Guest Roland Posted November 14, 2001 Report Share Posted November 14, 2001 Geachte heer Boonstra,In reactie op uw bericht:Hallo,de vaste telefoon kan worden door worden geschakel naar DURE 0900 of ***lijnen!!! Als ik kwaad wil kan ik even bijeen Priotity telecom abonnee opbezoek gaan en vragen mag ik even bellen?Vervolgens druk ik *21 + een dure *** lijnbijvoorbeeld van 2 gulden per minuut. Ik ga naar huis en bel naar hun toe zo kanik thuis tegen lokale kosten bellennaar een dure *** nummer. De kosten zijn natuurlijk voor de UPC abonnee! Zou uz.s.m. de sterdienst doorschakelennaar 09 nummer willen blokkeren bovendien is het ook zelfs mogelijk door teschakelen naar de politie... Dit kan bijKPN ook niet ik hoop dat u mij begrijpt van wat ik bedoel!Met vriendelijke groetRoland Informeren wij u graag als volgt:Hartelijke dank voor uw opmerking. Wij weten van de mogelijkheid. Daaromadviseren wij ook om gebruik te maken vaneen pincode. Van de door u geschetste situaties zijn er wel meer. Gelukkig zijnweinig klanten hiervan de dupe.Wij nemen uw opmerking en gaan deze binnen de organisatie bespreken.Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben ge Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted January 10, 2002 Report Share Posted January 10, 2002 Ollah,Weer nieuws over UPC priority telecom (helaas niet opgenomen dit forum)klachten zijn:1. te weinig capiciteiten (melding alle lijnen zijn bezet)2. Als je nog geen enkele nummer hebt ingetoetst hoor je na enkele ogenblikken: het door u gekozen nummer is niet juist!3. Het bovengenoemde terwijl je wel een correct nummer hebt ingevoerd.UPC: Uw Pest Club. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roel Posted January 10, 2002 Report Share Posted January 10, 2002 Ja... Daar heb je Roel weer hahaIk heb ook wel veel over UPC priority telecom en chello gehoord dat het bij veel mensen niet goed gaat/ging enzo. En toch bel ik zelf nu al bijna een jaar met upc, en internet ik ook via de kabel... en heb ik op het aansluiten na verder nog helemaal geen problemen gehad met upc.. maar dat is persoonlijk ja...Groeten, Roelhttp://******************** Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.