Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Tele2

Recommended Posts

Guest Marcel

T2 is top, supervriendelijke klantenservice en daarnaast altijd in voor nieuwe bevindingen. Ga zo door!!!!

Guest Mickel Reemer

Ik wil U graag wijzen op de EUR 3,50 die voor Tele2 Extra in rekening wordt gebracht. Dit lijkt erg voordelig, maar U moet erg veel extra minuten bellen om het voordeel te krijgen. Rekenvoorbeeldje:

Telefoontje USA

Tele2 pre-select --> EUR 0,041 per minuut

Tele2 Extra --> EUR 0,037 per minuut

Het verschil is dus EUR 0,004 per minuut

Dat betekent dus, dat U EUR 3,50 / EUR 0,004 per minuut moet bellen om het voordeel te krijgen. Dat is 875 minuten, of wel 14,5 uur per maand!

LET OP!!!! --> Het starttarief van Tele2 Extra is ook nog eens EUR 0,05 i.p.v. EUR 0,0045 bij Tele2 pre-select.

Niet erg handig dus!

Mickel

Guest Marcel

Ik heb de afgelopen twee maanden verschillende mensen gesproken die of niet konden bellen via Tele2 of hun rekening klopte niet.

Toch blijkt niet alleen Tele 2 onbetrouwbaar,

zelf werd ik gebeld door KPN omdat ik ook al een tijdje bel via een andere aanbieder.

Men vroeg waarom ik met die aanbieder belde , ik

heb toen simpel weg gezegsd dat ik meer dan 20%

bespaar sinds ik met de nieuwe aanbieder bel en dat klopt ook.

Mij werd toen verteld dat ook zij deze tarieven zouden kunnen aanbieden , waarop ik vroeg hoe?

Hij vertelde mij door lagere tarieven voor mij te laten tellen of op een andere manier.

Ik vroeg hem toen waarom bied je niet iedereen die tarieven aan , hierop gaf hij geen antwoord.

Ik bel zelf via ACN en krijg al mijn facturen netjes gespecificeerd thuis.Ik heb altijd perfecte

verbinding en krijg ruim twee maanden van te voren te zien als de tarieven veranderen.

Ik vind Tele2 en KPN zeer opdringerig over komen

zelfs naar het arrogante toe ,dit heb ik niet nodig.

Ik wens iedereen veel succes met het bellen via hun aanbieder ik weet nu al dat ik via ACN in de toekomst ook nog op mobiel ,internet , gas en electra kan besparen zonder dat dit mij werk kost.

ACN jullie zijn goed bezig.

Guest Toby

Hallo beste ACN liefhebbers..

Meestal reageer ik niet op het forum maar nu wordt het weer even te erg. Even het volgende: Kijkend naar mijn privé situatie wordt 90% van mijn telefoontjes in de KPN daluren gepleegd. Hiervan is 45% tussen 19:00 en 20:00 uur. Dit laatste geeft mij via KPN Telecom een voordeel van 47.1% betreffende bellen buiten de regio en 46.3% binnen de regio.. en dit nog zonder de Voordeelnummers Nederland!! In het weekend wordt bij ons thuis ook heel veel gebeld, met name naar steeds dezelfde nummers: De 10 meest gebelde nummers via Voordeelnummers Nederland (zónder eenmalige kosten tegenwoordig!) 5 promille voordeliger via KPN Telecom(vergelijking met ACN)! Mijn beste vrienden hebben nu eenmaal KPN Mobile (goede provider!) Bellen naar KPN Mobile in het weekend(komt nu eenmaal héél vaak voor: 40.7% voordeliger via KPN Telecom (excl. voordeelnummers)

Inderdaad is het 30.4% voordeliger te bellen via ACN naar West Samoa.. helaas heb ik daar weinig banden mee maar dat geldt hopelijk wel voor de gemiddelde ACN verkoper.. ga iemand anders pesten!

groetjes van Toby..

Guest mrtelecom

Beste Toby,

Dan zou je toch echt eens naar Euphony`s EuMax pakket moeten kijken: Voor 3,95 per maand krijg je de 1e 4 minuten van elk dal/weekend gesprek gratis tot een maximum van 1000 minuten (dal start trouwens om 7 uur `s avonds) plus lagere tarieven dan de KPN en als je met andere Euphony klanten belt nog eens 25% extra korting op de minuten die je wel betaalt. Stuur maar eens een faktuur van je naar mrtelecom/@mail.com en ik zal voor je berekenen hoeveel je rekening met ons zou zijn. Ook op vast naar mobiel zijn we trouwens goedkoper als de KPN

Guest chris

waar gaat dit over, dit is een tele2 forum.

