Jump to content

Tele2

Guest
 Share

Recommended Posts

Wat een hel, Tele2. Ben overgestapt van KPN naar Tele2, alles door beide bedrijven keurig bevestigd, maar op de dag dat de overdracht plaats zou vinden nog niks ontvangen van Tele2. Gebeld en toen bleek dat ze pas 3 weken later konden leveren. Ondertussen had KPN me al afgesloten. Ik heb dus nu 3 weken geen internet, tv en telefoon en krijg al een week lang te horen 'ja sorry, het is inderdaad onze fout, we kijken er na en bellen u binnen 2 werkdagen!' Maandag zou dat woensdag zijn, woensdag werd dat zaterdag en vandaag zeggen ze dat ze niet kunnen zeggen wanneer ze precies gaan bellen. En doorverbinden met de afdeling die er dan zogenaamd 'mee bezig is' kunnen ze bij de klantenservice niet. Ondertussen heb ik al 3 verschillende versies van hun verhaal aan moeten horen en heb ik een 'annuleringsmail' gekregen waarvan ze me zelf ook niet kunnen vertellen wat het precies betekent. Echt, ik wist dat overstappen van telecomprovider dramatisch kan zijn, maar zo'n SLECHTE behandeling had ik nooit voor mogelijk gehouden!! Ik kan ondertussen niks, want mijn vaste telefoonnummer zweeft nu ergens tussen KPN en Tele2 (KPN zegt dus alles overgedragen te hebben aan Tele2)! Mijn dringende advies aan iedereen op aarde is dan ook: STAP NOOIT, NOOIT, NOOIT OVER NAAR TELE2!!!!!

• 5 years later...
  • Replies 151
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Slechte provider!  Ik heb mijn bank afgesloten voor automatische incasso maar betaal per periodieke overschrijving elke maand voor hun incasso datum van de 26e en elke maand is er hetzelfde probleem dat ze tot een paar dagen voor de volgende incassodatum mijn betaling niet kunnen vinden. Het gevolg is dat ik wordt afgesloten en dat er heraansluitingskosten worden opgevoerd die onterecht zijn en die ik eerst zou moeten betalen en het bedrag dan in mindering zal krijgen op de volgende factuur. Elke maand moet ik een bewijs sturen dat ik betaald heb want bij tele2 werkt alles met een computersysteem dat nooit verder ontwikkeld is. Er wordt nooit alles aan gedaan om op hun Coba rekening te kijken of er een niet via incasso verkregen bedrag op staat en waar het vandaan komt. Nee je kan nog ff snel via IDEAL betalen om te voorkomen dat je wordt afgesloten en bij een Incassobureau terecht komt en dat je op een lijst wordt geplaatst zodat je bij geen andere provider terecht  kan. intussen zweeft je geld ergens en heb je er niets aan. Ik wil nu wel met ze het traject in want ik ben ze zat. Mensen kijk uit voor dit buitenlands bedrijf dat misbruik maakt van hun positie op onze telecom markt.