan hiervan leverbaar).

Hieruit blijkt zonneklaar dat EurExcel TOT 76% goedkoper is dan KPN en TOT 66% goedkoper dan Tele2 !!!! Goedkoper is er momenteel in Nederland niet !

Als bijzonder tevreden gebruiker breng ik iedereen gaarne in contact met mijn EurExcel-consultant !!

Guest Jos

De marketingmethode van EurExcel zal mij een worst zijn !!

Die methode is bovendien beslist NIET illegaal!!!

Voor mij telt slechts een lage telefoonrekening en daar zorgt EurExcel prima voor.

E-mail: 00dutch@chello.nl

Guest rene.v

ken iemand nou eerlijk zeggen of eurexel nou een goedkopere aanbieder is als kpn.. by the way waaromg aat iedereen er al vanuit dat de kpn duur is [ of duurder]..en alstublieft niet het gezwam over belgedrag dit of dat [ slaat nergens op ]als ik bv 5 min naar iemand belt, bij wie ben ik dan goeiekoper uit ?????

en dan mag je het specificeren in overdag en `s avonds [ meer niet ]

volgens mij heb je dan best wel een goeie indruk wie er goeiekoper is,, toch ???

doe er van mij part ook de "buiten de regio" en "naar mobiele nummers" bij...

greetz...

ps,,heb mij aangemeld bij eurexcel,tegelijk met iemand anders , maar nog niks gehoord en die ander wel , ik wacht nog wel ff]

ik zat bij eupfonie[ofzo],,die ken ik nu dus nog niet opzeggen , want ik heb de code nog niet en bericht dat ik ben aangemeld....

Guest Arno Markus

Heeft u een vraag over eurexcel, stuur me een mail en ik leg het u allemaal uit.

Arno Markus

EurExcel vertegenwoordiger

Guest Arno Markus

Heeft u een vraag over eurexcel, stuur me een mail en ik leg het u allemaal uit.

Arno Markus

EurExcel vertegenwoordiger

Arno.markus@simac.nl

Guest Chris Melis

Wellicht is het u niet ontgaan, maar EurExcel staat op één aanbieder na als goedkoopste te boek op www.bellen.com

Echter kan je je nog niet aanmelden via deze site. Mochten mensen dat wel willen doen en onze service een maandje gratis uitproberen, neem dan contact met mij op.

Chris Melis

Onafhankelijk Vertegenwoordiger EurExcel

eurexcel@helppagina.com

Guest Rob

Hehe, daar zat ik nou net naar te zoeken, want verder kon ik ook niks vinden om me aan te melden., bedankt.

Guest Sebastiaan

Indien er personen/bedrijven geïnteresseerd zijn in bellen via Eurexcel of onafhankelijk vertegenwoordiger willen worden van Eurexcel in de regio Hoeksche Waard, graag even contact opnemen. Ons team staat klaar om u te helpen.

Mvg,

A.D.B. Huisman

Guest Jack

Nu Ben de site heeft aangepast komt het voordeel van EurExcel pas goed naar voren. Iedereen kan het verschil nu pas goed zien. Netwerk Marketing is een perfect systeem en zoals EurExcel het toepast heb ik nog niet beter gezien.

eurexcelinfo@hotmail.com

Guest Gezienus

Voor informatie over tarieven en/of EurExcelagent worden in het Noorden van Nederland, mail naar

eurexel@home.nl

Guest Piet Bruggeling

Eurexcel goedkoop ? Echt niet , dus mensen, meldt u vandaag nog aan bij Tele2 en ervaar zelf wat echt goedkoop bellen is.

Guest Jack

Ha, ha die Piet, overgestapt van Pretium naat Tele2 gif/sad.gif

Sorry daar ga ik echt niet serieus op in gif/wink.gif

Guest Piet Bruggeling

Eurexcel daar kunnen ze beter Eurexit van maken !Meldt u vandaag nog aan bij Pretium Telecom en ervaar zelf wat echt goedkoop bellen is.

Guest rene

Ja, nou kun je zien dat Piet een echte Pretiumvent is: Hij liegt continue. Gisteren vertelde hij nog dat hij hier mee op zou houden. Waarom ben ik niet verbaasd?!

Guest B. Vlietstra

Wij bellen ook via Eurexcel. Stukken goedkoper en alles was binnen enkele dagen geregeld, zonder dat je er enig omkijken naar had.

Guest M. de Koning

Beste mensen,

Als ik u er mee van dienst mee kan zijn, kunt u zich ook bij mij aanmelden. Mail me maar voor de info. Ik ben werkzaam in het hele land. Dank u.

Guest Angelsmile

Ik ben benaderd om bij Eurexcel,om klanten te werven, alleen wat ik heel raar vind is dat je het startspakket moet aanschaffen.

Ze zeggen dat verdien je dubbel en dwars terug.Wie heeft ervaring hiermee??, vind het toch wel heel riskant!