Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Tele2

Recommended Posts

Guest detulp050

Jan:

Sommeer met die regeling in de hand jouw provider, je onmiddellijk en geheel gratis de gewenste specificatie te leveren: dat zijn ze domweg wettelijk verplicht.

Overigens is een bedrijf verplicht een specificatie te bieden, maar is niet verplicht oneindig kopieen te verstrekken.

Hoe weet Rash eigenlijk dat hij 28 keer naar Den Helder heeft gebeld ? Hij heeft dan toch al een specificatie ? Als hij die al heeft dan is er verder niets aan de hand, want afgeschermde nummers hoeven niet weergegeven te worden.

Guest Oscar

In de krant van gisteren staat hoe goed tele 2 wel niet is en hoe goedkoop. Zij rekenen tenminste af per seconde!!! En een hele goede ervaring met de klantenservice!!

Guest Oscar

Dat krantenbericht stond in de Telegraaf en ook andere landelijke dagbladen.

Guest rene

ja, we weten allemaal hoe goed Tele2 wel NIET is.

Guest Oscar

Rene, daar heb jij inderdaad helemaal gelijk in, zo GOED ze inderdaad zijn, altijd positief blijven!!!!

Guest r.g.

ja idd hoe weet hij nou dat het een nummer in denhelder is als het afgeschermd is, beetje onzin vind ik. en bij tele2 krijg je altijd een gratis gespecificeerde rekening

Guest Patrick van der Veen

Hallo,

Op de site staat bij het kopje facturering dat betaling voor Tele2 Preselect plaats kan vinden door middel van automatische betaling of een acceptgiro.

Ik werk op een callcenter als trainer, en wij hebben als een van onze klanten Tele2. In de training die nieuwe agents gegeven wordt, wordt expliciet gemeld dat voor particuliere klanten ALLEEN automatische betaling mogelijk is. Voor zakelijke klanten (Tele2 Zakelijk) is een acceptgiro wel mogelijk.

Kunt u hier een reactie op geven?

Guest Lars

Volgens mij kun je beter je opdrachtgever benaderen als je een professioneel callcenter runt. Ik zal je het enige echte antwoord geven: Aanmelden mag tegenwoordig enkel nog per automatische incasso. Bestaande klanten behouden het recht op de Accept, tenzij ze van carrierselect naar carrier preselect willen, dan moet de aut. incasso ook.

Guest Neke

Ik weet niet wie jullie allemaal het meeste bellen. Ikzelf toch eigenlijk alleen maar bekenden 90 % van mijn relaties. En de overige zijn vreemden 10 %. Via ACN bel ik onbeperkt GRATIS naar 90% van mijn relaties. Hoezo tarieven........voor €3.00 incl/mnd bel ik onbeperkt zoveel en zolang ik wil......pffffffffffffffffff

Guest Arne

Wat wil je ze vragen dan? Hoeveel tijd geef je ze dan? Welk nummer bel je dan?

Heb ook niet echt goede ervaringen met T2 hoor, vaak nummers waar je niks hoort, of dat het 30sec duurt voordat je verbinding hebt. Maar dat is natuurlijk wel weer 2 jaar geleden

Guest T. Kooistra

Mijn reactie is eigenlijk een vraag:

Heeft er iemand wel eens gehoord van spoofmail van tele 2? Ik heb er namelijk eentje gekregen met een heel verhaal met bedankt voor uw aanmelding ed. (Kan helemaal niet, kan niet eens gebruik maken van Tele2.)

Guest Patrick

ik werk bij tele2 en het enige nadeel is dat er geen 5 gedraait kan worden bij in gesprek.

Want we zijn op alle fronten goedkoper.

Laterrs

Guest fluittee

patrick wat jij lolt over tele 2 das egt ge***ll

erken er ma een de goedkoopste zijn en dat is 1601

zowel buite as binne de regio een halve cent blufferd dat je bent lolle

kij op www.bel1601.nl

en stap meteen overmense van tele 2

tele is egt duuurrrrrrr

dus mense laatje niet verleide door die reclame op tv allemaal ge***

kijk op

wwww.bel1601.nl

en meld je meteen aan laaat se het bij teel 2 bekijken egt well meteen doennnn

Guest peter

Ik werk ook bij tele2, het is zo dat 1601 van vast naar vast goedkoper is, maar bel je naar een mobiel dan zijn we voor kpn en vodafone nog steeds goedkoper. Nu hebben we sinds kort ook kortingsnummers dus kunnen we van vast naar vast ook concureren met 1601, daar komt bij dat 1601 de belminuten inkoopt op een veiling, dus die stunts kunnen ze toch niet door blijven zetten. Het is niet voor niets dat 1.600.000 huishoudens via tele2 belt. En hoeveel heeft 1601 (oh ja 1000)

Guest Jack

@Patrick. Leg mij eens uit waarom Tele2 niet tot stand gekomen gesprekken in rekening brengt?