Maar blijkbaar vinden die acn en euphony gasten het belangrijk om dit forum te verzieken in hun voordeel.

Zelf ben ik ook niet zo met tele 2 op, maar dit is een tele 2 forum, dus ga ergens anders lopen zieken

Guest jaap vermaat

he beste remer,

het rekensommetje van jou is een stuk makkelijker dan jij het doet.

als je voor meer dan 35 euro per maand aan gesprekskosten hebt dan is tele2 extra in het voordeel van de klant. voor 3,50 eurp per maand krijg je namelijk 10% korting op de gehele rekening.

voorbeeld: je hebt een rekeninge van tele2 van 50euro voor de gemaakte gesprekskosten van die maand. voor de "dienst"tele2 extra betaal je dan 3,50 euro en voor dit geld krijg je 10% in mindering op de gehele nota, dus 5euro korting.

ben je per maand dus meer dan 35euro kwijt aan gesprekskosten dan is het in het voordeel van de klant! (alleen voor particulieren)

s.v.p mensen met nota`s die niet "kloppen"moeten contact opnemen met de klantenservice waar dit wordt nagekeken, om er vervolgens achter te komen dat de nota wel klopt. erg makkelijk om te roepen dat je nota niet klopt zonder dat je een carier de mogelijk geeft om dit te laten uitzoeken.

tele2 heeft meer dan 1,2 miljoen klanten en werken met een registratie systeem die is goedgekeurd door het ministerie. als tele2 gesprekken in rek. zou brengen die niet gemaakt zijn vanaf de vaste lijn zouden ze al snel hun licentie kwijt zijn.

Guest Jan Borgert

Aan Alle Bellers die al een tijdje met T2 bellen:

Wanneer ik met tele 2 preselect bel krijg ik dan ook korting op collect call gesprekken? (dus als iemand anders mij vanuit het buitenland met collectcall belt) Want ik kan dat nergens vinden op de Site. Vandaar dat ik het effe vraag. Verder Two thumbs up voor Tele 2 preselect.

Guest beller

Collect is een dienst van KPN en wordt dan ook door KPN in rekening gebracht. Van een eventuele korting is dan ook geen spake. In principe gaat het om inkomend verkeer en daar heeft Tele2 niets mee te maken.

Guest Mw. B.P. Achterberg

Graag wil ik mij aanmelden voor TELE2 EXTRA CPS

Omdat TELE 2 verschillende diensten aanbiedt, is mij niet duidelijk hoe ik dit op het aanmeldformulier kan aangeven (ter voorkoming dat ik een verkeerd pakket krijg).

Bij voorbaat dank.

Met vriendelijke groeten,

Brenda Achterberg

Guest bart de vries

gewoon even 0800-1602 bellen denk ik

Guest p van der laan

Even bellen met de klantenservice 0900 2411602, je moet je wel eerst aanmelden bij preselect via 0800 1602

Guest daniel van amelsfort

Hallo iedereen ik plaats ff een reactie op jan borgerts reactie, ik werk zelf bij tele2 dus als iemand kritiek heeft of vragen over teel2 kun je ze stellen.

Kan ik ze beantwoorden want ik werk hier op de klantenservice.

En om op je vraag antw te geven Jan. via tele2 kun je niet collectcalll bellen. Is service van de kpn, daar mogen wij niet aankomen.

Dus ik hoop dat ik daarmee je vraag beantw. heb jan.

Op een andere note staat dat tele2 extra niet klopt en dan geeft mickel een rekensommetje dat je dus meer dan honderd keer moet bellen wil je die 3.50euro eruit halen.

Wel Mickel ik weet niet hoe je op die stomme rekensom komt maar er word duidelijk vermeld dat tele2extra over de gehele nota 10% korting geeft. Dat zorgt voor die lage tarieven.

En ook word duidelijk vermeld dat je pas voordeel hebt als je als klant meer dan 35euro per maand belt.

Dus wat je zegt is complete onzin.

