Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Vicky

EurExcel

Recommended Posts

Guest Jan

Sorry, maar dit is een vraag die in DIT forum eigenlijk misplaatst is. Ze gaat n.l. niet over kosten en kwaliteit van telecomprodukten zelf voor KLANTEN van telecomproviders (daarvoor is DIT forum expliciet bedoeld), maar over "ZELF ONDERNEMER WORDEN in de hoop daar misschien ooit iets mee te kunnen (bij-)verdienen".

Zoek daarom beter informatie op sites die over MLM gaan: zowel pro- als contra-MLM-sites. Tik daarvoor in b.v. het zoekscherm van Google de zoekterm "multi level marketing" in, en snuffel eens goed rond in de dan verschijnende zoekresultaten (de meeste en vooral de beste zijn in het Engels). Dan ontdek je al gauw dat je twijfels aan dat "dubbel en dwars terugverdienen" héél terecht en gegrond zijn.

Succes en sterkte!

Guest verdien

Laatste gerucht. Eurexcel dreigt failliet te gaan.

Voor alle teleurgestelde reps, neem contact met mij op via bovenstaande site en je kan zo direct verder bij ACN.(geen kosten)

Dit bewijst maar weer dat ACN HET nr 1 MLM bedrijf van de wereld is.

Guest vincenth

Spammerdespam, degene die er zo beter van wordt ben jij zelf. De klant kan beter kiezen voor de goedkope carrier zoals 1601, 1609 of 1649.

Guest Jan

Vergissing, Vincenth: dit heeft niets met spam te maken. Daarentegen wel met een van de meest essentiële hoofdkenmerken van inferieure mlm-bedijven.

Vandruff gaat daar in zijn hoofdstuk "Morality and Ethics: A Problem of Greed" dieper op in bij "MLM Sales Technique: Rumors, Slander, Defamation".

Door dit soort mededelingen niet officieel vanuit de organisatie zelf naar buiten te brengen, maar dat als "gerucht" ogenschijnlijk door een in hun piramidestructuur "onafhankelijke" vertegenwoordiger te laten doen (waar zij uiteraard nooit juridische verantwoordelijkheid voor zullen nemen), kan het ene bedrijf het andere ernstige schade toebrengen (en in extreme gevallen zelfs totaal om zeep brengen) zonder daarop zelf ooit juridisch "gepakt" te kunnen worden.

Bewijst dit voor weldenkende mensen mogelijk niet veeleer met wat voor een soort MLM-bedrijf we hier in werkelijkheid te doen hebben?

Guest keesjan

Hij zegt dat het een gerucht is, niet dat het de absolute waarheid is.

We moeten maar afwachten wat er van waar is.

Guest Jan

Keesjan,

Is het jou niet duidelijk dat `n bepaald slag mensen vaak met booswillig opzet (zelfverzonnen dan wel anderszins onware) "geruchten" de wereld instuurt, om daarmee anderen schade te berokkenen?

Dat betrokkenen die bij WAARHEID van de inhoud van zo`n gerucht schade zouden dreigen te lijden, vaak juist NIET (kunnen) "afwachten wat ervan waar is", maar meteen actie (moeten) ondernemen om die mogelijke schade binnen de perken te houden?

Dat de DAARDOOR (= die onnodige en achteraf juist onjuist gebleken actie) berokkende schade altijd onherstelbaar is, want nergens te verhalen (het was immers maar `n gerucht, géén officiële leugen die achteraf langs strafrechtelijke en/of of civiele procedure aan te pakken is)?

Dat DAT juist de booswillige opzet van de verspreider van dat gerucht is?

Guest vincenth

Ik doelde er meer op dat de genoemde site ongewenst (en spam) is. De plaatser van dit bericht verdient er dus op indien mensen zich aanmelden via die link.

Guest www.verdien.nu

Beste mensen, het was niet de bedoeling om mensen tegen mij in het harnas te jagen en zodoende nieuwe mensen te werven ten koste van alles.

Het was meer informatief bedoeld.

Na nog wat navraag te hebben gedaan is het volgende duidelijk geworden.(dit is te verifieren bij elke eurexcel vertegenwoordiger).

Er zijn een aantal top vertegenwoordigers die eurexcel hebben verlaten. zeker is dat er 1 heeft gekozen voor ACN.(carlos ray ofzo)

Eurexcel is niet failliet maar heeft een schuld van 340MJ euro.

het bedrijf start door met behulp van nieuwe investeerders.

hoop dat ik zo "iets van de geleden schade" heb goedgemaakt gif/wink.gif

Guest Thinking Positive!!

Niet werkt? Tja....weer iemand die tegen MLM is. Noorwegen het land waar ik woon is ACN het beste MLM bedrijf. Tevens doet ACN het best in Scandinavie. Waarom??? Omdat de Nederlanders over van alles en nog wat lopen te zeiken. Maakt het ze hier uit, gratis bellen van ACN2ACN en zelfs voor 4 euro per maand gratis naar elk vast nummer tussen 17.00 en 08.00 en het hele weekend. EN tevens met mobiel gratis naar elkaar ACN2ACN. Nederlanders zijn per definitie zwartkijkers en overal MOET een addertje onder zitten. COnclusie werk je hard met ACN verdien je hard...doe je dat niet verdien je ook niets. En kan het mij schelen dat huppeldepup RVP zoveel verdient, ik ben blij met mijn verdienste in combinatie met het werk wat ik er in steek. Thinking Positive!!! Daar moeten er meer van zijn....

