Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Chris

Quantum

Recommended Posts

Guest Chris

Ik heb mij Januari rond de 24ste aangemeld bij de firma connexion world nadat ik dat gedaan had kreeg ik een e-mail dat het geactiveerd zou zijn dit klopte ook dat kan je testen door 08001273 te bellen.

Na een week mischien twee kreeg ik door dat connexion world Quantum teleqom ging heten.

Maar toen ik vandaag is ging kijken of ik nog steeds via connexion world of quantum belde kreeg ik tot mijn verbazing te horen van KPN dat ik via telegom belde die volgens deze site 2x zo duur is als connexion en of quantum???

Wat ik hiervan moet denken weet ik niet maar er zit volgens mij een zeer vuil stinkend luchje aan?

Iemand een idee ????

Guest Chris

Okey na een aantal (oude) telefoon nummers van Quantum en Connexion te hebben geprobeerd Dhr Roy te pakken gekregen en hem gevraagd hoe het nou zit dat ik via een andere provider bel.

Dit klopte helemaal en komt omdat zij om gaan van connexion world naar quantum telecom en hebben hierdoor hulp van derden in geschakeld en de klanten zullen het normale tarief zoals dat van quantum is berekend krijgen.

Dus geen fraude oid tot nu toe .....

Guest Frits

De CPS code van Quantum Telecom,1639, is van Technos. Op die website staan andre tarieven dan op deze website.

Voorbeeld:

Roemenië ongever €0,119 incl. BTW via Quantum

€ 0,16 ex BTW via Technos.

Wat is het juiste tarief???

Guest Ahmed

Enig speurwerk m.b.t. deze aanbieder bij Opta en KVK geven aan dat er nogal wat wijzigingen zijn doorgevoerd. Onduidelijk is wie wat aanbiedt en welke tarieven van toepassing zijn.

Is dit connexion, quantum, telegom of technos?Volgens hun site connexionworld.nl blijkt i.g. dat er verschillende tarieven gehanteerd worden.

Onduidelijk dus...

Guest Roy Barzilay

Quantum Teleqom opereert momenteel in samenwerking met technos, de prijzen zijn zoals ze in www.bellen.nl vermeldt staan dus niet die van technos!!!

Guest richard

Zeer slechte lijn, heb enkele malen moeten reclameren, maar bleef duren. Daarnaast werd er zomaar in het midden van een gesprek de verbinding verbroken. Zeker geen aanrader.

Guest Elza

Slechte lijn bij bellen naar het buitenland. Heel vaak geen kontakt mogelijk of zelfs verkeerde personen uit een heel ander land.