Daniel

Guest Cornelis

Hmmm, Ik bel zelf al vanaf dag 1 met tele2, en heb er nog geen nare ervaringen mee gehad.

Ja oké, het begin is altijd een beetje moeizaam, maar dat heeft tele2 toch 180 graden recht gedraaid..

Maar waarom is er niets te vinden hier, over het nieuwe business pakket van tele2?

* Backoffice medewerker *

( ook wel "telemarketeer"genoemd)

Guest Mars

Ik belde in hun begintijd ook via Tele 2 maar sinds ze opeens stiekum hun tarieven gingen verhogen (nadat ze veel marktaandeel hadden behaald) en dat niet aan ALLE klanten lieten weten heb ik ze direct de deur uitgeschopt.Met Tele 2 wil ik NOOIT meer wat te maken hebben!!!

Ze zijn nu bijna net zo duur als KPN en veeeeel duurder dan 1601 of 1649 en nog vele anderen.

Alleen hebben veel mensen dat niet in de gaten of vinden het te veel werk naar een ander te gaan en dus blijven ze maar bij Tele2.

Wie betalen de vele tv reclames denken jullie ??

Toch echt hun klanten die te duur bellen !!!

Guest Wahid Salem

Mars,wanneer heeft Tele2 de tarieven volgens jou verhoogd dan? Of heb je het nu over de tarieven vast naar Mobiel? Wat duidelijk werd aan gegeven in kranten en natuurlijk gewoon te zien was op bellen.com en dergelijke! Onlangs hebben ze de tarieven nog verlaagd.... Bijna net zo duur als de kpn? Volgens mij moet jij eens leren rekenen want dat slaat volstrekt nergens op. Verder is het natuurlijk zo dat niet iedereen perse de goedkoopste aanbieder wilt. Maar zaken zoals service en kwaliteit ook belangrijk vinden. Een telefonische klantenservice kost ook geld. En dat hebben veel van die extreem goedkope aanbiederes niet. Veel mensen hebben ook geen internet en hebben dus niets aan een rekening per email. Daar weleens aan gedacht? Bovendien heeft Tele2 zich inmiddels wel bewezen. Of denk je dat Tele2 zomaar om niets 1,2 miljoen huishoudens als klant heeft? Denk dus even na voordat je met die klets aan komt zetten!

Werkzaam bij de klantenservice van een groot telecommunicatie bedrijf.(drie keer raden welke?)

gif/wink.gif

Guest geen tele2 klant

Hee grappenmaker per 1 november heeft tele2 haar starttikken nog verhoogd!!!

Maar als klantenservice medewerker word je natuurlijk gebrainwashed.

Guest daniel

stomme opmerking van (geen tele2 klant). ik heb ook het lef om mijn naam erop te zetten, jij dus niet. De tarieven zijn per nov. verhoogd, een hele kleine verhoging. En nog steeds zijn we goedkoper dan de kpn zelfs bij voordeelnrs. Heb je zon wrok tegen tele2 ofzo? Vertel ff je probleem waarom je tegen tele2 bent

Guest erik (geen tele2 klant)

geef nou even toe dat je liegt.. (is erger dan zonder je naam te posten)

Je schrijft dat ze goedkoper zijn geworden.. vervolgens wijs ik je erop...en dan kom je met "oja iets verhoogd,maar nog steeds goedkoper dan kpn"

Denk je nu echt dat op dit forum kpn klanten zitten.

Guest daniel

Erik wat voor vooroordelen heb je wel niet over mij. Ik probeer geen klanten hier te verwerven. Ik zeg gewoon de feiten. Tele2 heeft sommige bestemmingen verhoogd. klopt. maar ik gaf het als een reactie op13-11-2003. Dat tele2 nog wel goedkoper is dan kpn. Dus ik lieg niet. Kijk maar bij de tarievenvergelijkingen en het grappige is is dat tele2 nog steeds onder de prijzen van de meeste concurrenten zitten.

Guest Fred

Merk weinig verschil met de KPN. Ben denk ik met 15 euro per maand een normale beller.

Guest MIERTJE

en tegenwoordig is de acceptgiro ook niet meer gratis bij Tele2 hier moet je 1,35euro voor neer tellen.

Vroeger was deze nog gratis maar zijn de klanten hier ook over ingelicht. Ik dacht het niet.

Daarom bel ik niet meer via Tele2.