Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Vicky

EurExcel

Recommended Posts

Guest Ton

Dag mensen, EurExcel is srterker dan ooit en gaat zich hergroeperen. Mijn verzoek derhalve als je op zoek bent naar upline support, neem dan even contact met me op. We zijn div. trainingen e.d. aan het voorbereiden en willen een zo`n groot mogelijke groep bereiken.

Guest keesjan

hergroeperen? dus er was wel degelijk iets aan de hand? meer info graag.

Guest JH

Een Excel Topman, is overgestapt naar ACN voor een behoorlijk bedrag en heeft daarbij een toppositie aangeboden gekregen. Een deel van zijn downline reps heeft hij meegesleept, diegene met een zwakke ruggegraat. Vartec is in Amerika failliet gegaan, hierdoor is Excel overgenomen door een andere onderneming, Shaklee. De Europeese tak van Vartec/Excel is echter gezond gebleven en gaat onverminderd door met zijn activiteiten. De oproep was bedoeld voor de reps, die dankzij de overstap van een aantal reps naar ACN, geen upline meer hebben.

Guest keesjan

Bedankt voor de info JH.

Dus het vorige topic geopend door "verdien" beruste dus wel degelijk op waarheid.

Guest buzzz

Voor 25,99 incl. BTW kan je bij EurExcel 1800 minuten (zonder starttarief) naar alle populaire Europese landen en de VS en Canada bellen. Dat is iets meer dan 1 cent per minuut!!

Aanmelden kan niet via deze site, Mail me maar!!

buzz ad wanadoo punt nl

Guest Reza

Met je hele team(up-& downline) GRATIS overstappen naar een andere aanbieder...dat kan.

Wil je meer info stuur me dan een mailbericht,

dan krijg je zeker een reactie.

een warme groet,

Reza

Guest Hans

ACN heeft Eurexcel niet overgenomen nee , EUPHONY gaat samenwerken met Eurexcel en Eurexcel gaat de diensten gebruiken van EUPHONY .e-mail dbint@xs4all.nl

Hello..! My name is Violet.!
I am new to this forum and I am really excited about this Discussion and would love any kind of guidance.
I hope someone can help me with this question that I have..I found this article to be very interesting.
The good news for me...Who is a moderator of this topic..??
If anyone has any info. on this subject ( recipies are also welcome) I would greatly appreciate a reply at `violetgorman`@`yourwebpublic.org`