Jump to content
Sign in to follow this  
Guest

Tele2

Recommended Posts

Guest paul

1. Starttik moet je betalen, waardoor je, als je een redelijke beller bent, niet echt zo goedkoop uitbent als het lijkt

2. Je betaalt voor de andere gesprekken de carrier select tarieven (dus de tarieven die je dokt als je 1602 handmatig er voor draait). Die tarieven zijn zo`n 20% hoger dan de standaard CPS Tele2 tarieven.

Wie is er nog meer addertjes opgevallen?!

Guest Willem

Stop met gezeik allemaal en ga met ACN2ACN bellen, lekker gratis..naar je vrienden en familie die ook met ACN bellen..en voor de miereneukers, je betaald wel een starttarief, maar die betaal je overal...DUS.....!!!!!!!!!!!!!!!!

Guest DT

Over je 2e punt: De tarieven voor CPS en handmatig 1602 bellen zijn gelijk voor de binnenlandse bestemmingen, dus dat verschil van 20% bestaat niet.

Guest Ed

Tele 2 is behoorlijk agressief bezig, ze hebben mijn oma weer omgepraat van 1649 naar hun eigen service die dan 3,95 kost, ze hebben haar banknr afgetroggeld en behoorlijk zitten pushen om toch maar weer terug te komen bij tele2... slechte aktie tele2 --> weg ermee!

Guest ed

Tele 2 is behoorlijk agressief bezig, ze hebben mijn oma weer omgepraat van 1649 naar hun eigen service die dan 3,95 kost, ze hebben haar banknr afgetroggeld en behoorlijk zitten pushen om toch maar weer terug te komen bij tele2... slechte aktie tele2 --> weg ermee!

Guest HRNS

Ga lekker ACN bellen...dan bel je lekker gratis naar andere acn leden...en ken je iemand die dat ook wil..krijg je 5 euro korting op je volgende nota...SUPER toch??

Guest Nick

haha kleuter hans&HRNS weer verkopertjes

in het forum! houd er toch mee op

de mensen weet echt wel beter dat het gewoon oplichting is en veelste duur!

ze zoeken echt wel beter en zien een hoop negatief over ACN!!!

maar goed waarom post u 2 berichten?

onder een andere naam welliswaar maar toch?

JA DAT HEB IK LEKKER OPGEMERKT LEKKER PEU!

zo even geformuleerd in uw taal.

mvg Nick

Guest harold

Acn == werkt alleen als je naar andere acn leden belt en je bent zowieso duurder uit met ACN vergeleken met 1601.

Zelf gebruik ik ook al een tijdje acn voor altijd hetzelde nummer.LET OP JE BETAALD GEEN STARTTIK.

Sinds 1 oktober is hoef je het friends call free bedrag van dacht 3 euro niet meer te betalen.

dus dan wordt het wel aantrekkelijk.

Nooit meer een starttik betalen voor bellen naar acn leden / goed in de gaten houden wie met acn belt.

Guest Hrns

HRNS zijn mijn initialen, beste nick mijn roepnaam is Niek, en de h staat niet voor hans...kinderachtig lekker PUH..zeggen, hoe oud ben je, 4 jaar????

Guest Nick

haha dacht je nou echt dat ik die h in verband het gebracht met jouw naam?

denk na! ik zei lekker peeuh omdat jullie zo kinderachtig doen! ja jij dan want jij bent een en de zelfde persoon.

de grtn

Guest Hrns

Beste Nick,

Er vraag iemand of er addertjes onder het gras zitten bij Tele2 gratis bellen.

En dat jij dat als kinderachtig bestempeld is, kan ik niets aan doen, vandaar mijn reactie.

Gezien de hoeveelheid oproepen, ben jij van veel zaken op de hoogte. Kan daar ook simpel een conclusie trekken. Maar wat heb ik daaraan om dat op een forum te melden...NUL KOMMA NUL..

Guest Hrns

Ben onvolledig geweest,

Dat ik een reactie plaats op een forum!

Moet tussen de 1e en 2e zin worden geplaatst.

