Guest Roland Posted September 14, 2002 Report Share Posted September 14, 2002 hAllo,Even een vraagje ooit toen ik nog thuis woonde heb ik me bij allerlei carrier select nummers aangemeld, weet zo niet meer welke maar mijn vader gaat verhuizen naar elders. Nu wordt straks het oude nummer opgeheven maar wat dan? Kunnen de mensen die straks mijn vaders oude nummer krijgen dan bellen met die nummers op mijn kosten>?! HELP! Kan ik ergens uitdraai krijgen van welke select bedrijven bel? Het zou handig zijn wanneer men telefoon nummer opheft meteen ook alle bel providers worden afgesloten. Anders kan er gefraudeert worden toch?Groetnis,Roland__________________________________________________________________ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Erik Posted September 14, 2002 Report Share Posted September 14, 2002 Het antwoord kun je op deze site vinden bij de FAQ:"Nee, in principe hoeft u zich niet af te melden bij een carrier. Immers, als u geen gebruik meer maakt van de select-code van die aanbieder, ontvangt u ook geen rekening! U kunt dus bij zoveel carriers aangemeld zijn als u zelf wilt, hier zit absoluut geen limiet aan.De enige redenen waarvoor u zich zou kunnen afmelden bij een carrier zijn:- Als u gaat verhuizen en niet wilt dat mensen die in de toekomst uw oude telefoonnummer toegewezen krijgen, op uw telefoonkosten verder kunnen bellen...- Als u problemen ondervindt met de rekeningen, doordat een andere carrier waarvoor u zich aanmeldt, zich op hetzelfde netwerk bevindt. Dit is o.a. het geval als u wilt bellen met Universal Telecom, NetSource, Scarlet Telecom of WorldCom. Zij gebruiken namelijk allemaal hetzelfde netwerk (het WorldCom netwerk)".Succes met het achterhalen van de carrier selects, waarbij jij je destijds hebt aangemeld! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted September 15, 2002 Report Share Posted September 15, 2002 Hoi,al een oplossing gevonden vroeger experminteerde ik weleens met zo maar wat in te drukken kwam er bij toeval achter dat ik soms gratis kon bellen met 16xx nummers (-: tijdje gratis kunnen bellen met 1689 als ik me nog goed herinner dat is denk pak een beet 4 a 3 jaar geleden.Maar zo kan ik ook na gaan welke telecom bedrijven ik zit begin vast met 1602..... ff 1000 nummers bijlangs gaan (-: heeft iemand computer programma daar voor anders slijt mijn 6 zo! groetjes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Roland Posted September 15, 2002 Report Share Posted September 15, 2002 Bedoel 100 nummers bij langs gaan gelukkig woon in niet in Belgiƫ want daar gebruiken zowel 16 als 17 nummers!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.