Jump to content

1601

Guest grzn

Recommended Posts

Guest Arjen

Net vandaag enkele malen mee gebeld. (werkt ook indien je je niet hebt aangemeld, dus eenvousig 1601 ervoor kiezen) Ik heb zelf ook geen vermelding op enige vergelijkingssite kunnen vinden. Belt echter wel goedkoop. Indien je je aanmeldt zie je dat dit bedrijf de nodige connecties met Telediscount (en Bel1649 ?!) heeft. Ik zou zeggen: maak gebruik van de lage tarieven voor dit moment. Men heeft (toevallig net als 1649 ?!) een gratis Prijsvermelding voor het gesprek begint, dus je kunt altijd stoppen als het te duur is.

• 2 weeks later...
Guest albert

Wij maken al enige weken gebruik van 1601, bellen dagelijks naar Brazilie en dat nu voor 1 cpm.

Vreemdgenoeg zijn de tarieven niet terug te vinden op bellen.com heb dit wel al aangegeven dmv een mailtje

• 3 weeks later...

Vandaag een reclame fax van 1601 op kantoor binnengekregen. Hier staat inderdaad op dat je voor 1 cpm naar bijv. frankrijk kunt bellen en voor 15 cpm naar mobiel binnen nederland. Echter staat er tussen neus en lippen door dat het starttarief 5 cpm bedraagt. 5 cent per minuut??? ik hoop dat ze zich vergissen anders is dit geen starttarief maar betekent het dat alle tarieven gewoon 5 cent hoger liggen. Op hun site kan ik niks vinden over het starttarief. Iemand meer info?

• 3 weeks later...
Guest Marnvin

Van hun site:

Bij 1601 geldt een starttarief van slechts 5 cent (in vergelijking tot bijvoorbeeld Onetel waar dit kan oplopen tot liefst 25ct!). Dus wanneer u bijvoorbeeld 4 minuten voor 1cpm gebeld hebt, kost dit gesprek 4x1cpm+5 cent starttik = 9 cent.

• 2 years later...
Guest Lelieveldt

Heb nou al verschillende keren gehad dat ze (1601)eerst de bedragen afschrijven en vervolgens geen specificaties naar onze mailbox sturen. Heb ook al verschillende keren via de site van 1601 specificaties aangevraagd, echter werkt dit ook niet (altijd). Pas nu ik een bedrag heb laten storneren kan het in

• 4 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...