Guest ben

mijn hele familie en kennissen zitten bij ACN2ACN. (overigens meer dan de helft van je telefoon rekening bestaat maandelijks uit de telefoonnummers die je belt,...acn klant gemaakt.

dus dag en nacht kan ik en hun met elkaar gratis bellen zoveel als ik wil. Geen Fee,geen dal of piek . GRATIS! alleen de startkosten. Dat hebben ze allemaal. Dus van mij mag iemand goedkoper zijn. Waar ik naar bel is het altijd gratis. Dus wie is goedkoper??..Niemand anders.

Guest Kees

Bellen met 1609 is nog goedkoper: geen starttarief en geen belkosten lokaal.

Vreemd dat 1609 niet voorkomt in de tariefvergelijking van bellen.com

Guest 1609bellen!

precies 1609 is gewoon de goedkoopste!

je rekening bestaat groten deels uit het starttarief en acn bellen is heel duur als

je naar mensen zonder acn belt!

en dat zijn er nog verrekte veeeeel!!!!

(de meerderheid die slim is dus)

de grtn

Guest ben

je leest niet !de meeste mensen bellen maandelijks naar dezelfde nummers.Mijne zitten allemaal op acn. 24 uur lokaal en nationaal 7 dagen in week gratis. !!

Guest kut acn

haha goed gek zijn die dan!

als je bijvr al even buiten de regio beld

en geen acn heeft betaal je de hoofdprijs!

en je betaalt ook nog eens een starttik!

wat bij 1609 is.

maar knap gedaan dat je ze allemaal hebt kunnen

overhalen.

alleen zijn er ook een hoop mense die naar

mense bellen die dat niet doen!

en zeker niet klanten etc.

maar goed blijf jij maar fijn bij acn

de grtn

Guest acnsucks

heel simper 1609 en 1601 blijven gewoon weg

goedkoper!

heel simpel bij 1601 betaal je ook een starttik

en bel je altijd gratis zowel binnen als buiten de regio en ook mensen die geen 1601 hebben!

kijk dat is goedkoop!

bel je vaker binnen dan buiten kies dan voor

1609 dan ben je nog goedkoper uit omdat je daar binnen de regio geen starttik betaald!

dus geef toe wie is het goedkoopst?

en hoef je vrienden geen oor aan te naaien met

een te dure carrier!

doei

Guest edit

bovenstaande bericht moet 1601 1649 zijn!

www.bel1649.nl

www.1609bellen.nl

Guest 1601/1649 binnenkort failliet

die ene keren dat je belt naar een nummer die geen acn aansluiting heeft blijft het bij ACN nog goedkoper wanneer al je bekenden op acn zitten waarmee je gratis kunt bellen.!!!!!!

Guest jchendriks

Kunt u mij vertellen waarom ik bij tele2 3.95 euro per maand moet betalen en bij 1649 niets???

En daar kun je zelfs in de piekuren voor 0,004 euro bellen

H.Gr

Joke Hendriks

Guest vincenth

Omdat tele2 gewoon een (te) dure carrier is. Waar denk je dat de telefonische helpdesk en de promotiekosten (advertenties en heel veel tv-spotjes) van betaald worden?

Bel1649 heeft deze kosten niet, daar kun je voor 4 cent starttarief zowel tijdens dal- en piektijden bellen zonder verdere kosten. Overigens kun je met Bel1609 voor lokale nummers helemaal gratis bellen, dus ook zonder starttarief.

Guest Jan

Joke H: je probeert het wel ERG goedkoop te maken! Het is echt 0.04 Euro (nulletje minder), oftewel 4 cent.

