Jump to content

Pilmo, the new way of calling?

Guest Peter

Recommended Posts

Guest Peter

Zojuist heb ik eens rondgekeken op de site van Pilmo.com, Pilmo bied internettelefonie aan waarbij men geen vaste aansluiting van KPN nodig heeft. Men beloofd zeer lage tarieven e.d.

Zijn er mensen die bekend zijn met deze vorm van telefonie? Zo ja, graag reacties/meningen svp..

Guest Roland

Meende dat je wel internet moest hebben en het kost €9,95 per maand toch? Tja er zijn nog niet veel mensen die dat hebben wie moet je dan opbellen?!

• 2 months later...
Guest herman

Ik heb niet specifiek ervaring met Pilmo, doch wel met internet bellen. Ik bel namelijk zeer veel naar het buitenland, waaronder Canada en Peru. Internationaal bellen met internet is zeer goedkoop. Zo telefoneer ik naar de States voor 0.01 Euro per minuut. De beste keuze vind ik totnogtoe iConnectHere (http://www.iconnecthere.com).

Het enige probleem dat ik momenteel nog heb, is het feit dat ik nog niet gebeld kan worden. Hiervoor heb je een zogenoemde ip-phone nodig en een telefoon nummer. Ik weet dat Pilmo in Nederland dit kan verstrekken. In Belgie weet ik niet of dit al mogelijk is. Uiteraard wordt dit zoveel mogelijk tegengehouden, want dit is gewoonweg geduchte concurrentie.

Het is triviaal dat je een internet connectie nodig hebt hiervoor...best een breedband connectie.

• 2 weeks later...
Guest Albert

Ik heb hier ook aldicerse keren naar gekeken het is alleen jammer dat de tarieven van Pilmo niet concurerend zijn met de 1600 diensten.

Het is pas interessant als je veel met een andere Pilmo gold gebruiker belt of als je internet via kabel en je kpn aansluiting kan opzeggen.

• 3 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...