Waarom overigens zijn die rekeningen zo verschrikkelijk onduidelijk? Ik denk dat ik als voormalig Tele2 klant, niet de enige was die regelmatig twijfeld

Guest patrick

ik vind de nota`s wel heel overzichtelijk.

Want ik ben er aan gewend.

En er worden geen telefoontjes in rekeing gebracht die niet tot stand gekomen zijn.

Anders is het een foutje.

Maar dat is mij nog niet overkomen.

met vriendelijke groet tele2 medewerker patrick

Guest patrick

de service is slecht bij 1601.

Dus hou het bij tele2.

1/4 van nederland belt al met tele2

Guest bert v

Mensen, wanneer houd het nou eens op dat tele 2 nummers in rekening brengt die niet gebeld zijn of die in gesprek zijn.

Hieruit blijkt wel dat jullie de technische kant van de telekommarkt niet kennen. Tele 2 heeft net als KPN een centrale die is goedgekeurd door ministerie van Verkeer en Waterstaat. Als Tele 2 dat dus zou doen, hadden ze geen vergunning.

Verder is er natuurlijk nog de OPTA, mocht Tele 2 dus echt nummers in rekening brengen die niet gebeld zijn, wat zou de OPTA daaraan gaan doen?

Dus mensen bazel nou aub niet dat er nummers op de nota staan die je nooit belt, want denk bv. eens aan een bedrijf, doorschakeling naar een ander vast nummer, een instantie. Natuurlijk staan er wel nummers op de nota die je niet zo snel herkend, maar geef tele 2 daar niet de schuld van.

Reageer aub als je niet bent overtuigd, en "Jan" jij schijnt zoveel te weten, bevestig dan aub mijn verhaal, want ook jij weet dan dat dit klopt.

MvG,

Bert V.

Guest Jan

Bert: mag ik kortheidshalve verwijzen naar de eerdere berichten daarover in dit forum:

- DIS Telecom Carrier PreSelectie > Alleen voor mobiel? > 4 jul 00:23 en 5 jul 00:24

(NB: 8 jul 16:31 is van een andere Jan)

- 1601 Telecom 1601 PreSelect > 1601 onterechte bedragen > 4 jul 13:34

Guest bert v

He Jan, ik heb gelezen wat je bij het forum van Dis telecom hebt neer gezet, dus hieruit kan ik concluderen dat je het met me eens bent, toch??

mvg,

Bert V

Guest Jan

Bert: sorry, dat vergat ik er hierboven bij te zetten: natuurlijk ben ik het hartgrondig met je eens.

Misschien als handige aanvulling:

- Mensen die over `n redelijk moderne huiscentrale beschikken die ook een USB- of seriële poort heeft (dus meer mogelijkheden dan alleen maar doorverbinden en interne gesprekken), hebben daarmee vaak zonder het te beseffen standaard ook al een controlemogelijkheid in huis: de zgn. "call listings". Kijk even in de bijgeleverde software hoe je daarmee moet werken.

- Elektronica is niet mijn vakgebied, maar het lijkt me sterk dat die faciliteit uitsluitend in commeciële centrales te vinden zou zijn. Snuffel eens rond in catalogi van b.v. Conrad Electronics, misschien vind je daar iets voor een zacht prijsje. Of misschien nog beter: snuffel eens in recente jaargangen van Elektuur; misschien vind je daar een redelijk simpel ontwerp wat voor `n paar euro zelf te bouwen is.

Het enige wat zo`n black box of schakeling hoeft te doen is:

- van elk uitgaand gesprek het gekozen nummer en datum en tijd te meten;

- vast te stellen of er daadwerkelijk een verbinding tot stand kwam (signaalniveau), en zoja: de duur daarvan te meten;

- die gegevens per aangevraagde verbinding op te slaan in een redelijk FIFO geheugen (omvang pakweg maximaal 200 gesprekken);

- en uiteraard de mogelijkheid tot uitlezen met een computer te bieden.

Als dat nog niet zou zijn uitgevonden: uitdaging voor een handige electronicus? Wie durft?

Vergelijk de gegevens die je daaruit krijgt met de specs van je providers, dan hoef je je nooit meer af te vragen of bepaalde gefactureerde gesprekken wel vanaf jouw nummer werden gevoerd!

Guest Kees maring

Lars toevallig werk ik bij t2 en patrick heeft gewoon gelijk als je een bussiness klant bent kun je kiezen tussen auto of accept alleen een ressidential klant heeft geen keuze

Guest theo

is dit de patrick van het callcenter in leeuwarden t2? zoja ik kom je nog welles tegen in de vakantie hoop ik.. het ga je goed gif/tongue.gif gr theo

Guest W

voorzover ik weet is T2 al eens op de vingers getikt voor het oneigenlijk in rekening brengen van belkosten. Het is een feit dat ze het soms doen. En ja dat weet ik zeker, want ik zat er ook bij...nu bij een ander en wat denk je> Ineens staan een aantal nummers er niet meer tussen, die ik OOK al niet kende..misschien hebben ze iemand anders gesprekken bij mij op gezet? Lekker is dat