Guest albert

Zojuist ontving ik via mijn email een Bencom nieuwsmail waarin het volgende bericht voorkomt: Jawel, bij het telecombedrijf Scarlet kunt u sinds kort geheel gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland, dus ook zonder starttarief. Scarlet hanteert een Fair U se Policy, wat erop neerkomt dat u per maand niet meer dan 250 minuten gratis kan bellen. Uit onderzoek zou echter blijken dat de meeste klanten hier ruim onder zitten. Een ander groot voordeel van Scarlet One is dat u niet meer afhankelijk bent van KPN, uw vaste telefonieabonnement kan dus opgezegd worden. Scarlet regelt deze opzegging kosteloos voor u en zorgt er tevens voor dat u uw nummer kunt blijven behouden. Met dit product kunt u niet alleen goedkoper bellen, ook internet via ADSL is erbij inbegrepen. Zo krijgt u dus al deze diensten op één factuur en kunt u hiermee eenvoudig € 250,- per jaar besparen.

Tot zover het bericht. Ik ben gelijk gaan kijken op de site van Scarlet en wat blijkt. Het gratis bellen is alleen het geval voor het bellen tussen de Scarletkalnten onderling. De overige telefoontjes moet je wel degelijk betalen tegen duurdere tarieven. Dus ik zie het voordeel nog niet. Groetjes Albert

Guest Jan

Albert: bij bovenstaand bericht een aantal opmerkingen. Zie deze s.v.p. niet als negatieve kritiek aan jouw adres!

1. Je zit hier in een Tele2-thread. Mensen die meer willen weten over Scarlet, zullen informatie over die provider/carrier dan ook NIET hier zoeken, maar juist in Scarlet-threads. Daarom misschien handig dat je je bericht daarheen kopieert, en voor zover nodig je informatie daar dan ook verder aanvult?

2. Ik heb de indruk dat je je vergist voor wat betreft de beperking van het gratis bellen (tot Scarlet-klanten onderling): dat zou m.i. binnen die zgn. Fair Use voor ALLE binnenlandse vast-naar-vast gesprekken moeten gelden.

Maar je zet wel zeer terecht vraagtekens bij een ZOGENAAMDE Fair use die voor die gesprekken beperkt is tot ten hoogste 250 belminuten per maand: ik denk dat HEEL VEEL telefoongebruikers daar VER overheen gaan.

3. Voorts wordt door Scarlet (en in dit geval erg nadrukkelijk MEDE door Bellen.com, zie punt 4 hierna) uitsluitend met de ongunstigste KPN-tarieven vergeleken.

Er bestaan echter héél erg veel combinaties van KPN BelBasis abonnement (analoog dan wel ISDN) EN gunstig gebruik van één dan wel meerdere carriers voor diverse gespreksoorten EN breedbandvoorzieningen die in totaal AANZIENLIJK goedkoper uitpakken dan dit Scarlet-aanbod.

Of Scarlet daarmee nog ooit interessant zou kunnen zijn voor welke telefoon-en-internetgebruiker dan ook, waag ik dan ook sterk te betwijfelen. De meeste mensen die nu al goedkoper dan met KPN bellen zouden bij Scarlet niet 250 Euro per jaar besparen, doch daarentegen juist tot vele honderden Euro`s per jaar MEER gaan betalen dan ze nu kwijt zijn !!!

4. Ik citeer de Bellen.com-tekst onderaan alle forumpagina`s:

"Reacties in het forum worden verwijderd indien (....) er sprake is van reclame".

Vervolgens citeer ik uit jouw bericht:

"Zojuist ontving ik via mijn email een Bencom nieuwsmail waarin het volgende bericht voorkomt: Jawel, bij het telecombedrijf Scarlet kunt u sinds kort geheel gratis bellen naar alle vaste nummers in Nederland, dus ook zonder starttarief (enzovoorts)"

Sorry voor Bellen.com, maar wanneer men zelf op zo`n manier specifieke carriers aanprijst, terwijl men tegelijkertijd ieder ander het aanprijzen formeel verbiedt, zet ik daar grote vraagtekens bij.

Nu is dat aanprijzen nog tot daar aan toe. Als veel ernstiger echter zie ik dat als deskundige bij uitstek op het gebied van het in punt 3 genoemde, Bellen.com hier een staaltje van tendentieuze en zelfs ronduit valse voorlichting ten beste geeft wat zijn weerga niet kent.

Mag ik dat zonder blad voor m`n mond zeggen, beste Bellen.com-moderator?