Guest franss

een reactie tegen beter weten in gif/sad.gif(

kijk eens naar de prijzen van 1609 voor het bellen in de regio naar wie dan ook, en kijk eens naar de prijzen van 1601 voor bellen buiten de regio. Probeer me dan nog maar eens uit te leggen waarom ik naar acn zou moeten gaan.

Ik kan het voordeel er nog steeds niet van zien.

Leuke reactie).

De proivders 16.. zijn goedkoper, maar pak je het slim aan als belklant van ACN, dan bel je onderling gratis en heb je iemand waarmee je dat ook wil, en schrijf je die in via een frieds formelier, dan ontvang je 5 euro korting op je nieuwe nota. Plus dat iedere nieuwe klant van ACN, kans maakt op een reis naar Mexico voor personen!

Guest gert

How did ACN get so large?

Most service product companies spend lots on marketing, plus, they pay sales commissions.

ACN pays only a sales commission to the MLM.

They don`t pay for Marketing,

YOU do !

Some MLMers compare Multi-Level Marketing to a corporate structure. They say the corporate workers at the bottom have no chance for the top, and that with MLM, everyone has an equal chance.

This is flawed thinking, instilled by the more refined minions, which might even believe it themselves.

By definition, Multi-Level means more than one level (or pyramid), i.e. above and below.

When getting into a pyramid, the lower level minion has no chance for the top; that position is occupied and very well defended.

There`s NO climbing to the top.

In actuality, their hard work simply creates their own pyramid which is beneath some other pyramid. To grow one`s own network, they must get in before market saturation prevents it.

The best minions don`t think,

they repeat what they`re told.

Guest gert

When you attended that recruiting meeting, did you look around the room and consider that everyone there must somehow be in the same pyramid? Where do you fit in?

Did the speakers show any tax returns or any proof of income whatsoever?

Is there a contract to protect your investment, or can they terminate you at any time?

NEW POLL - Would this information have saved you from becoming an ACN Rep?

Click once if yes. 696 since 25 Feb. `04

Perhaps one person in a thousand has positive cash-flow, and that one is on the speaking circuit to pump up the dream. It sounded great at the time!

So you join.....

You`re trained to approach anyone within 3 feet of you to switch their long distance service.

Soon afterward, your friends treat you like the plague. Even after you see the light and escape the cult, for years afterward, your friends and family will still see you as the one that could never shut up about your wealth building business. Will they take you back after this?

Goed verhaal, zeker overwogen, maar geen spijt van deelname als rep. van ACN. En ik loop zeker niet bij familie over mijn in de toekomst tonnen aan euros te verkondigen. Dat zijn de loosers!

De diehards werken hard gestructureerd en houden een open eerlijk verhaal. Wel of geen piramide?? Dat is een verhaal apart en is al tot de treuren besproken.

Guest Gijs

1. Waarom staat Eurexcel niet meer in de tariefvergelijkingoverzichten?

2. waar wordt de informatie vandaan gehaald dat Eurexcel bijna failliet is en dat Carlos Ray weg is?

3. Heeft elke Eurexcel vertegenwoordiger een brief gehad waarin staat dat hij € 208 `contributie` moet betalen, nadat hij een jaar in dienst is?

En waar haal jij die onzin vandaan FRED?

ACN groet jaarlijks met 50% is martkleider in MLM in Scandinavie!!!

Guest www.verdien.nu

Gijs:

1:Dan moet je vakje "per seconde" in de belwijzer niet aanvinken. Eurexcel rond af op hele minuten.

2:Er heeft een zgn "conference call" voor TC`s en hoger plaatsgevonden waarin deze info werd gedeeld.

3:Zou niet weten wat je hiermee bedoeld.

Guest freddie

jaarlijks met 50% wereldwijd dmv nieuwe landen te openen.

Ik sprak over Nederland.Daar groeit het bijna niet. Lees eerst goed!

Fred een beetje rep. van ACN kijk verder als Nederland!!!!

Guest gert

ja, precies, het lukt hier al niet om vrienden en bekenden te gaan overtuigen, en dan ga jij een beetje in het buitenland wildvreemden aanklampen.. suc6. En overigens, die site is amerikaans volgens mij, dus daar lukt het ook niet erg.

Beste Gert,

Ik woon in een Scandinavisch land, waar ACN het beste MLM bedrijf is!

Heb Nederlandse klanten en noorse klanten en een heel ned. en noors team. Dus zit echt niet tegen wildvreemden aan te ***len!!! En als er een land wel een multi culturele samenstelling heeft is het wel Nederland! Dus heb je al snel kennissen en familie over Lands Grensen!!!

En dat motto missen een hoop mensen!! THINKING POSITIVE!!!!

Guest buzzz

Voor de mensen die de geruchten machine van ACN serieus neemt, even dit berichtje. EurExcel is niet failliet, het bedrijf verkeerd in een uitstekende financiele positie en betaald meer commissies aan hun reps uit dan de totale omzet van ACN bijvoorbeeld.

Ja, er zijn enkele mensen ontevreden geweest en hebben een carrieremove gemaakt. Dat deze mensen het vervolgens nodig hebben om met poep te goeien naar het bedrijf dat hun miljoenen heeft betaald is zielig.